Ja, min of meer. Er is wel een soort van halletje die naar het toilet en de keuken loopt, maar vanuit de voordeur kun je gewoon de woonkamer inkijken, dat is een opening, geen deur. Er zijn beneden uberhaupt geen deuren, alleen kastdeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jullie hebben dus zo'n sitcom-ingang?
Zie boven. En nee, het was te warm.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen gang hu? Trouwens schiet het al een beetje op met verbouwen?
quote:
Is PJOurke te doen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
is een hint, moet je zelf maar uitvogelen
.
Likken en slikken?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef samjustme het volgende:
![]()
is een hint, moet je zelf maar uitvogelen
.
Top, pielzuig, en heeft een heel klein lief hartje van goud...quote:
Doe maar burgerking, macdingen heb ik helemaal het idee dat het iets chemischegefaberiseerts is...quote:
Ik zou het niet wetenquote:
Bah viespeuk je zit wel ergens in de buurt hahaquote:
Vandaar dat je gay.nl niet meer bestaatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef samjustme het volgende:
Maar ik ben bekeerd tot heteroseksualiteit lekker meiden.
Ik kan me nooit voorstellen dat ik ga geilen op een meisje..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
[..]
Bah viespeuk je zit wel ergens in de buurt haha.
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik kan me nooit voorstellen dat ik ga geilen op een meisje..
neuken die hap!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik ook nietmeiden zijn heel tof als vriendinnen maar voor de rest
.
wie kies je nou?quote:
En dan ben je hetero?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik ook nietmeiden zijn heel tof als vriendinnen maar voor de rest
.
Lekker meiden?? Oh ja en ik ben de pausquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
[..]
Bah viespeuk je zit wel ergens in de buurt haha.
Uhm... ik weet het niet.quote:
sam gaat het klooster in, goedkoop wonen en veel Italiaans designquote:
als je mij maar eerst kies, zal je merken hoef je nooit meer te ruilen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhm... ik weet het niet.Mag ik ruilen binnen 8 dagen met bon?
Dating for Dummies gelezen ofzo, jezusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
als je mij maar eerst kies, zal je merken hoef je nooit meer te ruilen!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sam gaat het klooster in, goedkoop wonen en veel Italiaans design
tuurlijk mits het cellofaantje nog niet stuk gemaakt isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhm... ik weet het niet.Mag ik ruilen binnen 8 dagen met bon?
nee heb het boek geschrevenquote:
Cello hoe?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk mits het cellofaantje nog niet stuk gemaakt is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk mits het cellofaantje rubbertje nog niet stuk gemaakt is
cello faantje, je weet wel de zus van cello mientjequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sam gaat het klooster in, goedkoop wonen en veel Italiaans design
Yeahquote:
orgi houden?quote:
Jij valt af.quote:
next question?quote:
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok kunnen we hier een voetballuwte inlassen?
Ja zou ook kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is je dekbed niets zogroot. Dat is namelijk de maat van een lits-jemeux (of hoe je het ook maar schrijft) dekbed
dit gaat langer duren dan verwacht ik had gehooptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen inderdaaddan is mijn bed net iets kleiner, maar hij's iig kingsize
Beslaat bijna de hele kamer van 11m2
GOOOAAAAAAAAAAAAAL
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit gaat langer duren dan verwacht ik had gehoopt
ik moet blij zijn met een land dat als een stel barbaren zichzelf oranje schilderd omdat er 11 man toevallig uit ons land heel goed achter een bal aan kunnen rennenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je niet aanBen blij voor je land.
Dat ziet er gewoon uit als een 1.80, jij met je 2.40quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bedje
Met spijlenaan beide zijden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellofaanquote:
Nee je moet blij zijn met een land dat zichzelf weer even verbroederd om een dom spelletje en dat nu overal tezamen zit te kijken. Beter dan het elkaar de hersenen inslaan bij PSV, Ajax en feyenoord etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moet blij zijn met een land dat als een stel barbaren zichzelf oranje schilderd omdat er 11 man toevallig uit ons land heel goed achter een bal aan kunnen rennen
nee sorry...
Nou nee. Dan is ie 2.00 bij 2.20 of zo, maar zeker niet onder de 2.00m. Dat merk ik wel aan de hoeslakens die nooit passenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon uit als een 1.80, jij met je 2.40
ik woon samen, 2 jongens in bed van 1.80 en 1.96 vraagt om ruiiiimtequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:26 schreef Cahir het volgende:
Ben 1.85 en 2 meter is hardstikke te doen joh. Aanstellers.
Ik 1.83m dus dan past ook welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:26 schreef Cahir het volgende:
Ben 1.85 en 2 meter is hardstikke te doen joh. Aanstellers.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:39 schreef Manias het volgende:
[..]
ik woon samen, 2 jongens in bed van 1.80 en 1.96 vraagt om ruiiiimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |