laten we daar verandering in brengen!quote:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:11 schreef PJORourke het volgende:
Ik haat mee. Moet zo in pak naar A'dam.
Gaat Rik Felderhof dan ook?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef Stroekie het volgende:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofd
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
Bij mij wel hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
SAJ is het alter ego van Rik ?????
maar gij Rik gaat dan mijn gaydar weer niet af
Ik was eens een keer bij de Orangerie toen SAJ er geloof ik ook was. Heb em alleen niet ontmoetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor...
Is SAJ dan het type panamahoed? Zo had ik hem niet ingeschat...
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...
Of je hebt een leraar die homoseksuelen haat....quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangEn een vriendin van me haalt het wel en die had me een technische tekening gemaakt, 't zag er neit uit. En ik maar digitaal tekenen... Volgens mij had ie niet eens naar mijn tekening gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |