Kijk je ook voetbal Peter? Ik kijk het liefste naar de volksliederenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik dan ! BUITEN in de tuin (fris maar hee, ik heb zelf geen tuin, dus ik blijf hier
zitten) op een laptoppie ver weg van de grote stad in het boerendorp
Nee Zus heeft buiten geen tv en ik blijf net zolang buiten tot mijn tenen bevriezen. (Soort van jaloeziequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kijk je ook voetbal Peter? Ik kijk het liefste naar de volksliederenkrijg daar kippenvel van. Vond die van Griekenland erg mooi.
En zijn de kids zoet gaan slapen?
Wat een verantwoording he? Ik heb ook 3 neefjes, en toen ze nog kleiner waren en bij mij logeerden sliep ik soms de hele nacht niet, lag steeds te wachten of ze zouden gaan huilen. Bij elk geluidje stond ik al naast hun bedjes. Als mijn zus ze dan op kwam halen na zo'n weekend was ik altijd gebrokenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee Zus heeft buiten geen tv en ik blijf net zolang buiten tot mijn tenen bevriezen. (Soort van jaloezie
op deze grote tuin)
Neeffie slaapt. Hij heeft mij nog even gezien dus dan weet ik dat 'ie niet schrikt als er wat mis is en Ik boven kom
Als 'dit' goed gaat gaan we inderdaad ook krijgen dat ik Neeffie voor een paar dagen bij mij opquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een verantwoording he? Ik heb ook 3 neefjes, en toen ze nog kleiner waren en bij mij logeerden sliep ik soms de hele nacht niet, lag steeds te wachten of ze zouden gaan huilen. Bij elk geluidje stond ik al naast hun bedjes. Als mijn zus ze dan op kwam halen na zo'n weekend was ik altijd gebroken
Pestkop !! Jij wil me WEER kippenvel gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er bijna
Touchdown![]()
[ afbeelding ]
Mooi zo, dat gaat goed!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als 'dit' goed gaat gaan we inderdaad ook krijgen dat ik Neeffie voor een paar dagen bij mij op
de flat krijgLijkt me nog enger dan dat ik hier bij Zus zit
Maar voorlopig is het nog stil. Heb al 1x de babyfoon gechecked (die geeft aan dat er verbinding
is)
Niet alleen tijdens verjaardagen. Ik zie hem iedere week en het is gewoon echt grappig om eerstquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
Kleine nichtjes en neefjes zijn altijd leuk tijdens verjaardagen en feestjes.
Je kunt de grootste lol met ze beleven omdat ze nog zo open minded zijn
Ik heb de landing gemist vanmiddagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pestkop !! Jij wil me WEER kippenvel geven
Ja het ligt eraan hoe vaak je ze ziet, wij hebben ook een huis aan het strand dus ik zie ze vast meer deze zomer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens verjaardagen. Ik zie hem iedere week en het is gewoon echt grappig om eerst
een ventje te zien wat nog niet eens kan brabbelen en dat er dan nu, na anderhalf jaar, al gewoon zinnetjes
uit komen![]()
Toen ik net aankwam hoorde Neeffie op een kilometer afstand al een motor en begon al
'Peeeeeteeeer peeeeteeeer' te roepen volgens mijn Zus![]()
Ja!! Vind ik ook, ben zo dol op die jochies!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
Kleine nichtjes en neefjes zijn altijd leuk tijdens verjaardagen en feestjes.
Je kunt de grootste lol met ze beleven omdat ze nog zo open minded zijn
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
"Dus in dit huis moet je eerst kotsen als je een dagje thuis wil blijven
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan hoe vaak je ze ziet, wij hebben ook een huis aan het strand dus ik zie ze vast meer deze zomer.
Inderdaad dat is erg smerig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegIk wil OOK
een tuin !!! *stampvoet*.
Moet alleen de katten in de gaten houden want die kunnen me 'kadootjes' komen brengen, en als ik ergens
geen zin in heb is het in halve vogels of ratten.......brrrrrrr
Zit dat ding een half uur geleden voor de hor en schuifdeur. Ik denk "hij wil naar binnen" dus ik doe diequote:
Hier nog eentje, woon aan het water en heb ook nog eens klein kikkervijvertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Zus heb een huis aan het water en dit zit toch ook wel verdomd relaxed zegIk wil OOK
een tuin !!! *stampvoet*.
Moet alleen de katten in de gaten houden want die kunnen me 'kadootjes' komen brengen, en als ik ergens
geen zin in heb is het in halve vogels of ratten.......brrrrrrr
Het golft wat minder tenzij er weer een motorbootje voorbij komtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Een sloot is dan ook wat anders dan een strand he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |