Eikel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als reserve-Italiaan draag ik natuurlijk blauw.
Dat moet ik toch al.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Liefzijn anders moet je op de straf kruk!
noem ik jou en MisterO lovers?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:48 schreef samjustme het volgende:
Toch maar net vlug eating out 2 gezien thanks to youtube.
Ik was toch digene die hem nazi noemde. TMM lover Paul.
Die halve hetero?quote:
Mag ik je er vriendelijk aan herinneren dat de jongste naar de kinderfysio moest vanmiddag en ik daarom om half vier weg moest?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, 't wordt hier wel steeds belachelijker bij de boekhouding hoor! Het is fokking 16:03 en alleen mijn crediteurenadministratie (1 persoon) is er nog! De rest is donker!
Dreamer........... BELACHELIJK!
Jap, hij is nu een tijdje in almere voor zijn werk (hijs fotograaf).quote:
I was kidding honey. Daeva's never surrender.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WOW!!!
Ik weet niet wat ik lees!!!
de aantrekkingskracht van het zwarte gat ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En nog steeds krijg ik berichtjes met "leuk profiel"
Nu ben ik benieuwd naar zijn profielquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als ik jouw gay.nl mag geloven ben je dus geen haar beter!![]()
Het was toch Angel die met de nazi vergelijking kwam?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem ik jou en MisterO lovers?
nou dan!!
Sod of!!
Ik denk dat ik vanavond in het zwart ga. Als zwart gat of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de aantrekkingskracht van het zwarte gat ?![]()
![]()
![]()
beetje gericht zoeken, zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar zijn profiel.
maar ik heb dan weer nooit van jou zo'n foto gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond in het zwart ga. Als zwart gat of zo
Wat voor soort foto?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb dan weer nooit van jou zo'n foto gezien
Zooo get ja. De aantrekkingskracht van de mission impossible.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
de aantrekkingskracht van het zwarte gat ?![]()
![]()
![]()
Het luikt me nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje gericht zoeken, zo moeilijk kan het niet zijn
Wheheh. Neu, was gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben je data aan het verzamelen voor je volgende boek?.
"Arthur lag uitgestrekt in zijn bed van 2.20m".
Schattebout misschien wordt het eens tijd dat je niet op pubers valtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem ik jou en MisterO lovers?
nou dan!!
Sod of!!
over diva's gesproken ru paul komt naar Nederland.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I was kidding honey. Daeva's never surrender.
quote:
Is toch ook niet leuk dat je hem in 1 keer vind?quote:
Schaamteloosheid is een goede eigenschap!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
Die eikel vraagt zonder blikken of blozen of ik nog seks heb gehad na heb. Alsof heb dat uberhaupt nog iets aan gaat. Vraag toch ook niet of hij zijn vriend gisterenmiddag op de keukentafel genaait heeft.
kom zeg, ze moeten er maar werk van maken hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
PJORourke, de vraag is of jij naar iedereen even je gay.nl wilt toesturen
Ongeveer de zelfde neusgaten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:02 schreef Cahir het volgende:
TU, moet een jong iemand zijn dus...
enige profiel die ik ken vinde: http://www.gay.nl/Pjoter86
Nu laat jij anderen het werk doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom zeg, ze moeten er maar werk van maken hoor
laten ze de vooruitgang prijzen
toen ik zo oud was bestond er nog geen gay profiel
Grof vertaald: adios, en tot nooit meer ziens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
als iemand je dit op gay.nl stuurt. Wat betekend dat?
"Okay dan.. tja arnhem is wel een mooie stad om te wonen.. wens heel erg veel succes en ik hoop dat er iets leuks voor je bij zit..
groet."
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Schaamteloosheid is een goede eigenschap!
Ik zei Daeva, niet Diva. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef samjustme het volgende:
\
over diva's gesproken ru paul komt naar Nederland.
Kom maar bij papa, krijg je warme melk!quote:
Hij staat er dan ook niet inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
Ang3l zijn vriendelijst doorzoeke is een zaak waar geen eind aan komt zo te zien
TVU? UVT!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
TU = Delft
TVU = Universiteit van Tilburg
Meid, kom op, pak je chanel-handtasje en leg uit dat verschil!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei Daeva, niet Diva. Da's wat anders.
Ik haat Diva's, ik hou van Daeva's.
Ik heb geen vriendenquote:
Ga vooral zo door!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
Ang3l zijn vriendelijst doorzoeke is een zaak waar geen eind aan komt zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |