Ik haat chanelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Meid, kom op, pak je chanel-handtasje en leg uit dat verschil!
Moet ik dan nog wat terug sturen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grof vertaald: adios, en tot nooit meer ziens.
Toen zat ik waarschijnlijk op terschelling en hadden die gebakjes mijn computer geconfisqueerd...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat chanelen mannen met handtasjes!
En ene Daeva is een vampierenclan. Daar hebben we 't laatst nog over gehadWas zelfs een heel topic over.
wat nu nog niet is, kan zo maar veranderenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga vooral zo door!Ik sta er namelijk niet in.
Yep: http://www.gay.nl/4loverboyquote:
Ik kliktequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yep: http://www.gay.nl/4loverboy
je toekomstig vriendquote:
Jep, ik wilde dit topic centraal zetten, maar blijkbaar had ik de status op gesloten gezet.quote:
Is niet erg johquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, ik wilde dit topic centraal zetten, maar blijkbaar had ik de status op gesloten gezet..
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:25 schreef samjustme het volgende:
Pff waarom denken ze dat ik Turks ben, heb ik het weer.
dat noem ik dan weer een afstotelijk afgrijselijk zwart gatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yep: http://www.gay.nl/4loverboy
Mooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is niet erg johIk stuur morgen nog wel een doosje mora frikandellen
Joggingsbroeken ftw. 90% van de keer draag ik er 1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel of ik nog de stad in moet gaan... zit in joggingbroek en vest
Moet ie het dan blekenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noem ik dan weer een afstotelijk afgrijselijk zwart gat
Binnen 24 uur heb je hem weer verwijderd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
I'm back op gay.nl hehe
Met 30 profielen!quote:
Ik word een hot Turkse gozer genoemdquote:
vort hup, jij moet nog op een missiequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel of ik nog de stad in moet gaan... zit in joggingbroek en vest
Rickroll!quote:
het is altijd fun om te zien hoe in trek je nog bentquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Cahir het volgende:
uncle sam in de spotlight
volgens mij doet hij het enkel voor dat
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vort hup, jij moet nog op een missie
stel ons nu niet teleur![]()
of loopt Rourke volgende week ook op MegaPann rond ???
Jij bent van de inhoud?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen een gay.nl profiel hebben, ik vind het werkelijk 1 grote oppervlakkige vleesmarkt, daar ga je jezelf toch zeker niet op aanprijzen.
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Cahir het volgende:
Trouwens geef het op. Er is geen enkele hint uit zijn profiel te halen, onmogelijk.
Je laat me lachen heb je eens gekeken hoe je overkomt tijdens uitgaan? Aanrpijzen alomquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen een gay.nl profiel hebben, ik vind het werkelijk 1 grote oppervlakkige vleesmarkt, daar ga je jezelf toch zeker niet op aanprijzen.
Hoe komt ik anders mijn droomprins tegen, die mij meehelpt mijn droomhuisje te financierenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
Ik heb elke keer ook weer dezelfde mensen, sommige 'heey jij weer'. Voor andere is het nummer 101 die ze versieren en komen ze met hetzelfde versier verhaalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
het is altijd fun om te zien hoe in trek je nog bentalleen soms krijg je van dezelfde zielige gevallen elke keer een bericht.
Eindhoven al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?
PJOquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zijn de steekwoorden waarop je gezocht hebt ?
Toch niet in Utereg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
vort hup, jij moet nog op een missie
stel ons nu niet teleur![]()
of loopt Rourke volgende week ook op MegaPann rond ???
laatste vrijdag van de maand dus volgens mij 27 of zoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
PJO
ourke
Beauti geval
Anna nog wat uit zijn sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |