quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hebben ze dat, dubbel mayo?
Ik vind een gewoon patatje met al te veel mayo bevatten. Stelletje goorlappen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef P8 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en leg er 1tje 180 graden gedraaid bovenop en je hebt een bakje met twee mayocompartimenten. Dat de horecadepartment hier uberhaupt aan meewerkt
En ze zich niet hoeven te schamen. En jouw usernamequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef fathank het volgende:
-"Welkom bij McDonalds, mag ik uw bestelling opnemen?"
"Mag ik een BigTasty, een grote friet met dubbel frietsaus, een McKroket met extra saus en een McFlurry"
-"Wilt u er nog iets bij drinken?"
"Ja doe maar een Cola Light".
En dit allemaal in de McDrive, zodat ze niet uit hoeven stappen en 3 meter moeten lopen.
Gelukkig is mijn username geen afspiegeling van de realiteitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En ze zich niet hoeven te schamen. En jouw username
MacDonalds volk is weer een klasse op zich.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef fathank het volgende:
-"Welkom bij McDonalds, mag ik uw bestelling opnemen?"
"Mag ik een BigTasty, een grote friet met dubbel frietsaus, een McKroket met extra saus en een McFlurry"
-"Wilt u er nog iets bij drinken?"
"Ja doe maar een Cola Light".
En dit allemaal in de McDrive, zodat ze niet uit hoeven stappen en 3 meter moeten lopen.
Desalniettemin nog steeds erg relevant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Oud topic. Kutkick.
Ik hou wel altijd mayo over bij een gewone portie?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef l3laster het volgende:
terechte klacht van die dikke tokkie moeders in de overgang die met te kleine kleidng met een dikke reet zich op een brommertje voort bewegen..... gatverdamme dikke zeugen
smerige dikke wijven op brommers
40? Zo snel? Ik dacht dat de scooter maar 15 km/u zou halen door het gewicht...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:01 schreef Elckiebone het volgende:
[..]
Gister reed er ook nog zoeen kut cinquecento met 2 blubberwijven voor megaan ze 40 rijden terwijl ze nog een mac donalds menu naar binnen proppen
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef Poemgirl het volgende:
Zulke mensen zakken zo door de fiets heen.
Lopen, fatass!
More like lardlopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.
Jah maar als ze de helft van de dubbel mayo verbranden is het alsnog een portie normale mayoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hardlopen. Dan verbranden ze tenminste 1/2 deel van hun dubbel mayo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |