De 27e.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wanneer is friso weer? Dan moet ik ff plannen! Krijg trouwens het geld van mijn auto terug. (niet van de verzekering ofzo want mijn collega reed, als ik reed dan wel) Maar goed het komt en dus kan weer geld uitgeven!
Er is een gozer ik weet niet hoe vaak hij me een en dezelfde bericht opstuurde, sommigen sturen als bijlage sexplaatjes altijd funquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb elke keer ook weer dezelfde mensen, sommige 'heey jij weer'. Voor andere is het nummer 101 die ze versieren en komen ze met hetzelfde versier verhaal.
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jij bent van de inhoud?.
Dan kom ik ook!quote:
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.
je vond de barman van palace goed uitzienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.
Op mij reargeer je niet eensquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is een gozer ik weet niet hoe vaak hij me een en dezelfde bericht opstuurde, sommigen sturen als bijlage sexplaatjes altijd fun.
Paul zei dat...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Stroekie het volgende:
is dat net zo'n no go area als KissKissClub ?
Dat was met oud&nieuw, en toen was ik high! Dat kun je niet serieus laten tellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
je vond de barman van palace goed uitzien. Ben wel met je eens over het laatste, het moet wel van beide kanten komen, je moet hem ook begrijpen en humor is ook belangrijk.
ik ben ze rustig aan het lezenquote:
oe dat wordt een tropenmaand eerst MegaPann dan Friso dan Antwerpen dan Keulenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan kom ik ook!Stroek, staat je aanbod om een hotel te delen nog?
Wil jij naast rourke op het strafstoelte?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.
:pquote:
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?quote:
Juli heb ik het over, kom jij ook?quote:
Was het wel van plan...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
Juli heb ik het over, kom jij ook?
Door hem pielzuig te doenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?
hoe kan ik dit nu weer rechtbreien ?
Witte anjer als herkenningspunt?quote:
Mijn foto's zijn al best oud, ik zie er tegenwoordig heel anders uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zoveel inhoud als ik de foto's zo bekijk.
dan is er zomer recesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Juli heb ik het over, kom jij ook?
Dat wordt sjouwen met flessen, dear.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
oei nu heb ik natuurlijk een onvergeeflijke fout gemaakt door zijn woorden in jouw mond te stoppen ?
hoe kan ik dit nu weer rechtbreien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |