quote:
eigenlijk is mijn moeder heulmaal niet doodquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef Lidl het volgende:
[..]
Dus jij hallucineerde dat je je dikke moeder op een brommer een komkommer zag eten?
Omg, dat jij dat soort wijven kentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef Theroin. het volgende:
Nu ik erover nadenk trouwens, elk wijf met een scooter dat ik ken rookt (guilty), zit elke dag in de snackbar en draagt te kleine kleren. Anita's zijn het!
tuurlijk, het is nooit hun schuld dat ze zich vol lopen te proppen. En dan als het echt te ver gaat willen ze weer een maagverkleining ondergaan en wie gaat dat weer geld kosten? Juist, de gewone hardwerkende man!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:03 schreef Theroin. het volgende:
Dat hebben dikke wijven namelijk altijd, toevallig hè?.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef MdMa98 het volgende:
hoe langer ze op zo`n brommer rijden.. hoe dikker hun reet wordt
ik mis de link met het buksschieten, maar verder deel ik je opiniequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook altijd mooi is is dat ze denken goed bezig te zijn door veel water te drinken maar verder niks te doen
Ik bedoel: stel je bent op de kermis en je gaat buks-schieten, en je mist alles, denk je dan dat je die grote knuffel krijgt ? Neen, je krijgt de plastic handboeien die na 2 dagen kapot zijn of de mitrailleur !!!! ( met zo'n legerkleuren erop)
blikgooien is ook mogelijk ... buks schieten = op zo'n stukjes plastic schieten ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef P8 het volgende:
[..]
ik mis de link met het buksschieten, maar verder deel ik je opinie
en touwtjes trekken dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
blikgooien is ook mogelijk ... buks schieten = op zo'n stukjes plastic schieten ...
Daar hoef je geen 1337 skills voor te hebben, voor buksschieten of blikgooien wel.quote:
Er zijn vast wel mensen zonder 1337 touwtjes trek skillz. Zoals die knapen die met een overmatige kwijlproductie en slechte lichaamscoordinatie en een gebrekkig ontwikkeld vocaal vermogenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar hoef je geen 1337 skills voor te hebben, voor buksschieten of blikgooien wel.
touwtje trekken is trekken en klaar
Josti's ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen zonder 1337 touwtjes trek skillz. Zoals die knapen die met een overmatige kwijlproductie en slechte lichaamscoordinatie en een gebrekkig ontwikkeld vocaal vermogen
Van haar brommer gevallenquote:
Dikke vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef P8 het volgende:
Gadverdamme. Ga fietsen en anorexia krijgen vieze vetzeugen.
Vreet eens een plakje komkommer ipv een grote portie patat met extra mayonaise![]()
Gadverdamme!
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dikke vrouwen
Zag pas in een zwembad twee dikke meisjes een bak mayo bestellen om hun chips in te dopen (!!); waar gaan we heen met dit land?
Ik zeg; verplicht op 'anti-vet-kamp' voor iedereen met BMI 30+
Dat is meestal het moment waar ze naar uit kijken, frietje met driedubbel mayo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteld
Hebben ze dat, dubbel mayo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteld
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hebben ze dat, dubbel mayo?
Ik vind een gewoon patatje met al te veel mayo bevatten. Stelletje goorlappen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef P8 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en leg er 1tje 180 graden gedraaid bovenop en je hebt een bakje met twee mayocompartimenten. Dat de horecadepartment hier uberhaupt aan meewerkt
En ze zich niet hoeven te schamen. En jouw usernamequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef fathank het volgende:
-"Welkom bij McDonalds, mag ik uw bestelling opnemen?"
"Mag ik een BigTasty, een grote friet met dubbel frietsaus, een McKroket met extra saus en een McFlurry"
-"Wilt u er nog iets bij drinken?"
"Ja doe maar een Cola Light".
En dit allemaal in de McDrive, zodat ze niet uit hoeven stappen en 3 meter moeten lopen.
Gelukkig is mijn username geen afspiegeling van de realiteitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En ze zich niet hoeven te schamen. En jouw username
MacDonalds volk is weer een klasse op zich.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef fathank het volgende:
-"Welkom bij McDonalds, mag ik uw bestelling opnemen?"
"Mag ik een BigTasty, een grote friet met dubbel frietsaus, een McKroket met extra saus en een McFlurry"
-"Wilt u er nog iets bij drinken?"
"Ja doe maar een Cola Light".
En dit allemaal in de McDrive, zodat ze niet uit hoeven stappen en 3 meter moeten lopen.
Desalniettemin nog steeds erg relevant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Oud topic. Kutkick.
Ik hou wel altijd mayo over bij een gewone portie?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef l3laster het volgende:
terechte klacht van die dikke tokkie moeders in de overgang die met te kleine kleidng met een dikke reet zich op een brommertje voort bewegen..... gatverdamme dikke zeugen
smerige dikke wijven op brommers
40? Zo snel? Ik dacht dat de scooter maar 15 km/u zou halen door het gewicht...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:01 schreef Elckiebone het volgende:
[..]
Gister reed er ook nog zoeen kut cinquecento met 2 blubberwijven voor megaan ze 40 rijden terwijl ze nog een mac donalds menu naar binnen proppen
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef Poemgirl het volgende:
Zulke mensen zakken zo door de fiets heen.
Lopen, fatass!
More like lardlopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.
Jah maar als ze de helft van de dubbel mayo verbranden is het alsnog een portie normale mayoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.
Ik woon ook in Alkmaar. Ik denk dat ik al weet wie je bedoeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef MikeyMo het volgende:
Ik rij altijd in alkmaar naar mijn werk en dan kom ik vet vaak een grietje tegen... zeker 100+ kilo op d'r scootertje en dan kan ik me enkel verwonderen over die vicieuze cirkel; fietsen is zwaar omdat je zo dik bent, dus neem je de scooter waardoor je niets afvalt
Ze ontwikkelen nu zelfs extra grote cremeerovens omdat ze teveel aanbod van dikke mensen krijgen, die er niet meer inpassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef P8 het volgende:
En die dikke lui ook zeiken zo van: "Dikke mensen worden in onze maatschappij benadeeld"
En het erge is: De "maatschappij" luistert hier ook nog naar. Zoals die extra grote ambulances die er nu zijn. Speciaal voor zwaarlijvige mensen.![]()
Ik zeg, laat al die mensen die vanwege overgewicht niet in een normale ambulance kunnen gewoon sterven! WIR BRAUCHEN LEBENSRAUM!
En het spettert anders te hardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen nu zelfs extra grote cremeerovens omdat ze teveel aanbod van dikke mensen krijgen, die er niet meer inpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |