"dolle boel" dekt de lading niet helemaal... :-)quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef PabloLopez het volgende:
was laatst in apeldoorn liep in de stad op gegeven moment in een stuk kroegen terrassen, geinig heur, zal vooral 's avonds wel dolle boel zijn
wel upc en ook tvquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:37 schreef unox_worst het volgende:
oei, hoop niet dat je veel water verloren bent?
is er trouwens nog iemand met upc die geen tv meer heeft?
hopelijk is het gelukt?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat je zegt van het waterbed is hier lekzojuist maar eens laten plakken aangezien ik geen zin heb om met zwembandjes om wil slapen
heus niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:56 schreef unox_worst het volgende:
Ik ben toch hard aan et werk![]()
ik denk 1-2 vanavond, gewoon verliezen dus.
neuj!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:14 schreef unox_worst het volgende:
Ben jij toevallig zaterdag bij die braderie in zevenhuizen geweest?
nope ik die niet aan sportquote:Op maandag 16 juni 2008 09:40 schreef unox_worst het volgende:
Heb je nog meegedaan met het horecatoernooi giertje?
Goeiemorgen allemaal trouwens
Dat wil ik geen sport noemen, bier drinken en op het veld staan was het meer. Vooral het gezamelijke douchen was een feestquote:
Dus... nog maar eens in -dit- topic proberen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef Panthera1984 het volgende:
[Kluts schreef blabla moeflonstraat blabla]
Hoe is het met je huizenjacht?
En geslaagd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:30 schreef rkoep het volgende:
Hey Apeldoornse mensen! Ik heb vanmiddag bij het CBR in jullie mooie stad een theorie-examen, maar hoe kom ik daar??
Volgens 9292ov.nl moet ik vanaf het station met de bus naar het burgersveld of het griffiersveld, en vanaf daar respectievelijk 14 of 8 minuten lopenIs dat nou wel de handigste route? Of is het CBR gewoon crappy bereikbaar (Wilmersdorf 1 moet ik heen) met het OV>
Aan de Moeflonstraat ging niet door. Is ook al verhuurd. Heb besloten voorlopig lekker in dít huisje te blijven wonen, en geduldig te wachten tot ik iets echt geweldigs tegenkom.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:28 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dus... nog maar eens in -dit- topic proberen.
woei gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef unox_worst het volgende:
Omdat ik gister niet aanwezig was![]()
Ik ben trouwens goedgekeurd
Niet door mij.quote:
Je bent een man en geen officier van de mariniers dus dat maakt mij lekker niet uit puh!quote:
ow da wil ik niequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef unox_worst het volgende:
achter de wolken volgens bassie&adriaan.
Was het niet handiger geweest om dat te vragen voordat je 'm kreeg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef Southwind het volgende:
Hoi mensen,
Heb een woning gekregen aan de Eendenweg in Zuid. Weet iemand meer over die straat? Leefbaarheid, winkels etc.
Thanx.
Heerlijk, die jeugdige naiviteit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Southwind het volgende:
Ok, bedankt. Het gaat om een twee onder een kap woning, (dat is wel handig i.v.m. het aantal directe buren) in de vrije sectoor, dus mijn redenering is dat de mensen die er wonen een baan hebben en dus 's avond gewoon aan het slapen zijn hehe.
Nu begin ik me echt zorgen te maken. Is het dan zoooo erg huh?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Heerlijk, die jeugdige naiviteit.
Nou ja, in Zuid kun je gewoon geluk hebben, maar ook pech. Er woont inderdaad (serieus) wel wat schijtvolk. Ook tokkies kunnen in een 2-onder-1-kap zitten. Succes in elk geval en alvast welkom in Apeldoorn.
???quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef Giertje het volgende:
south side hooligan taferelen zijn daar toch niet zo erg?
oftewel zo erg kan het daar toch niet zijnquote:
Was toch zeker al 1.5 maand van tevoren aangekondigt middels posters in Gigantquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben even tussendoor getrouwd ha ha
Echt op vakantie gaan we ergens in oktober / novemberquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef unox_worst het volgende:
ziet er mooi uit! Heel veel plezier. Gaan jullie nog op huwelijksreis?
op zich vliegt zo'n dag voorbijquote:
Wauw, heftiggggg!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef EdVe het volgende:
Mocht iemand nog willen fitnessen vandaag bij Fysical Fitness, dan is ie nu te laat:
00:32:31 17-07-08 6 G BRAN PRIO 1 Binnenbrand Bedrijf/Industrie (omvang brand: zeer grote brand) (Brandweer Opsch.: wts 1000 dph 1km) Fysical Fitness : CONDORWEG 10 APELDOORN (APEL) 38901 38565
...
dus die sirenes hoorde ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef EdVe het volgende:
Mocht iemand nog willen fitnessen vandaag bij Fysical Fitness, dan is ie nu te laat:
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:35 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wauw, heftiggggg!Eindelijk weer 's wat actie in ons darp (zeg, hoe ZIT het nu eigenlijk? we ZIJN toch nog steeds een dorp? met het ontbreken van die stadsrechten enzo...).
Laatste keer dat IK bij Fysical Fitness was, was 3 jaar geleden ofzo, maar man man... WAT een kutvolk daar. Dat sport toch niet fijn? Sowieso te druk. En dat publiek is gewoon shit. Maar goed, misschien beledig ik nu wel mensen, dus laat ik maar gaan ontbijten ofzo.
Stel je niet aan man.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:46 schreef unox_worst het volgende:
Goeiemorgen...
Het is bijna weeeeeeekeeeeeeennnddd![]()
![]()
Zeeman.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil vandaag een nieuwe broek kopen..heb het nodig -_- dus ik zoek een fatsoenlijke/leuke/ niet te dure kledingwinkel, suggesties?
Spijkerbroeken? +/- 25 euro bij H&M. Als de pasvorm niet uitmaakt kan je misschien voor de broekenbinkie gaan (nu texas bull) 2 voor 25 euro ofzo. Die zit iets voorbij de kijkshop aan de linkerkant (iets dieper gelegen, niet direct aan de winkelstraat).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil vandaag een nieuwe broek kopen..heb het nodig -_- dus ik zoek een fatsoenlijke/leuke/ niet te dure kledingwinkel, suggesties?
Was het niet je buurjongetje met een nieuwe fietsbel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanmorgen bijna een uur lang politie sirenes in de maten. het ging maar door!
ik heb weer eens helemaal niks gehoordquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanmorgen bijna een uur lang politie sirenes in de maten. het ging maar door!
quote:Junk draait door
Een junk heeft vanmiddag Apeldoorn op stelten gezet. De man flipte tijdens een bezoek aan een instelling voor verslavingszorg.
Slopen
De junk sloot zich op in een kamer en begon die als een echte rockster te slopen. De politie moest de straat zelfs afsluiten, toen hij stoelen, planten en papieren uit het raam begon te gooien. Op een gegeven moment dreigde de man ook te springen, maar agenten wisten dat uiteindelijk te voorkomen.
Het avontuur van de junk eindigde in het ziekenhuis. De man heeft zichzelf zwaar verwond tijdens zijn uitbarsting.
ook dat helemaal gemistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)unk_draait_door.html
Ik zou zeggen: geef 'm een spuitje. Niet de gebruikelijke. Maar z'n laatste. Of ben ik nu te hard? Beetje spullen slopen op kosten van de maatschappij en dan ook nog van een instelling die je probeert te helpen. Kan echt -helaas- weinig sympathie opbrengen voor dit soort lui/acties...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)unk_draait_door.html
gaat goed hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef Lollifant het volgende:
hee draculettetje!
de vakantie was heerlijk, heb lekker kunnen uitrusten daar tussen de bossen en de meren!
hoe is het met jou?
weer eens niks gehoord geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
De politie heeft vanochtend na een brand in een woning in Apeldoorn het dode lichaam van een nog onbekend persoon aangetroffen. Dat heeft een zegsvrouw gemeld. De identiteit van het slachtoffer en de doodsoorzaak zijn nog onbekend.
De melding van de brand kwam rond zes uur binnen. De brandweer had het vuur snel onder controle, waarna de politie in de woning het lichaam aantrof. De technische recherche heeft een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de brand en de doodsoorzaak van het slachtoffer.
zal deze wel zijn:
06:00:54 31-08-08 6 G BRAN PRIO 1 Woningbrand : WILHELMINA DRUCKERSTRAAT 139 APELDOORN (APEL) 38850 38840 38842
808310600540802999 0802999 BRW N-O Gelderland ( Monitorcode )
808310600540802821 0802821 BRW N-O Gelderland ( OvD Apeldoorn )
808310600540802733 0802733 BRW N-O Gelderland ( Team Brandonderzoek )
808310600540802660 0802660 BRW Apeldoorn ( Brandmeester van Dienst )
808310600540802414 0802414 BRW Apeldoorn ( TS-840 )
808310600540802413 0802413 BRW Apeldoorn ( TS-842 Vrijwilligers )
808310600540802412 0802412 BRW Apeldoorn ( HW-850 )
808310600540801960 0801960 BRW Apeldoorn ( Bemanning HW-HV Beroeps )
808310600540800461 0800461 BRW Apeldoorn ( Vrijwilligers Blusploeg )
808310600540800460 0800460 BRW Apeldoorn ( Beroeps Blusploeg )
808310600540800361 0800361 BRW Apeldoorn ( Lichtkrant Hoofdpost )
808310600540800360 0800360 BRW Apeldoorn ( Monitorcode/Lichtkrant )
808310600540800161 0800161 BRW Apeldoorn ( Bevelvoerder Vrijwilligers )
ik ook geloof ikquote:Op donderdag 4 september 2008 22:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Wilhelmina Drucker... dat is ook echt bij het politiebureau om de hoek![]()
Als het dezelfde moordenaar zou zijn, dan is die wellicht (een verdachte iig) bij de tweede moord opgepakt. brr.. als ik nu alleen zou wonen, zou ik hem toch even knijpen.
Maar wie ga je dan knijpen? Weet je wie het gedaan heeft dan? En ik weet niet of een beetje knijpen dan helpt. Ik zou echt van me af meppen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Wilhelmina Drucker... dat is ook echt bij het politiebureau om de hoek![]()
Als het dezelfde moordenaar zou zijn, dan is die wellicht (een verdachte iig) bij de tweede moord opgepakt. brr.. als ik nu alleen zou wonen, zou ik hem toch even knijpen.
hoe staat het met het onderzoek?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef JeOma het volgende:
[..]
Maar wie ga je dan knijpen? Weet je wie het gedaan heeft dan? En ik weet niet of een beetje knijpen dan helpt. Ik zou echt van me af meppen.![]()
BIJNA WEEKEND!!!!!!!!
Daar kan ik nog niets over zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe staat het met het onderzoek?
Wie komen er allemaal? Jij en al je denkbeeldige vrienden?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:13 schreef JeOma het volgende:
"In je bed"? Kan iemand dat bevestigen? ;-) En dan nog... ik heb teveel X-Files gekeken om te weten dat je ook best wel 's nachts uit je lichaam kunt treden om dan aan het moorden te slaan. Dus ik vind persoonlijk "In mijn bed" geen sterk argument om jou van het lijstje met verdachten te schrappen. Sorry.
Gaat er nog wat leuks gebeuren dit weekend in Apeldoorn? Ik zoek nog een date-idee.
dan maar zonder broek ha haquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:57 schreef unox_worst het volgende:
Ik wou gaan hardlopen maar al mn trainingsbroeken zitten in de was
ben niet in apeldoorn dus niet geweestquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef Giertje het volgende:
bier festival is duur ik smeer em vanaaf mooi de stad in effe naar de entrance en dan zie ik wel weer
Is dat iets bijzonders dan? Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef unox_worst het volgende:
Is er nog wat te doen hier?
gaat er zaterdag nog iemand naar de markt op de koniningelaan?
ik wel maar ben er nooit geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 20:44 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Is dat iets bijzonders dan? Ik heb er nog nooit van gehoord
jammer moet ik die alweer missenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef unox_worst het volgende:
ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik geef er toevallig een kickboxdemo met de sportschool waar ik op zit dus vandaar.
Hier is het vooral rustigquote:...
Hoe gaat ie hier verder?
ik ga zelf naar www.fit4free.nl aan de vlijtseweg (bij de gamma), ben daar ook begonnen als beginneling.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:12 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Hier is het vooral rustig![]()
Ik wil toch maar eens de binnenkant van de sportschool gaan bekijken. Iets met slechte conditie enzo.
Iemand ervaring met een (goede) sportschool in Apeldoorn?? Als niet-sportschooltype wil ik me wel een beetje op mijn gemak voelen.
apeldoornse mentaliteit in a nutshellquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:49 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou, Apeldoorn is volgens mij best wel een stad waar de monarchie leeft. Volgens mij woont haar zuster nog hier, en het Loo staat hier, volgens mij komen ze nog wel eens op ''t Oude Loo"... Dus Apeldoorn is een goede keuzeVind ik.
Ik hou er alleen niet zo van dat het dan in de stad geen doorkomen aan is.
hebben ze toen ook met het station gedaan toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:26 schreef Smirnov het volgende:
Misschien dat ze de stad van te voren nog even op gaan knappen
Het is geen discussie voor mij hoor,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
krijgen we die discussie hier weer...
God zeg, die uitgekauwde discussie ben ik toch zo spuugzat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef barthol het volgende:
Toch is er wel iets veranderd aan Apeldoorn, als ik mensen hier over "de stad" zie schrijven. Voor mij is het nog steeds "het dorp" als ik het over het centrum heb. Maar misschien ligt het eraan dat ik langzamerhand al een ouwe lul begin te worden. (voor Fok begrippen)
Dat heb ik 4 jaar geleden gedaan, en toen zagen we om kwart over 12 geen klap meer door de mist.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
bovenop de loolaan flat gestaan, beste uitzicht over heel apeldoorn
Ja, ik reed erlangs met de auto, een scooter onderuit en een auto ertegen (gok ik, want er stond een auto stil en er lag een scooter op het grasveld). Ik heb alleen geen gewonde gezien. Hopelijk was die er niet, en anders al in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef Lonaa het volgende:
Heeft iemand gezien wat er gebeurd is op de Arnhemseweg, vlakbij de kruising met de Europaweg?
3 kwartier geleden reden er een politieauto en 2 ambulances heen, en er staat nog steeds iets blauws te knipperen.
Het kan zijn dat de ambulances doorgereden zijn, zo dichtbij was ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Lucky277 het volgende:
Ja ik heb dat ook gezien. De scooter was helemaal kapot. Er stond een jongen bij (ik denk de eigenaar? dan was hij niet zo erg gewond......?) Ik heb geen ambulace gezien, wel veel politie..
Haha ja dat klopt, maar hij staat in de wijk maten ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:59 schreef Panthera1984 het volgende:
Volgens mij is het een basisschool?
Jazeker, nijn is er weerquote:
vertel, wat vind je ervanquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben nieuw (sinds december '08) in Apeldoorn.
Dat zijn nou eens bevindingen waar we wat aan hebbenquote:
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin dus ik heb al genoeg leuks meegemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zijn nou eens bevindingen waar we wat aan hebben![]()
Waar leeft u nu, al leuke dingen mee gemaakt of mindere?
Etc
En hoe ervaar je dat dan? En waar ergens leef je? (ik ben geen held in Apeldoorn maar ken het meeste welquote:Op maandag 2 februari 2009 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin dus ik heb al genoeg leuks meegemaakt.
Van Rotterdam naar Apeldoorn is wel een omslag qua beschaving, de verschillen zijn hier kleiner tussen arm en rijk.
Dat de verschillen kleiner zijn maakt vooral de mensen een stuk vriendelijker heb ik het idee.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
En hoe ervaar je dat dan? En waar ergens leef je? (ik ben geen held in Apeldoorn maar ken het meeste wel)
maak je ook een nieuwe![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |