Ik haat chanelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Meid, kom op, pak je chanel-handtasje en leg uit dat verschil!
Moet ik dan nog wat terug sturen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grof vertaald: adios, en tot nooit meer ziens.
Toen zat ik waarschijnlijk op terschelling en hadden die gebakjes mijn computer geconfisqueerd...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat chanelen mannen met handtasjes!
En ene Daeva is een vampierenclan. Daar hebben we 't laatst nog over gehadWas zelfs een heel topic over.
wat nu nog niet is, kan zo maar veranderenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga vooral zo door!Ik sta er namelijk niet in.
Yep: http://www.gay.nl/4loverboyquote:
Ik kliktequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yep: http://www.gay.nl/4loverboy
je toekomstig vriendquote:
Jep, ik wilde dit topic centraal zetten, maar blijkbaar had ik de status op gesloten gezet.quote:
Is niet erg johquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, ik wilde dit topic centraal zetten, maar blijkbaar had ik de status op gesloten gezet..
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:25 schreef samjustme het volgende:
Pff waarom denken ze dat ik Turks ben, heb ik het weer.
dat noem ik dan weer een afstotelijk afgrijselijk zwart gatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yep: http://www.gay.nl/4loverboy
Mooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is niet erg johIk stuur morgen nog wel een doosje mora frikandellen
Joggingsbroeken ftw. 90% van de keer draag ik er 1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel of ik nog de stad in moet gaan... zit in joggingbroek en vest
Moet ie het dan blekenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noem ik dan weer een afstotelijk afgrijselijk zwart gat
Binnen 24 uur heb je hem weer verwijderd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
I'm back op gay.nl hehe
Met 30 profielen!quote:
Ik word een hot Turkse gozer genoemdquote:
vort hup, jij moet nog op een missiequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel of ik nog de stad in moet gaan... zit in joggingbroek en vest
Rickroll!quote:
het is altijd fun om te zien hoe in trek je nog bentquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Cahir het volgende:
uncle sam in de spotlight
volgens mij doet hij het enkel voor dat
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vort hup, jij moet nog op een missie
stel ons nu niet teleur![]()
of loopt Rourke volgende week ook op MegaPann rond ???
Jij bent van de inhoud?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen een gay.nl profiel hebben, ik vind het werkelijk 1 grote oppervlakkige vleesmarkt, daar ga je jezelf toch zeker niet op aanprijzen.
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Cahir het volgende:
Trouwens geef het op. Er is geen enkele hint uit zijn profiel te halen, onmogelijk.
Je laat me lachen heb je eens gekeken hoe je overkomt tijdens uitgaan? Aanrpijzen alomquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen een gay.nl profiel hebben, ik vind het werkelijk 1 grote oppervlakkige vleesmarkt, daar ga je jezelf toch zeker niet op aanprijzen.
Hoe komt ik anders mijn droomprins tegen, die mij meehelpt mijn droomhuisje te financierenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik heb elke keer ook weer dezelfde mensen, sommige 'heey jij weer'. Voor andere is het nummer 101 die ze versieren en komen ze met hetzelfde versier verhaalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
het is altijd fun om te zien hoe in trek je nog bentalleen soms krijg je van dezelfde zielige gevallen elke keer een bericht.
Eindhoven al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?
PJOquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?
Toch niet in Utereg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
vort hup, jij moet nog op een missie
stel ons nu niet teleur![]()
of loopt Rourke volgende week ook op MegaPann rond ???
laatste vrijdag van de maand dus volgens mij 27 of zoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
PJO
ourke
Beauti geval
Anna nog wat uit zijn sig
De 27e.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!
Er is een gozer ik weet niet hoe vaak hij me een en dezelfde bericht opstuurde, sommigen sturen als bijlage sexplaatjes altijd funquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb elke keer ook weer dezelfde mensen, sommige 'heey jij weer'. Voor andere is het nummer 101 die ze versieren en komen ze met hetzelfde versier verhaal.
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jij bent van de inhoud?.
Dan kom ik ook!quote:
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.
je vond de barman van palace goed uitzienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.
Op mij reargeer je niet eensquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is een gozer ik weet niet hoe vaak hij me een en dezelfde bericht opstuurde, sommigen sturen als bijlage sexplaatjes altijd fun.
Paul zei dat...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Stroekie het volgende:
is dat net zo'n no go area als KissKissClub ?
Dat was met oud&nieuw, en toen was ik high! Dat kun je niet serieus laten tellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
je vond de barman van palace goed uitzien. Ben wel met je eens over het laatste, het moet wel van beide kanten komen, je moet hem ook begrijpen en humor is ook belangrijk.
ik ben ze rustig aan het lezenquote:
oe dat wordt een tropenmaand eerst MegaPann dan Friso dan Antwerpen dan Keulenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan kom ik ook!Stroek, staat je aanbod om een hotel te delen nog?
Wil jij naast rourke op het strafstoelte?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.
:pquote:
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?quote:
Juli heb ik het over, kom jij ook?quote:
Was het wel van plan...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
Juli heb ik het over, kom jij ook?
Door hem pielzuig te doenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?
hoe kan ik dit nu weer rechtbreien ?
Witte anjer als herkenningspunt?quote:
Mijn foto's zijn al best oud, ik zie er tegenwoordig heel anders uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.
dan is er zomer recesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Juli heb ik het over, kom jij ook?
Dat wordt sjouwen met flessen, dear.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?
hoe kan ik dit nu weer rechtbreien ?
allesverlorenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt sjouwen met flessen, dear.
Sloeg jij je ontbijt niet over om twee en half uur te kunnen besteden aan optutten?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:45 schreef samjustme het volgende:
Meeste berichten zijn helaas saai.
Hey alles lekker,
hooooooooooooooooooooooooi
Je ziet er leuk uit (antwoord I know)
Dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is er zomer reces
je laatste kans is in de grote zaal op 27 juni 2008
Zo zie ik er niet uit hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:47 schreef samjustme het volgende:
Een gespierde JT stuurt een berichtje uh lala.
vort hup jij, jij hebt nog een spy missie te volbrengenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef PJORourke het volgende:
To go out or not to go out, that's the question.
HUH? wat probeer je ons duidelijke te maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Heb je 4x gay opstaan, bij 1 bericht gaat hel loskomt er een 2de erachteraan
Ja, maar het waarom ik dat hele ritueel in de ochtend doorloop heeft meerdere redenen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sloeg jij je ontbijt niet over om twee en half uur te kunnen besteden aan optutten?.
Klinkt niet zo goed...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, maar het waarom ik dat hele ritueel in de ochtend doorloop heeft meerdere redenen.
Kom wel een keertje naar oss gerossed, je wijn proeven (neem wel cola vieux mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er mag ook geen zegen op rusten
maar het lekkerste moet je ook tot het laatst bewaren
Nee grotequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:38 schreef PJORourke het volgende:
Kleine zaal toch deze maand?
Ik heb besloten niet te gaan. Nog in joggingbroek. Had honger dus ben aan 't eten nu, en het is al 1:00 inmiddels.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef PJORourke het volgende:
To go out or not to go out, that's the question.
quote:Maar op de tweede plaats eindigde Klaas-Jan Huntelaar. Welnu, die is toch echt objectief afstotelijk. Over smaak valt te twisten, maar over Huntelaar niet.
De kneuzerigheid is in zijn geval niet eens schattig te noemen. En dat gaat ver hoor.
28 juni wel vrij ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kom wel een keertje naar oss gerossed, je wijn proeven (neem wel cola vieux mee voor de zekerheid)
tot nu toe slechts van 1 gozer een bericht ontvangen die onder mijn type valt, heel veel berichten heb ik niet valt tegen over de 20.quote:
HUH?quote:
heeft hij daar niet een miele voor in de kast staan op kantoor ?????quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:02 schreef samjustme het volgende:
zin om mij morgenmiddag hier in hoofddorp op kantoor te komen zuigen?
antwoord back er wordt alleen aan mij gezogen en jij bent niet het persoon voor
Ik duld geen kritiek op Klaas-Jans uiterlijk.quote:
Humz...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:02 schreef samjustme het volgende:
zin om mij morgenmiddag hier in hoofddorp op kantoor te komen zuigen?
antwoord back er wordt alleen aan mij gezogen en jij bent niet het persoon voor
das toch die jonge met een enigzinds onnozel bekkie?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik duld geen kritiek op Klaas-Jans uiterlijk.
5de waarschijnlijk (mag ook wel anders het 5de wekkend op rij dat ik op kan draven)quote:
ik sta er niet tussenquote:
Hij is niet dood?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:07 schreef Cahir het volgende:
Mijn hamster werd bang van al dat gejouwel in de woonkamer, vond het echt zieligZo met z'n waterige oogjes die je dan zo aankijekn als ie zich verstopt. Heb em op bed gedropt
en nu slaapt ie
ligt er al 3 uurtjes lol. Het waren toch nachtdieren
Pride in Keulen lijkt me wel gaaf jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
5de waarschijnlijk (mag ook wel anders het 5de wekkend op rij dat ik op kan draven)
Ik heb dan de grote showquote:
Wil jij slaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
das toch die jonge met een enigzinds onnozel bekkie?
ja en dan dus Colour in www.koelnarena.dequote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.csd-cologne.de/index.php?seite=index_en&root=914
Spank me!quote:
ik ruik iets stinken!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan de grote showdus dat wordt een rustige friso
domkop!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pride in Keulen lijkt me wel gaaf ja
http://www.csd-cologne.de/index.php?seite=index_en&root=914
en is een leuk alternatief om daar in een Arena te staan omdat ik weer te laat was met kaarten voor Sensation white wat ook die dag is
volgens mij ging dat verhaal toen uiteindelijk als een nachtkaars uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:13 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/article/12565//Robin_van_Persie_gewild
rbin van persie is het meest gewild, maar deed hij niet aan groeps verkrachting?
hij ook, ow nee shit, dat stond in zijn profiel. nou goed weet je toch weer iets meerquote:
En dan krijgt ie dus niks.quote:
misschien kunnen we dan hierna weer naar GC gaan??quote:
quote:
Ja, al die vette mensen, bleh.quote:
ok, mijn fout!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de 28e de show heb en dat de 27e dus voor mij een rustioge friso zal worden zonder alcohol en niet te laat. Don't jump to cinclusions dear.
Die tweede foto van je????quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:26 schreef samjustme het volgende:
WOW ik sta al bijna 1 uur op spotlight. Misschien is ie wel leuk voor een keertje who knows. Oh hij is top. zogenaamd.
Hij heeft wel iets.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:23 schreef samjustme het volgende:
twijfel geval wel of niet antwoorden jongens?
http://www.gay.nl/james20
Nee van oom janneke natuurlijk van moi pffquote:
Die laatstequote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee van oom janneke natuurlijk van moi pff
kan ook zo uitzien
http://i244.photobucket.c(...)fanforever/sam31.jpg
of heel jong
http://i244.photobucket.c(...)r/sammienewreal2.jpg
http://i244.photobucket.c(...)fanforever/sam23.jpg
Spotlight is toch voor nieuwe profielen die meteen een foto uploaden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:14 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/goldengay
ben verslagen door hem snik.
wat is jou profiel dan op gay.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
en 30 augustus Friso samen met mega-pannquote:
Sam ik ben het met je eens als je zo kritsch blijft ben je op je 80ste nog alleenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:55 schreef samjustme het volgende:
niks bijzonders tussen
http://www.gay.nl/HedKandi32
http://www.gay.nl/bimyself19
http://www.gay.nl/Konstantin
http://www.gay.nl/Louis-vutton (te verwijfd)
lol een bericht
ej gozer
stoere fotoos
zin in lekkere date x? en hij heeft pics van zijn achterkant lol
Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?quote:
De vierde van links.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?
TMM heeft de foto van Geen Sijl, het is kennelijk een amateur voetbalclub uit Groningen.quote:(maar je hebt je buren gefotografeerd?)
Waarom? Ze zijn stuk voor stuk lelijk en de lijven zijn ook niet echt sportief.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog maar naar een [homo]-meeting, als er zo'n groepsfoto wordt gemaakt..
Omdat dat nooit zal gebeuren.quote:
Nou, nou. Dat is wel een hard oordeel.quote:Ze zijn stuk voor stuk lelijk en de lijven zijn ook niet echt sportief.
Ik gok de lokale amateurs voetbalploeg van Lutjebroek.
En da's maar goed ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat dat nooit zal gebeuren..
Het zijn zeker geen Dieux du Stade, eerder Dieux du Stal of zo. Maar ik vind er werkelijk waar geeneen aantrekkelijke tussen zitten. Degenen die de selectie zouden halen (om maar ff in voetbaltermen te spreken) na FLINK wat alcohol zouden zijn:quote:[..]
Nou, nou. Dat is wel een hard oordeel.. Het zijn geen Dieux du Stade, maar toch leuk dat ze zo'n foto durven maken.
6de van rechts bovenaan. Maar kan nou niet echt zeggen dat ik heel veel smakelijks er tussen vind zitten...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De vierde van links..
[..]
Ken die foto. Veel te corporaal voor mijn smaak.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
TMM heeft de foto van Geen Sijl, het is kennelijk een amateur voetbalclub uit Groningen..
En, ben je gister nog geweest?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken die foto. Veel te corporaal voor mijn smaak.
Nee. Het kost geld en valt meestal tegen op vrijdag.quote:
Middag!quote:
Er valt niks te kiezen baggerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?
(maar je hebt je buren gefotografeerd?)
Yep en je blijft op staan zolang mensen op je klikken. Ach ja bijna 2 uur op gestaan is ook prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spotlight is toch voor nieuwe profielen die meteen een foto uploaden?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef samjustme het volgende:
Help me, bericht van Hiltler look-a-like.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef samjustme het volgende:
Help me, bericht van Hiltler look-a-like.
[ afbeelding ]
quote:
Ga je hem plagenquote:
NAZI ALERT!quote:
OMFG, de zachte G met een homo-accent-ondertoon is nog meer fucked up!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaalsof mijn buurjongen niet weet hoe de homo-wereld is!
Meet my friends Maurits, Mitchell, Melanie, Guy
quote:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:28 schreef PJORourke het volgende:
Ey! Hij lijkt op Brigitte Kaandorp.
quote:
Ik weet niet of ik er vanavond ben...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhoven
quote:
Wat is er zo bijzonder aan uitgaan?quote:
En bedankt hehquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef samjustme het volgende:
Trouwens wat een toffe aflevering BSG afgelopen nacht. Eindelijk hebben ze aarde gevonden.
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En bedankt heh
Ik moet 'm dus nog gaan kijken
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)
http://www.patriotresource.com/bg/insights/spoilers.html goeie websitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaat
Valerio duikt onder kan grappig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemmingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
Hij heeft wel iets, vind hem cutequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemming
Ja ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef Cairon het volgende:
jij bent dan ook de tmf-doelgroep... hevig aan het puberen, geen ambities, geen toekomstvisie, niet van bijster hoog intelligentie niveau, snel onder de indruk, en gericht op uiterlijkheden. Je bent makkelijk te porren voor hype en reageert simplistisch op kernwoorden die ze op je afvuren...
kortom
zwakbegaafd.
Heb je zo snel Cahir kunnen omschrijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef Cairon het volgende:
jij bent dan ook de tmf-doelgroep... hevig aan het puberen, geen ambities, geen toekomstvisie, niet van bijster hoog intelligentie niveau, snel onder de indruk, en gericht op uiterlijkheden. Je bent makkelijk te porren voor hype en reageert simplistisch op kernwoorden die ze op je afvuren...
kortom
zwakbegaafd.
Hij kan gewoon niet presenteren, het is wonderbaarlijk dat iemand jarenlang op televisie te zien is en niet het minste of geringste aan verandering heeft laten zien. Of dit is het beste wat de goede jongen in zich heeft, of hij is verbeten van zelfreflectie en volgt alleen het geblaat van breezah-snollen die hem geweldig vinden omdat hij op televisie te zien is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemming
Ik heb 'm al gekeken nuquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.patriotresource.com/bg/insights/spoilers.html goeie website![]()
Oh Cairon wil je me dan gezelschap houden.
Hij verdient vrij goed hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef Cairon het volgende:
Hij is 24 en heeft geen enkel toekomstperspectief voor zich.
Stel hij is 30, wat kan onze mongoloide dwerg dan nog doen? Presenteren? Ik geloof niet dat hij ergens aan de bak kan komen behalve TMF en andere jongeren-zut, en daar valt geen brood meer te halen als je 30 bent en verstoken bent van talent. Geen enkele andere zender zal 'em op pakken als hij bij TMF eruit ligt omdat hij gewoon te oud is.
6pack is niet echt duidelijk te zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Cairon het volgende:
te brede neus, die niet recht staat, plat ook. Zijn ogen staan te ver uit elkaar, en zijn blokjes liggen ongelijk.
Idd cairon hij is geen match, je bent veel beterquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Cairon het volgende:
te brede neus, die niet recht staat, plat ook. Zijn ogen staan te ver uit elkaar, en zijn blokjes liggen ongelijk.
kan je alvast verklappen 1 point.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
6pack is niet echt duidelijk te zijn...
...maar mogen wij jou foto es raten?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
6pack is niet echt duidelijk te zijn...
...maar mogen wij jou foto es raten?
Ik was vandaag in the men at work, Michell danst zelfs op zijn werkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Komt omdat ie mij daar zag vanmiddag en we vanavond samen film gaan kijken en gaan stappenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was vandaag in the men at work, Michell danst zelfs op zijn werk
Proffesioneel gemaakt! Thumbs upquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Was 1 van de laatste afleveringen van Villa Life volgens mij. Daar hebben ze samen voor gewerkt.quote:
Het handtasjesgevechtquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:21 schreef samjustme het volgende:
Als het geen nichtige stemmen zijn dan weet ik het ook niet meer. Geef ze een schaar krullen zijn.
Die dode rat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
Ang3l ik wil je niet bang maken maar er zit een monster op je hoofd
just kidding
Eerst Cristiano Ronaldo bijwerken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:21 schreef samjustme het volgende:
Als het geen nichtige stemmen zijn dan weet ik het ook niet meer. Geef ze een schaar krullen zijn.
Mag Mitchell straks doenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja die. Mep em snel deraf met een handtasje!
Gelukkigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag Mitchell straks doen
(En no way dat mijn blonde engelenkrullen eraf gaan voorlopig, krijg er nog veels te veel complimenten over)
Ik heb alleen een beetje slag helaas. En het ging hier over Ang3ls krullen, niet de mijnequote:
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:12 schreef Weemz het volgende:
Ik vind die krullen best wel mooi eigenlijk Ang3l
Ja goed. Mitchell doet sinds afgelopen maandag ook mee dus nu hebben we vier jongens. Quiten, Gino, Mitchell en ik. Zijn inmiddels met 3 verschillende dansen gestart. Eentje is de agressie dans op Moby, een marionetten dans op Vast en een moderne dans sinds kort (waar ik ERG op moet oefenen qua evenwicht).quote:Hoest verder met de 'Radicalisering'?
Hmmz, denk dat dat in de les verteld is waar ik niet bij was. Wat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:20 schreef Weemz het volgende:
Ja hij heeft me verteld hoe het 12 december eruit gaat zien... Eigenlijk best grof (als ik het idee achter de bandjes goed begrijp), maar voor het doel best goed uitgewerkt...
hahaha, vergeten een cadeautje te halen?quote:
Heb hem meerdere malen irl tegengekomen toen ik nog actief was voor PvdA.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Roddel gaat rond: Wouter Bos schijnt homo te zijn en gescheiden te zijn met zijn vrouw.
Het zou me NIETS verbazenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Roddel gaat rond: Wouter Bos schijnt homo te zijn en gescheiden te zijn met zijn vrouw.
Ja. Nieuw fatsoenlijk servies setje. Niet 5 verschillende setjes gemixtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, vergeten een cadeautje te halen?
Het verhaal gaat al jaren dat ie homo is. Geruchten uit z'n studententijd, en uit Hong Kong.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Vind wel jammer als het waar is hij heeft een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het verhaal gaat al jaren dat ie homo is. Geruchten uit z'n studententijd, en uit Hong Kong.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind wel jammer als het waar is hij heeft een vrouw en kind.
Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steektquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.quote:
Het hele homo gebeuren komt ook over als oplichterij. Denk niet dat een gemiddeld kind/vrouw daar blij mee is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt
het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?
Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
en wie was er ook alweer ceremoniemeester bij dat huwelijk, juist ja Joop Wijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?
Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt
het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
Raadsleden die tegen homo's zijn, raadsleden die voor steniging zijn, raadsleden die de sharia willen invoeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef samjustme het volgende:
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook in.
Idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen.
Uiteindelijk gaat het allemaal om geld/uitkeringen. Dan is waar Bos hem insteekt ook bijzaak.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen.
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
Aan de PvdA had ik altijd al een hekel, hoe ze hun integriteit jaren geleden al hebben opgeofferd om het een kleine groep naar hun zin te maken. Ze hebben het publieke debat jarenlang ondermijnd door alles en iedereen die hen niet aanstond zwart te maken en te negeren. Brandmerken met de beschuldiging van racist en alle kritiek van de hand doen.
Samen met GroenLinks hebben ze het woord tolerantie verkracht.
En nu is de PvdA overgestapt op methodes die ze jaren lang hebben zwartgemaakt en denken ze snel punten te scoren door de dingen van anderen over te nemen die ze jaren lang hebben afgezworen en hebben beschreven als het grootste kwaad.
Zoals ik al zei, wat zullen de kinderen wel niet denken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?
wie weet hebben ze wel een " open relatie"
en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
open relatie = bullshitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?
wie weet hebben ze wel een " open relatie"
en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
TMM valt zowieso af.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
denk dat Cairon en Paul liefdesmaatjes kunnen worden, kunnen lekker baggeren en janken hoe slecht wel niet '' allochtonen'' zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
Inderdaad. Dat is gewoon een tussenfase naar de scheiding. Open relatie is meestal een symptoom dat het slecht gaat en het einde nadertquote:
Uhu als ik een relatie had en moi viendje of vriend zelfs zou beginnen over open relatie zou ik meteen me kappen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is gewoon een tussenfase naar de scheiding. Open relatie is meestal een symptoom dat het slecht gaat en het einde nadert.
Juistquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu als ik een relatie had en moi viendje of vriend zelfs zou beginnen over open relatie zou ik meteen me kappen.
Het probleem van de PvdA is dat ze graag vergoeilijkend doen als bepaalde bevolkingsgroepen niet hun verantwoordelijkheden nemen, en van andere mensen eisen dat ze het wel doen. Zoals dat raadslid in Zuid-Oost, dat zonder rijbewijs rondreed. Dat was normaal in de Bijlmer, werd er gezegd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef samjustme het volgende:
Heb een hekel aan mensen die hun mislukkingen al te graag aan anderen toewijzen. Be a man, wees verantwoordelijk van je eigen doen en daden.
Uiteindelijk zijn ze allemaal een pot nat, ik maak me niet meer druk om zolang de belastingen omlaag gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het probleem van de PvdA is dat ze graag vergoeilijkend doen als bepaalde bevolkingsgroepen niet hun verantwoordelijkheden nemen, en van andere mensen eisen dat ze het wel doen. Zoals dat raadslid in Zuid-Oost, dat zonder rijbewijs rondreed. Dat was normaal in de Bijlmer, werd er gezegd.
die zijn nu nog geen 5 jaar oud, dus die denken nog sowieso nog niet zo veelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat zullen de kinderen wel niet denken?
Een doorsnee vader van 45 heeft al kinderen van 18...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zijn nu nog geen 5 jaar oud, dus die denken nog sowieso nog niet zo veel
maar als ze straks groter zijn en zien dat pappa op die manier ook gelukkig is komt het wel goed
aha, nu valt pas het kwartjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het hele homo gebeuren komt ook over als oplichterij. Denk niet dat een gemiddeld kind/vrouw daar blij mee is.
the only way is upquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allemaal een pot nat, ik maak me niet meer druk om zolang de belastingen omlaag gaan.
volgens mij is dat huwelijk nog maar iets van 2003 of zoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een doorsnee vader van 45 heeft al kinderen van 18...
Nou nou niet geschikt een groot woord, sommigen wel en sommigen niet. Ik val nou eenmaal op Medetiriaanse types, ik zie mezelf wel met een Turk, Marokkaan, Latin of Italiaanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef Cairon het volgende:
Grappig ook dat er meteen plaatjes van Hitler rond worden gesmeten...
Dat is dus de ondergang van de PvdA geweest, door iedere discussie zo te domineren en door de tegenpartij altijd als onmenselijk af te schilderen en zelf de heiligheid en reinheid uit te hangen.
Schijntolerantie.
Overigens SJM... wat was dat ook alweer dat jij geen Hollanders als geschikt vriendjesmateriaal vond?
En Geert en Rita domineren niet elke discussie met hun issues ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef Cairon het volgende:
Grappig ook dat er meteen plaatjes van Hitler rond worden gesmeten...
Dat is dus de ondergang van de PvdA geweest, door iedere discussie zo te domineren en door de tegenpartij altijd als onmenselijk af te schilderen en zelf de heiligheid en reinheid uit te hangen.
Schijntolerantie.
Overigens SJM... wat was dat ook alweer dat jij geen Hollanders als geschikt vriendjesmateriaal vond?
Misschien heeft ie op jequote:
Je bent dus gewoon een racist.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:41 schreef samjustme het volgende:
Nou nou niet geschikt een groot woord, sommigen wel en sommigen niet. Ik val nou eenmaal op Medetiriaanse types, ik zie mezelf wel met een Turk, Marokkaan, Latin of Italiaan.
And proud of itquote:
Of ik heb al 4x niet opgedaan?quote:
Niet in jou bed?quote:
Dat verhaal over dat kontje van 'm moet toch ook ergens vandaan komen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
aha, nu valt pas het kwartje
dat bedoelde Jan Peter (ingefluisterd door Jack de Vries) toen met Meneer Bos u bent niet eerlijk, en u draait
dat van die draaikont moesten we dus toen letterlijk nemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |