ik mis de link met het buksschieten, maar verder deel ik je opiniequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook altijd mooi is is dat ze denken goed bezig te zijn door veel water te drinken maar verder niks te doen
Ik bedoel: stel je bent op de kermis en je gaat buks-schieten, en je mist alles, denk je dan dat je die grote knuffel krijgt ? Neen, je krijgt de plastic handboeien die na 2 dagen kapot zijn of de mitrailleur !!!! ( met zo'n legerkleuren erop)
blikgooien is ook mogelijk ... buks schieten = op zo'n stukjes plastic schieten ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef P8 het volgende:
[..]
ik mis de link met het buksschieten, maar verder deel ik je opinie
en touwtjes trekken dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
blikgooien is ook mogelijk ... buks schieten = op zo'n stukjes plastic schieten ...
Daar hoef je geen 1337 skills voor te hebben, voor buksschieten of blikgooien wel.quote:
Er zijn vast wel mensen zonder 1337 touwtjes trek skillz. Zoals die knapen die met een overmatige kwijlproductie en slechte lichaamscoordinatie en een gebrekkig ontwikkeld vocaal vermogenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar hoef je geen 1337 skills voor te hebben, voor buksschieten of blikgooien wel.
touwtje trekken is trekken en klaar
Josti's ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen zonder 1337 touwtjes trek skillz. Zoals die knapen die met een overmatige kwijlproductie en slechte lichaamscoordinatie en een gebrekkig ontwikkeld vocaal vermogen
Van haar brommer gevallenquote:
Dikke vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef P8 het volgende:
Gadverdamme. Ga fietsen en anorexia krijgen vieze vetzeugen.
Vreet eens een plakje komkommer ipv een grote portie patat met extra mayonaise![]()
Gadverdamme!
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dikke vrouwen
Zag pas in een zwembad twee dikke meisjes een bak mayo bestellen om hun chips in te dopen (!!); waar gaan we heen met dit land?
Ik zeg; verplicht op 'anti-vet-kamp' voor iedereen met BMI 30+
Dat is meestal het moment waar ze naar uit kijken, frietje met driedubbel mayo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteld
Hebben ze dat, dubbel mayo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja ik werk in een zwembad en ik zie ze vaak zat: van die dikke moekes die dan een patat met dubbel mayo hebben besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |