Nooit gedaan, maar heb denk ik wel een ervaring gemist.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:12 schreef PJORourke het volgende:
Een studentenhuis is erger...
had wel verwacht dat jij op een of ander moment in je leven, laven loos hebt gelegen in een of ander bed,in een of ander studentenkamer, in een of andere stad, met een of andere gozer(s)....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar heb denk ik wel een ervaring gemist.
Ik heb er nooit gewoond, heb niet gezegd dat ik er nooit gelegen hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
had wel verwacht dat jij op een of ander moment in je leven, laven loos hebt gelegen in een of ander bed,in een of ander studentenkamer, in een of andere stad, met een of andere gozer(s)....
Dat was vroeger toen ik student was niet mogelijk in het pitoreske Drontenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
had wel verwacht dat jij op een of ander moment in je leven, laven loos hebt gelegen in een of ander bed,in een of ander studentenkamer, in een of andere stad, met een of andere gozer(s)....
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
En nu nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was vroeger toen ik student was niet mogelijk in het pitoreske Dronten
En dat zegt wat over mij!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gewoond, heb niet gezegd dat ik er nooit gelegen heb
Ja, precies, ik vind het weinig oppervlak voor relatief veel geld. Mijn appartement is minstens vier keer zo groot en circa 3 keer zo duur.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kan er nou leven op 22m2?!
En het is inderdaad duur ja. Mijn appartement is Minstens 3x zo groot, maar heb maar 2x die prijs betaald. (even excl bijkomende kosten zoals een nieuwe keuken, notaris etc)
Ik weet nog wel dat ik in de vakantie voor mijn studie begon bij een vriendin in Groningen op bezoek ging en zo'n eigen plek me wel tof leek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar heb denk ik wel een ervaring gemist.
Slechts 1x. Afgelopen Carnaval.quote:
quote:
Volgens mij is zoiets ook meer voor iemand die bijvoorbeeld in Maastricht woont, maar werkt op een hoofdkantoor in de Randstad en daar een plaats wil hebben om af en toe te blijven slapen. En vreemd te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef samjustme het volgende:
23m2 voor bijna 1,5 ton
http://www.koopstudio.nl/(...)/Biltstraat%20101a/5
Dit sloeg onder meer op mezelf hoor.quote:
Bij deze en de vorige stonden alleen foto's van de voordeur en niet van de kamer (het hokje) zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef Manias het volgende:
wtf :p 10m2 http://www.koopstudio.nl/(...)%20Kerkstraat%2030/3
Heerlijk rust en niet altijd mensen hoeven te zien die je niet wilt zien en gemaakt gezellig tegen hoeft te doen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat ik compleet in paniek zou raken mocht ik nu ineens op mezelf moeten wonen. Ik zou het wel kunnen, denk ik. Alleen niet willen
Pff, wat zijn jullie vieze mensen hier allemaal!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit sloeg onder meer op mezelf hoor.![]()
Maar ik zal me wapenen...
Jap ik zou, wil ik ook nog leuk kunnen leven (lees uitgeven) qua hyotheek niet meer dan een ton moeten uitgeven. Probleem is alleen dat er gewoon geen kont te vinden is voor die prijs... En om na voor het kopen nou naar Groningen te moeten gaan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:50 schreef samjustme het volgende:
Misschien een idee om ergens anders te wonen want het is belachelijk klein, kan je anders net zo goed bij je ouders blijven wonen hierissieweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |