Ja, ik reed erlangs met de auto, een scooter onderuit en een auto ertegen (gok ik, want er stond een auto stil en er lag een scooter op het grasveld). Ik heb alleen geen gewonde gezien. Hopelijk was die er niet, en anders al in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef Lonaa het volgende:
Heeft iemand gezien wat er gebeurd is op de Arnhemseweg, vlakbij de kruising met de Europaweg?
3 kwartier geleden reden er een politieauto en 2 ambulances heen, en er staat nog steeds iets blauws te knipperen.
Het kan zijn dat de ambulances doorgereden zijn, zo dichtbij was ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Lucky277 het volgende:
Ja ik heb dat ook gezien. De scooter was helemaal kapot. Er stond een jongen bij (ik denk de eigenaar? dan was hij niet zo erg gewond......?) Ik heb geen ambulace gezien, wel veel politie..
Haha ja dat klopt, maar hij staat in de wijk maten ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:59 schreef Panthera1984 het volgende:
Volgens mij is het een basisschool?
Jazeker, nijn is er weerquote:
vertel, wat vind je ervanquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben nieuw (sinds december '08) in Apeldoorn.
Dat zijn nou eens bevindingen waar we wat aan hebbenquote:
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin dus ik heb al genoeg leuks meegemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zijn nou eens bevindingen waar we wat aan hebben![]()
Waar leeft u nu, al leuke dingen mee gemaakt of mindere?
Etc
En hoe ervaar je dat dan? En waar ergens leef je? (ik ben geen held in Apeldoorn maar ken het meeste welquote:Op maandag 2 februari 2009 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin dus ik heb al genoeg leuks meegemaakt.
Van Rotterdam naar Apeldoorn is wel een omslag qua beschaving, de verschillen zijn hier kleiner tussen arm en rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |