ik ben ook "even" een maandje later gegaan :pquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Even een weekje later kun je wel vergeten.
Omdat er toen een lichting op het programma stond neem ik aan. Ik bedoelde meer dat je niet maar kunt komen wanneer jij daar zin in hebt.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
ik ben ook "even" een maandje later gegaan :p
Als daar nog ruimte is zal dat wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:29 schreef Remco026 het volgende:
Maar kan ik bijvoorbeeld niet zeggen: ik wil graag in de lichting september ofzo?
Je hebt een PMquote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
daar wordt je kledingmaat opgemeten enzo voor je pakkie.
Maar ben enorm blij dat het nu definitief is, mijn dag kan niet meer stuk.
Paas anders je mail ofzo, is lache![]()
Wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:42 schreef Pumatje het volgende:
idd , het kan goed en slecht uitpakken.. dat overnachten.
bij mij was het redelijk.
bedden waren hard, slechte roomservice en ik moest de douche delen..
ja, begin ja, vandaar mijn verbazing ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Pumatje het volgende:
Begin???
Het was toch dat je aan die eis moest voldoen aan het EIND van INI-1 ?
??
Oh je moest eens weten hoeveel mensen er naar avondsport mogenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat gaat iedereen mkkelijk redden denk ik zo.
avondsport is fijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh je moest eens weten hoeveel mensen er naar avondsport mogen
Psychologische keuring is niet zo moeilijk, je krijgt eerst een vragen lijst met 150 vragen en later op de dag heb je een gesprek met een psycholoog. Als je gewoon eerlijk en consequent in je antwoordenn blijft is het prima te doen. Het is ongeveer hetzelfde als het AAC-gesprek, alleen gaat het nu wat meer over jezelf. Lees je trouwens wel in. Zorg dat je dat feiten van de Marine en de opleiding goed op een rijtje hebt want daar krijg je gegarandeerd een paar vragen over.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:00 schreef wientjes het volgende:
ik ben nu bezig met keuring voor officier van de zeedienst kort model. 31 juli heb ik psychologische keuring en 8 augustus medische en sport keuring. Als alles goed komt kan ik 12 augustus beginnen.
maar ik wou wel weten of de psychologische keuring voor officier zeedienst moeilijk is en of er meer mensen zijn die dan beginnen?
Ik zal me nog wel eens goed voorbereiden, boekjes doorlezen en de site van de marine bekijken en dan denk ik dat het allemaal wel goed komt. Net bericht gehad dat sportkeuring is verplaatst naar 1 augustus dus dan kan ik mooi blijven overnachten daar. En dan zien we elkaar denk ik nog wel 12 augustusquote:Op zondag 20 juli 2008 17:46 schreef Bartuc het volgende:
[..]
Psychologische keuring is niet zo moeilijk, je krijgt eerst een vragen lijst met 150 vragen en later op de dag heb je een gesprek met een psycholoog. Als je gewoon eerlijk en consequent in je antwoordenn blijft is het prima te doen. Het is ongeveer hetzelfde als het AAC-gesprek, alleen gaat het nu wat meer over jezelf. Lees je trouwens wel in. Zorg dat je dat feiten van de Marine en de opleiding goed op een rijtje hebt want daar krijg je gegarandeerd een paar vragen over.
Als je 12 augustus opkomt dan zitten we in dezelfde lichting. Hier nog een officier zeedienst kort model.
als je 1 augustus de keuring hebt, kom je echt niet meer in de 12 augustus lichting terecht volgens mij..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef wientjes het volgende:
[..]
Ik zal me nog wel eens goed voorbereiden, boekjes doorlezen en de site van de marine bekijken en dan denk ik dat het allemaal wel goed komt. Net bericht gehad dat sportkeuring is verplaatst naar 1 augustus dus dan kan ik mooi blijven overnachten daar. En dan zien we elkaar denk ik nog wel 12 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |