Huub, ik vond je in het begin echt een leuke onderbreking in het huis. Ik vond je vet stoer dat je niet bang was om de confrontaties aan te gaan. Denk jij nu achteraf niet dat je eerder had moeten stoppen? Volgens mij heb je veel aanhang verloren vanwege het gedram en ge-emmer met Lieke, dat gestuntel met die hoeren, om het vervolgens oeverloos aan iedereen te herhalen hoe goed en geweldig je het was. Mix daar je vreselijke taalgebruik doorheen, en je ziet waarom je niet hebt gewonnen.
Toen je op het laatst alleen maar aan 'TV maken" dacht vond ik dat je veel spontaniteit had verloren. Het huwelijk waarvan jij dacht dat het een geweldig item was, is een zielige vertoning geworden.Je drang om te shockeren en daarbij niets meer uit de weg ging heeft je volgens mij veel goodwill gekost.
En dan kom je er eindelijk uit om er vervolgens te ontdekken dat de echte 'die hard' fans gemiddeld een leeftijd van 60 jaar hebben, en niets liever willen dan 'hun Huupske" aan hun rimpelige boezem te klemmen.
Als je nou eens diep van binnen kijkt, ben je dan eigenlijk niet van een hele koude kermis thuisgekomen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Inukshuk op 14-06-2008 17:38:39 ]
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming