Is dat "tvp" in het Latijn ofzo?quote:
Een h te veel: chihuahua.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef Bob-B het volgende:
Tis eens wat anders dan een chihhuahua (of hoe je het ook schrijft) in een roze handtas.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Toch vervelend dat je sommige accessoires na 9 uur 's avonds niet meer mag nemen."
"Toch vervelend dat je sommige accessoires na 9 uur 's avonds niet meer mag dragen."
Da's wel lief.quote:
"Toch vervelend dat je sommige accessoires na 9 uur 's avonds niet meer mag dragen."
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Dit gratenpakhuis beschouwt haar kinderen ook als accessoire:
[ afbeelding ]
PSP's.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt me sterk dat je er nog zo over denkt als ze eenmaal geboren zijn.
Ik bedoel, mijn Playstation Portable kotst nooit over me heen, schijt z'n UMD slot niet vol, houdt me niet ongewenst uit mijn slaap, spreekt me niet tegen, wil niet tot vervelens toe naar K3 of 'Het Zandkasteel' kijken, slaat haar broertje niet, maakt geen troep.
Nee als accessoire slaan ze redelijk de plank mis... kinderen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedoel, mijn Playstation Portable kotst nooit over me heen, schijt z'n UMD slot niet vol, houdt me niet ongewenst uit mijn slaap, spreekt me niet tegen, wil niet tot vervelens toe naar K3 of 'Het Zandkasteel' kijken, slaat haar broertje niet, maakt geen troep.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe oud is je zusje? (nee, ik hoef geen pics, maar meer: waarom mag ze niet zelf over d'r rekening beslissen) en dan nog vind ik het knap dat er nog 1000 euro op staat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:19 schreef kaakaa het volgende:
Vrouwen moet het sowieso verboden worden om dingen te kopen, mijn zusje bijvoorbeeld, had 2 maanden geleden 2500 euro op haar bank. Sinds ze er achter is dat je vanuit je luie stoel dingen kan bestellen heeft ze nog maar 1000 euro op dr rekening.
Mn ouders hebben internetbankieren afgesloten en dr bankpas gejat
17 en werkt bij de belasting.. Dlote wijf geeft ook nog eens jullie geld uit! (Nee, ik betaal geen belasting).quote:Op zondag 15 juni 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje? (nee, ik hoef geen pics, maar meer: waarom mag ze niet zelf over d'r rekening beslissen) en dan nog vind ik het knap dat er nog 1000 euro op staat.
Potentieel reltopicquote:Op zondag 15 juni 2008 13:27 schreef kaakaa het volgende:
[..]
17 en werkt bij de belasting.. Dlote wijf geeft ook nog eens jullie geld uit! (Nee, ik betaal geen belasting).
Iddquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Je gelooft niet hoeveel mensen kinderen of huisdieren hebben puur voor zichzelf, zonder na te denken over hoe ze de kinderen/huisdieren gelukkig kunnen maken.
ik ben al een tijd op zoek naar zo'n tas maar kan alleen negerkindtassen krijgen, niet mijn smaakquote:
Sterk punt, ik heb dat ook met mijn Harley!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb 2 horloges boven de 3.5K een EOS 300D, LCD scherm, vakantiewoning, PSP, DS en 3 kinderen.... en nu?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Sterk punt, ik heb dat ook met mijn Harley!![]()
Het geld wat ik aan kinderen uitspaar/bespaar gaat op aan luxe zooi waaronder dus een horloge van over de 2K, LCD scherm, PS3 en een EOS450d.
Noem me maar een gore kapitalist/materialist/egoist, het maakt me geen fuck uit!
I don't need a condom. the aids will kill the baby.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:19 schreef Sala-adin het volgende:
kinderen zijn kut en de mensen moeten ophouden met het maken van kinderen voor 10 jaar lang.
Dat een betere camera met meer functies, of een groter en plattere tv meer geld kost is niet zo raar. Maar als je de tijd eenmaal op beide hebt ingesteld is het op een horloge van 2000 euro net zo laat als op een horloge van 100 euro dus dat is een nogal zinloze uitgave.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef RobDrop het volgende:
Het geld wat ik aan kinderen uitspaar/bespaar gaat op aan luxe zooi waaronder dus een horloge van over de 2K, LCD scherm, PS3 en een EOS450d.
Ze kan het hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Dit gratenpakhuis beschouwt haar kinderen ook als accessoire:
[ afbeelding ]
Tja, met een porsche sta je net zo stil in de file als met een alto. Toch willen veel mensen die porsche.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat een betere camera met meer functies, of een groter en plattere tv meer geld kost is niet zo raar. Maar als je de tijd eenmaal op beide hebt ingesteld is het op een horloge van 2000 euro net zo laat als op een horloge van 100 euro dus dat is een nogal zinloze uitgave.
Niets meer dan repsect van mijn kant, jij werkt je er waarschijnlijk de tyfus ervoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 2 horloges boven de 3.5K een EOS 300D, LCD scherm, vakantiewoning, PSP, DS en 3 kinderen.... en nu?
Zoals Swetsenegger net over Porsche verteld, ik loop liever met een Breitling dan met een Prisma om mijn pols.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat een betere camera met meer functies, of een groter en plattere tv meer geld kost is niet zo raar. Maar als je de tijd eenmaal op beide hebt ingesteld is het op een horloge van 2000 euro net zo laat als op een horloge van 100 euro dus dat is een nogal zinloze uitgave.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:57 schreef Convergence het volgende:
PSP, LCD schermen en camera's als luxe artikel opnoemen
Iedereen heeft ze in dit gadget tijdperk.
Een videorecorder?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]inderdaad
vroeger was je nog de bom met een videorecorder. en nu heeft iedere tokkie wel alles.
Serieus waar. Nu nog steeds een videorecorder is nog steeds duur eigenlijk. Vroeger werd er bij ons ingebroken voor de video recorder.quote:
Daarom die kinderen blijkbaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:57 schreef Convergence het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:57 schreef Convergence het volgende:
Weet je dat zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |