Maar 2,20 is beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:26 schreef Cahir het volgende:
Ben 1.85 en 2 meter is hardstikke te doen joh. Aanstellers.
Niet zo, da's meer iets voor jouquote:
Paul toch ook?quote:
Ja, soms wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Liggen jullie dan ook echt helemaal uitgestrekt in bed of zo?
Hm. Ik kan op mijn rug of buik niet slapen, dus dan is de lengte van het bed geen probleem (we hebben een queen, weet daar de maten niet precies van). Maar bij mijn ouders sliep ik in een bed van 2 meter lang en dat ging ook prima (1.86).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, soms wel.
En soms helemaal in een feuteus houding
Ben je data aan het verzamelen voor je volgende boek?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Liggen jullie dan ook echt helemaal uitgestrekt in bed of zo?
Ik slaap het liefst op mijn buik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik kan op mijn rug of buik niet slapen, dus dan is de lengte van het bed geen probleem (we hebben een queen, weet daar de maten niet precies van). Maar bij mijn ouders sliep ik in een bed van 2 meter lang en dat ging ook prima (1.86).
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij een 69-houding heb je ook meer lengte nodig..
3-1quote:
Je vergeet z'n brede schouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:18 schreef samjustme het volgende:
Wou cahir je bent lang zeg, en je bent slechts 17. Ben je lekker GTA4 aan het spelen hoor je buren als gekken schreeuwen irritant gedoe.
Simplistich mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bedje
Met spijlenaan beide zijden
JT heeft geen kop, jt is schoonheidquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je vergeet z'n brede schouders.. Misschien heeft hij wel een JT kop.
.
1.85 is vrij normaal als ik rond me kijk op school...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:18 schreef samjustme het volgende:
Wou cahir je bent lang zeg, en je bent slechts 17. Ben je lekker GTA4 aan het spelen hoor je buren als gekken schreeuwen irritant gedoe.
Ik ben korterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
1.85 is vrij normaal als ik rond me kijk op school...
Voor jongens is het meestal 1.80 tot 1.90 nu als ik z'n schatting maakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben korter. Nederlanders zijn over het algemeen lang.
dat heb ik ook ja met mn schouders.. maar ik kan wel op een dik kussen gelukkig :pquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst op mijn buik.
Als ik me niet lekker voel, niet kan slapen slaap ik juist weer op mijn rug.
Op zijn zij werkt niet, me schouders zijn te te breed en me arm word dood geplet(en een heel dik kussen slaapt niet lekker)
En nog 30 sec voor tijd, inde verlenging, ff snel 4-1quote:
Als het zo doorgaat zit de kans in dat Nederland EK wint.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nog 30 sec voor tijd, inde verlenging, ff snel 4-1
En we hebben dus gewonnen![]()
![]()
Eerst de wereldkampioen Italie, enu nu de nr 2 Frankrijk (dacht ik)
Als het ZO doorgaat welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zit de kans in dat Nederland EK wint.
Ja ik denk dat ik straks ook maar ff de stad ingaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
Hmmm moet eik uitgaan om de stemming er in te houden.
Was totaal niet de planning maar dat soort spontane dingen zijn vaak het leukst.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik denk dat ik straks ook maar ff de stad inga
Precies. Had er ook geen plannen voor en heb ook geen idee wie er gaan, maar kan allicht ff kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was totaal niet de planning maar dat soort spontane dingen zijn vaak het leukst.
Zo ver is het niet, ben als het tegenvalt zo weer thuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Precies. Had er ook geen plannen voor en heb ook geen idee wie er gaan, maar kan allicht ff kijken.
Ja tis 5 min lopen, zoietsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo ver is het niet, ben als het tegenvalt zo weer thuis.
Dan hebben ze me geangelnapped!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Cahir het volgende:
Als je ang3l niet terugzien waren het de fransen!
Wel een extreem vreemde maat 2.00m breed... Die kom je niet vaak tegenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Dan is ie 2.00 bij 2.20 of zo, maar zeker niet onder de 2.00m. Dat merk ik wel aan de hoeslakens die nooit passen
Er zitten 2 matrassen van 90 breed in, dus da's 1.80, en dan zit er nog zo'n ding in voor naast of tussen de matrassen omdat er nog minstens 10cm ruimte over was en ik anders de hele tijd tussen de matrassen vielquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een extreem vreemde maat 2.00m breed... Die kom je niet vaak tegen
Ik gok hem ook op gewoon 1.80 als ik naar de verhouding kijkt. Het bed van mijn ouders is 1.80 en die lijkt veel groter.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een extreem vreemde maat 2.00m breed... Die kom je niet vaak tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |