AAC heb ik al gehad in mei en daar ben ik doorheen gekomen. En ze vertelden zelf dat de opleiding voor mij zou beginnen op 12 augustus. Maar ik wacht eerst de keuringen wel af en dan zie ik wel verder.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef MrDrako het volgende:
[..]
als je 1 augustus de keuring hebt, kom je echt niet meer in de 12 augustus lichting terecht volgens mij..
zeker gezien je nog naar de AAC moet..
Volgens de banenwinkel zou ik beginnen in februari, volgens degene met wie je na de sport/psycho praat over salaris en dergelijke zou ik 28 april beginnen, en nu start ik 12 augustusquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef wientjes het volgende:
[..]
AAC heb ik al gehad in mei en daar ben ik doorheen gekomen. En ze vertelden zelf dat de opleiding voor mij zou beginnen op 12 augustus. Maar ik wacht eerst de keuringen wel af en dan zie ik wel verder.
Waarom stop je dan ooit? En welk onderdeel wil je dat je blind mag zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:16 schreef Beach het volgende:
Ik heb het uiteindelijk gevonden; -6 en +6.
Zit ik net goed met mn -5.75 en -5![]()
Hopenlijk kan ik daar nog wat mee.
Ik heb trouwens geen diploma van de middelbare school (alleen vwo3 afgerond waardoor ik mavo zou hebben werd gezegd toendertijd).
Gelukkig heb ik wel wvo/hbo denkniveau; dus zo'n test zal wel lukken neem ik aan
volgens mij mag je met die enorme afwijking van je alleen richting administratie of transport oid,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Beach het volgende:
Geen idee; ik kon het gewoon aanklikken.
28 aug een sollicitatie
dan gaan ze je op de sollicitatie vertellen dattie volzit, anders ga ik stampij makenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Beach het volgende:
Geen idee; ik kon het gewoon aanklikken.
28 aug een sollicitatie
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:50 schreef Bartuc het volgende:
Hoef nu alleen nog maar even te fietsen voor cluster 1, als dat goed gaat
ik ben vorige week ook goed gekeurd voor officier zeedienst. 11 augustus kleren aanmeten en 12 augustus naar den helder heen. Dan zie ik je daar nog wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef Bartuc het volgende:![]()
![]()
![]()
Goedgekeurd, volgende week dinsdag beginnen aan het KIM
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |