Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op welke manier vind jij dat je jezelf bent verloren dan, de laatste dagen, met deze dame?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:44 schreef Q. het volgende:
Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.
Dan doet het alleen maar meer pijn als ze er wel doorheen dringen... maar ja, vrouwen begrijpen is ook compleet onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.
Het leek mij beter om te leren begrijpen en doorzien hoe dingen werken i.p.v. je ertegen te beschermen, want dat lukt je uiteindelijk toch niet.
Ik heb vooral het idee dat deze ellende altijd begint bij een bepaalde verwachting die je hebt bij iemand anders. Verwachting, versterkt door hoop en wens, zoiets. Je wil dat diegene doet en reageert zoals jou dat perfect lijkt, en dat speelt natuurlijk tienvoudig in gevallen van liefde. De kans is logischerwijs groter dat dat juist niet zal gebeuren, dus pijn, ellende, en vooral: onbegrip.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Q. het volgende:
Dan doet het alleen maar meer pijn als ze er wel doorheen dringen... maar ja, vrouwen begrijpen is ook compleet onmogelijk.
Geen muur hebben of kunnen bouwen is ook kut! Ik probeer wel wat steentje op te stapelen, maar weet de ingredienten voor het cement nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.
Het leek mij beter om te leren begrijpen en doorzien hoe dingen werken i.p.v. je ertegen te beschermen, want dat lukt je uiteindelijk toch niet.
Check.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat deze ellende altijd begint bij een bepaalde verwachting die je hebt bij iemand anders. Verwachting, versterkt door hoop en wens, zoiets. Je wil dat diegene doet en reageert zoals jou dat perfect lijkt, en dat speelt natuurlijk tienvoudig in gevallen van liefde. De kans is logischerwijs groter dat dat juist niet zal gebeuren, dus pijn, ellende, en vooral: onbegrip.
Het is geen cement, het is eelt. Gewoon zorgen dat je heel veel pijn en ellende over je heen komt, dan vormt die muur zich vanzelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen muur hebben of kunnen bouwen is ook kut! Ik probeer wel wat steentje op te stapelen, maar weet de ingredienten voor het cement niet
Of gewoon de realiteit zien...quote:
Niets mis met verwachtingen. Heerlijk om verliefd te zijn en genieten zolang het duurt. Jammer als dat niet beantwoord wordt. Maar is Q. (in dit geval) nu slechter af? Ik denk het niet. Duurde maar even, maar het was toch fijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dat precies wat ik bedoel, JoeyT. Als ik dit standpunt namelijk verkondig wil het weleens gebeuren dat mij negativiteit of pessimisme wordt verweten, waarop ik dan terugwerp dat het eerder realisme is.
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets mis met verwachtingen. Heerlijk om verliefd te zijn en genieten zolang het duurt. Jammer als dat niet beantwoord wordt. Maar is Q. (in dit geval) nu slechter af? Ik denk het niet. Duurde maar even, maar het was toch fijn?
Dat staat gelijk aan vrouw zijn hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.
Kijk dat vind ik een mooie instelling. Een muur opbouwen zorgt er alleen maar voor dat je de mooie dingen in het leven mist. Angst voor verlies zorgt voor gemis. Liever honderd keer worden afgewezen dan nooit geprobeerd te hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En vrouwen zijn de heerlijkste zoete zachte wezensEdit: Die natuurlijk wel hard geneukt moeten worden
![]()
Net de Nederlamp gehaaldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:56 schreef Feitosa het volgende:
Zo, net even een oranje shirt gehaald, oranje pleepapier en een poster van het nederlands elftal. Nu alleen nog hopen dat het droog blijft ivm barbeque.
Met een beetje geluk vieren we vanavond weer een overwinning in de kroeg.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net de Nederlamp gehaald![]()
[ afbeelding ]
realiteit bestaat niet, maar dat ik weer een andere discussie...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dat precies wat ik bedoel, JoeyT. Als ik dit standpunt namelijk verkondig wil het weleens gebeuren dat mij negativiteit of pessimisme wordt verweten, waarop ik dan terugwerp dat het eerder realisme is.
hmmmkay.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Abbadon het volgende:
Realiteit bestaat niet, maar dat ik weer een andere discussie...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net de Nederlamp gehaald![]()
[ afbeelding ]
Gooie je verzameling Celine Dion en James Blunt cd's dan uit het raam en ga van die voetbalhits cd's kopen danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
Waarom gaat alle muziek die ik heb over vrouwen en/of relaties? Echt geen zin om daar aan te denken nu. Kunnen ze niet gewoon over bier en voetbal zingen?
Maar ik heb nog wel een beetje smaak...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gooie je verzameling Celine Dion en James Blunt cd's dan uit het raam en ga van die voetbalhits cd's kopen dan
Je bent al een halve homoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
Waarom gaat alle muziek die ik heb over vrouwen en/of relaties? Echt geen zin om daar aan te denken nu. Kunnen ze niet gewoon over bier en voetbal zingen?
ik moet ze van me af slaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hmmmkay.
En worden de vrouwtjes daar nou een beetje geil van, als je dat tegen ze zegt?
Volgens mij zoek jij gewoon een reden om lekker de negatieve Nancy uit te hangen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik moet ze van me af slaan![]()
wat ik bedoel is dat iedereen op zijn eigen manier realistisch is, en hoe slechter je eigen ervaringen, des te pessimistischer lijkt dat realisme voor anderen...snappie
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij gewoon een reden om lekker de negatieve Nancy uit te hangen!
Nog niet genoeg blijkbaar, nog niet genoeg. Verklaart waarom zoveel/alle vrouwen mij als broertje zien.quote:
Dan moet je niet op zoek naar nummers die gaan over bier en voetbalquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet genoeg blijkbaar, nog niet genoeg. Verklaart waarom zoveel/alle vrouwen mij als broertje zien.Broertjeseffect
Ik was ook niet serieus bezig - en je hebt gelijk. Maar vooruit, komtie:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Edit: volgens mij sloeg zijn reactie niet op hemzelf... Hij komt op mij namelijk juist wel over als een positivo
![]()
Zonder pijn & ellende lukt het anders ook uitstekend hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is geen cement, het is eelt. Gewoon zorgen dat je heel veel pijn en ellende over je heen komt, dan vormt die muur zich vanzelf.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus bezig - en je hebt gelijk. Maar vooruit, komtie:
Hij heeft wel een punt, zou best kunnen dat iedereen zo zijn eigen realiteit heeft, beinvloed door ervaringen uit het verleden. Misschien vinden die "negatieve" mensen zichzelf helemaal niet negatief, maar anderen wel. Wie wil er nou uit zichzelf een full-time mopperkont zijn!?
Daar komt in principe ook die muur vandaan - bij de ene persoon wordt die sneller opgezet dan bij de andere, denk ik. Wat dat betreft ben ik best naief en zal ik niet zomaar veranderen in een afstandelijk persoon. Ik duik er gewoon elke keer weer in en kom er dan achter dat het badje helemaal niet met water gevuld is
Ik heb trouwens een probleem met muurtjesmensen, ik wil er dan per se door want ik vind dat ik te leuk ben om buiten de muur te laten staan, en iedereen moet mij leuk vinden. Dus ze moeten maar zorgen dat die muur flink hoog is anders klim ik erover!
Of misschien val je wel op vrouwen! Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind. Soms zou ik gewoon willen dat ik blind was en dan zou ik tenminste voor de leuke vent gaan ipv verblind te raken door uiterlijk en met een egocentrische zak opgescheept zitten
Kan ik dat leren tijdens het kroelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder pijn & ellende lukt het anders ook uitstekend hoor.
Pot + homo, wie weet wordt dat nog wat..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind. Soms zou ik gewoon willen dat ik blind was en dan zou ik tenminste voor de leuke vent gaan ipv verblind te raken door uiterlijk en met een egocentrische zak opgescheept zitten
Najaaaaaaaaaa...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruziequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan ik dat leren tijdens het kroelen
Nee, weet zeker dat ik niet op vrouwen val, helaas...want daar lopen veel meer mooie exemplaren van rond. You lucky bastardsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Of misschien val je wel op vrouwen! Dat zou wat zijn![]()
Blijkbaar vind je wel sommige mannen aantrekkelijk, je baalt er alleen van dat je er toevallig een paar hebt getroffen die ook egocentrische zakken waren
Komt vanzelf wel een goede combinatie langs denk ik zo.
How are YOU doin' ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn wel aantrekkelijke mannen, ze zijn alleen bijzonder zeldzaam
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruzie. Daar zijn immers emoties voor nodig...
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus ik geloof niet in de combi van én mooi én sociaal invoelend/vaardig etc.
Ja, of je komt uit op een homo
Provocéren kan ik als de beste, maar da's dan toch echt bewust...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.
Ik weiger je fobo te bekijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelf
Haha, is toch leeg!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weiger je fobo te bekijkendit is niet moeilijk, dit is niet moeilijk....
![]()
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
bedoel je niet: "we zijn sensatie-belust"?
Psychologen die psychologische truukjes toepassen...![]()
Q, ellendig voor je jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kuthoeren zijn 't!
Ja met bloed en zo! En of het is dik en gezwollen of net onder dat ene vitale orgaan is een hapje er uit. Of het is allemaal een beetje verschovenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef kwaakvaak het volgende:
PF, zoals het op fok de traditie, pics or it did not happenMaar serieus, beetje beschadigt of gewoon goed geraakt?
Hoe voel je je hierbijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...
(dit zat er natuurlijk aan te komen..als je als kok in CUL post dan is het prima en blijf je gewoon 'mens'..als je als psycholoog in R&P post dan word je al snel aangezien voor 'de psycholoog'vind dat altijd een beetje kortzichtig
alsof een psycholoog in z'n vrije tijd geen rare dingen mag zeggen of heel erg fout mag zijn of niet door mag hebben wanneer er gegeit wordt
)
maar goed, misschien moet ik hier ook niet op reageren/happen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind.
Heb het vissen maar even opgegevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he!... Mischien gewoon eens in een andere vijver gaan vissen, want dit klinkt eerder dat je gewoon in circeltjes draait en op die manier gewoon telkens hetzelfde type tegen komt.
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh ik heb vannacht gecomputert
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb sinds een aantal jaren een nieuw spelletje... mensen met muurtjes opzoeken en dan kijken hoever ik kom... andere mensen noemen dit een vorm van automutilatie
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.quote:
As did Iquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.
dan werkt het niet ("zeggen ze")quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rond![]()
ik ben een realistquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Edit: volgens mij sloeg zijn reactie niet op hemzelf... Hij komt op mij namelijk juist wel over als een positivo
![]()
Bij mijn afgelopen scharrel had ie wel gelijk, Stier en Leeuw samen gaat compleet niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Horoscopen zijn lachen, en in oosteuropa wordt daar erg veel waarde aan gehecht het ik aan den lijve ondervonden.
Ik weet dat het dan niet werkt, maar het lukt me zelf niet om het echt niet te doen en te willen, dus ik moet toch iets? Dus roep ik heel hard dat ik niet zoek en misschien ga ik er dan zelf in gelovenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
dan werkt het niet ("zeggen ze")
het is ook pas wanneer je echt voor jezelf zoiets hebt van: ik kan het prima alleen, ik weet precies wie ik ben en ik kan daarmee omgaan, dat er vanzelf iemand in je leven komt die precies bij je past en ook blijft.
maar aan de andere kant geloof ik ook niet in horoscopen dus ook niet in dit soort maffe regeltjes (met ergens een kleine kern van waarheid)
Ik geloof dat het helemaal niet gaat lukken zolang mijn ex nog aan mijn hengel hangt. Wat heerlijk om een vrouw te zijn, dan kun je die opmerking gewoon maken, zonder dat er bakken Fokkers overheen vallenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
heksenhielGewoon ff bij een andere vijver gaan zitten met je viskrukje
Ik voel een geweldig verhaal aankomen... jammer dat ik niet thuis ben, anders had ik chips en cola erbij gepaktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Horoscopen zijn lachen, en in oosteuropa wordt daar erg veel waarde aan gehecht het ik aan den lijve ondervonden.
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet dat het dan niet werkt, maar het lukt me zelf niet om het echt niet te doen en te willen, dus ik moet toch iets? Dus roep ik heel hard dat ik niet zoek en misschien ga ik er dan zelf in gelovenMaar zoek niet meer actief, als in de zin van datingsites ed. Dus we boeken vooruitgang
Wat in godsnaam is er niet duidelijk aan de TTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bonjour! Je m ´appelle plateau de fromage, vouler vous coucher avec moi?
je ex zit tussen je oren, of wil je hem gewoon echt terug?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat het helemaal niet gaat lukken zolang mijn ex nog aan mijn hengel hangt. Wat heerlijk om een vrouw te zijn, dan kun je die opmerking gewoon maken, zonder dat er bakken Fokkers overheen vallen![]()
Dat hangt helemaal van jezelf af. Je moet ook niet altijd zo serieus zijn!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.
is er een andere soort dan?quote:
ik ook...heb ooit eens 2 weken op een datingsite doorgebracht, en ik voelde met een stuk vlees dat opgehangen was ter keuring....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.
Om eerlijk te zijn wil ik hem niet tussen mijn oren, maar...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je ex zit tussen je oren, of wil je hem gewoon echt terug?
Je ne sais pasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bonjour! Je m ´appelle plateau de fromage, vouler vous coucher avec moi?
Je hangt jezelf er op en jij bent vast ook niet eerst profielen gaan lezen, voordat je de foto had bekekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook...heb ooit eens 2 weken op een datingsite doorgebracht, en ik voelde met een stuk vlees dat opgehangen was ter keuring....
Bwah, alsof ik altijd zo serieus benquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van jezelf af. Je moet ook niet altijd zo serieus zijn!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah, alsof ik altijd zo serieus ben![]()
Ik hou van een beetje dollen juist maar heb ook eigenlijk nauwelijks ervaring met internetdaten op datingsites, ik flirt en lonk liever IRL denk ik. Het spreekt me niet zo aan.
uiteraard deed ik dat, maar dat beviel me ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hangt jezelf er op en jij bent vast ook niet eerst profielen gaan lezen, voordat je de foto had bekeken
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb met mijn vriendinnetje een theorie bedacht waarom aantrekkelijke mannen niet empathisch, geïnteresseerd, attent, etc zijn en de 'minder' aantrekkelijke man wel. Mooie mannen krijgen hun hele leven al aandacht, dus zij hoeven die sociale vaardigheden helemaal niet aan te leren, want ze krijgen toch wel aandacht. De 'minder' aantrekkelijke man moet het juist hebben van de sociale vaardigheden om zijn 'minder' aantrekkelijkheden te compenseren.
Dus ik geloof niet in de combi van én mooi én sociaal invoelend/vaardig etc.
Ja, of je komt uit op een homo
zou kunnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.??
Heb je hele story niet meegekregen, maar waarom is ie niet je vriendje danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |