quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
shit heb ik net Huppeltje gemist.....![]()
waarom kunnen sommige hun shit niet schuiluh, en blijven dit topic vervuiluh![]()
Afijn Huub kan jij niet regelen met Sly dat we zijn radio weer eens gaan gebruiken voor een Huub FM uitzending....
ene.. omdat het mijn idee is, mag ik het eerste verzoeknummertje hé, want toen heb je hem niet gedraaid![]()
Schoolvoorbeeld! Dit heeft dus geen meerwaarde maar toch bedankt voor het voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:12 schreef JohnDope het volgende:
De Huub die dus net voorbij kwam is denk ik een hoax.
En noekje dan kan je hem wel aan de telefoon gehad hebben, maar jij kan zoveel zeggen
Holland speelt vanavond tegen Frankrijk. En wij willen graag dat ze gaan winnenquote:
Als het zo is, vind ik het alleen maar een goede reclame stunt, want dit soort grappen leveren wel weer internettraffic/advertentie inkomsten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld! Dit heeft dus geen meerwaarde maar toch bedankt voor het voorbeeld.
Ik ook, lekker met vrienden in de kroegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Holland speelt vanavond tegen Frankrijk. En wij willen graag dat ze gaan winnen![]()
Ik geloof het wel hoor. Ik weet hoe achterdochtig sommige mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Bij deze kan ik bevestigen dat dit wel de Huub is. Ik heb hem aan de telefoon gehad. Geloof je het niet, ook goed maar het heeft weinig meerwaarde om dit steeds te moeten vermelden. Wees een beetje lief voor elkaar.
Holland!
Tanja uit BB deed dat overigens wel, vond ik persoonlijk een stuk vermakelijker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef avonne het volgende:
hij is geen "gewone user" die ongeremd neerplempt wat hij kwijt wil, maar het is toch onFoks.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja uit BB deed dat overigens wel, vond ik persoonlijk een stuk vermakelijker.
Oh, dan hebben we het niet over dezelfde. Ik had een hele degelijke meid voor ogen met een hele lieve moeder.quote:
De term of de persoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
Ah, die werd gisteren nog even aangehaald in een topic op KLB.
Wat een topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:29 schreef noekje het volgende:
Term/ haar naam.
het is kutweer en ik heb niets te roken
Ging wel hard, hoor.
Hier ben ik het dus volkomen mee eens. Mensen zitten hier de volle tijd van DGK te posten (ik pas het laatste half jaar) en die hard te streamen en die zien zo wel een beetje hun kans verloren gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:53 schreef mazaru het volgende:
Waar ik een pleuris hekel aan heb, is aan mensen die je zelden of nooit in de COS zag posten, nu ineens de grootste mond hebben als ze zien dat Huub meepost.
En het fantastisch vinden om de sfeer te komen verzieken.
Die 1000 euro is het bedrag dat iedere dag bij de Jackpot wordt bijgeschreven. Volgens mij is het al lang duidelijk dat de Miljonairs een onkostenvergoeding per maand kregen en voor extra tv maken kregen ze een vergoeding of een favour.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:03 schreef Lieve het volgende:
Zeg eens Huub, om de comotie wat verder uit te breiden, heb je nu 1000 Euro per dag gekregen? Want dat vroegen we ons zouzo af namelijk. Of je dat hebt gekregen.
(ja, je hebt er ook erg hard voor moeten werken, met alle 160 medewerkers samen. In jullie gezamelijke show. Was dat inclusief de stagelopers? Die soms zo leuk waren met de camera? Die complete seksuele voorlichting kregen als aanschouwelijke beleving en op moesten blijven letten?)
(kijken of Henk van 63 nog bij de tijd is. Of hij het euro tijdperk al is ingestapt?)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:13 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar! Ze krijgen toch zouzo 1000 euro per dag
Je aanstaande schoonmoeder 'stinkhoer' noemen, dat zijn pas manieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef MargrietV het volgende:
Impertinent om iemand te vragen wat hij of zij verdient, geen manieren geleerd?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je aanstaande schoonmoeder 'stinkhoer' noemen, dat zijn pas manieren.
Ja Huub toppie hoor, spreek je van de week wel weer eens een keertje. Doe rustig aan van het weekend, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:33 schreef pingo2 het volgende:
Huub ik ben trots op jou.
Alleen jij Claire en jaap komen posten voor de fans jullie laten de fans niet in de steek toppie lieverd
Ondanks dat ik groot voorstander ben geweest van Huub en altijd zal blijven, de 1e de beste die mijn moeder ooit zo zou noemen, komt met zijn halve stropdas aan de overkant van de straat terecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef MargrietV het volgende:
APK... je kan goed appels en peren vergelijken! Je opmerking slaat kant nog wal!
En jouw schooljufgedrag ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef MargrietV het volgende:
APK... je kan goed appels en peren vergelijken! Je opmerking slaat kant nog wal!
tja je hebt ouwe koeien, en je hebt ouwe koeien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef MargrietV het volgende:
Sommige mensen zijn meester in oude koeien uit sloot halen, ze hebben gewoon niets beter te doen.
Nee laten we dat maar niet doen he, stel je voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef MargrietV het volgende:
Ach .... laten we het maar niet over ouwe lullenschoolmeestergedrag hebben!
Met een U tegenwoordigquote:
Euh... dat was toch anderhalf jaar lang... zo'n beetje de essentie... van de COS...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef hondjes het volgende:
ieder zinnetje bespreken...ieder verkeerd woordje uitpluizen...en uit zijn context halen....
Komt Brian... hier af en toe... ook voorbij?.. Samen met... dat paard...waarvan me de... naam is ontschoten... Maar dat...komt door zuurstofgebrek in... mijn hersenen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
Euh... dat was toch anderhalf jaar lang... zo'n beetje de essentie... van de COS...
Hoe vaak ik Brian... en de paardenlul... nog voorbij zie komen...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef MargrietV het volgende:
Impertinent om iemand te vragen wat hij of zij verdient, geen manieren geleerd?
Oh ja.... dank je .... voor deze aan... vulling.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef MargrietV het volgende:
Fries!
Ja raar he,Huub heeft openlijk op de tv en in de kranten zijn excuus aangeboden voor die moeder uitschelden.Die moeder heeft ook zijn excuses geaccepteert.Van Brian hebben we nog nooit een excuus gehoord.Die kwam overal mee weg,geen journalist die een kritische vraag aan hem stelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Euh... dat was toch anderhalf jaar lang... zo'n beetje de essentie... van de COS...
Hoe vaak ik Brian... en de paardenlul... nog voorbij zie komen...
Sorry sta er niet bij! en jij vergelijkt dus ook appels met peren!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Meen je dit heel serieus?
![]()
Ah nee, dat meen je niet....![]()
je vraagt in een winkel toch ook gewoon wat iets kost, je weet toch ook gewoon wat iets oplevert, je wist toch ook wat hij kon winnen....
Elsevier 64ste jaargang (dus echt een oudje, wat betreft manieren van de oude stempel)nummer 23, 7 juni 2008
Inkomens van 131 bekende nederlanders : Wie verdient wat?
Plus 257 beroepen en salarissen vergeleken.
Jij staat er ook bij Margriet![]()
Maar als je het vervelend vindt... dan vraag ik het zachtjes
Hoeveel kreeg je nou per dag Huub?
Ja dan is het flink.Tanja uitschelden voor Crackhoer en Huub erop aankijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:53 schreef pingo2 het volgende:
Er zijn hier mensen die kritiek hebben op Huub kijk wat je zelf typt nu en dat kan wel door de beugel?
Prijstlijst.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef Houtspeer het volgende:
Huur Huub? Wat een hoer.
Hoeveel kost het om met jou een EK wedstrijd te bekijken Huub?
Geen van de 256 beroepen hebben jou aangestaan¿ Dat kanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Sorry sta er niet bij! en jij vergelijkt dus ook appels met peren!
en ik hoef niet zo nodig in de Elzevier of Quote!
Amanda alleen is niet te boeken? En ze ging toch parenclubs doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prijstlijst.
En dan zingt hij ook nog "Nooit meer naar huis".![]()
![]()
Natuurlijk is Amanda niet apart te boeken, ze heeft haar pimp immers nodig om haar te beschermen tegen de boze buitenwereld, desnoods dmv een doucheslang.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:10 schreef Lieve het volgende:
Amanda alleen is niet te boeken? En ze ging toch parenclubs doen?
Geen dankquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:12 schreef MargrietV het volgende:
Lieve bedankt voor je pseudo-interesse en je pseudo wijsheden! Mijn leven zal ik zeker niet met je delen!
Verschil tussen letterlijk en figuurlijk is ook moeilijk te onderscheiden nietwaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
Geen dankGratis. Ik ben best goedkoop vandaag. Gewoon voor de geef. Voor wijsheden en echte adviezen moet je geloof ik bij Meds zijn vandaag. Maar die is best duur?Commotie om Huub #3
Mijn leven met je delen..... ik deel mijn leven alleen met mannen Margriet. En dat zijn er inmiddels ook echt genoeg. Dus... twee zielen 1 gedachte NEE
Over appels met peren vergelijken gesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef rooie3 het volgende:
Ja dan is het flink.Tanja uitschelden voor Crackhoer en Huub erop aankijken.![]()
Je hebt toch wel een oranje shirt aan hé?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef petraa het volgende:
Gezellig tvptje!
Nou hè, ook zo gezellig voor Huub om terug te lezen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:46 schreef Lady-night het volgende:
De Pot verwijt de Ketel ..De Gouden Kooi Brian
Brian slaat Tommy de butler, bewaking in de tuin
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef pingo2 het volgende:
sjonge sjonge wat moeten veel mensen nog veel leren.
Het was een spel mensen en er zijn een hoop dingen gedaan en gezegd om tv te maken ieder had zijn rol en ieder had wel iets extreems.
Waar tv gemaakt moest worden otw een reallife soap hoe je het ook noemen wil daar werden idd dingen gezegt maar geloof maar die mensen zijn in het echte leven niet zo ga daar maar vanuit.
Nog steeds bezig met tv maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Ik denk het ook niet maar hé, zolang het nog kan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:57 schreef mazaru het volgende:
Als het al waar zou zijn, dan denk ik niet dat hij hier gelijk naar toe komt om te vertellen wat er aan de hand was.
En daar kwam Claire achter natuurlijk! Het is jouw schuld!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef Joylove het volgende:
jaja en ik heb mket huub in bed gelegen vanacht jeetje roddels roddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |