Was het niet handiger geweest om dat te vragen voordat je 'm kreeg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef Southwind het volgende:
Hoi mensen,
Heb een woning gekregen aan de Eendenweg in Zuid. Weet iemand meer over die straat? Leefbaarheid, winkels etc.
Thanx.
Heerlijk, die jeugdige naiviteit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Southwind het volgende:
Ok, bedankt. Het gaat om een twee onder een kap woning, (dat is wel handig i.v.m. het aantal directe buren) in de vrije sectoor, dus mijn redenering is dat de mensen die er wonen een baan hebben en dus 's avond gewoon aan het slapen zijn hehe.
Nu begin ik me echt zorgen te maken. Is het dan zoooo erg huh?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Heerlijk, die jeugdige naiviteit.
Nou ja, in Zuid kun je gewoon geluk hebben, maar ook pech. Er woont inderdaad (serieus) wel wat schijtvolk. Ook tokkies kunnen in een 2-onder-1-kap zitten. Succes in elk geval en alvast welkom in Apeldoorn.
???quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef Giertje het volgende:
south side hooligan taferelen zijn daar toch niet zo erg?
oftewel zo erg kan het daar toch niet zijnquote:
Was toch zeker al 1.5 maand van tevoren aangekondigt middels posters in Gigantquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben even tussendoor getrouwd ha ha
Echt op vakantie gaan we ergens in oktober / novemberquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef unox_worst het volgende:
ziet er mooi uit! Heel veel plezier. Gaan jullie nog op huwelijksreis?
op zich vliegt zo'n dag voorbijquote:
Wauw, heftiggggg!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef EdVe het volgende:
Mocht iemand nog willen fitnessen vandaag bij Fysical Fitness, dan is ie nu te laat:
00:32:31 17-07-08 6 G BRAN PRIO 1 Binnenbrand Bedrijf/Industrie (omvang brand: zeer grote brand) (Brandweer Opsch.: wts 1000 dph 1km) Fysical Fitness : CONDORWEG 10 APELDOORN (APEL) 38901 38565
...
dus die sirenes hoorde ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef EdVe het volgende:
Mocht iemand nog willen fitnessen vandaag bij Fysical Fitness, dan is ie nu te laat:
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:35 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wauw, heftiggggg!Eindelijk weer 's wat actie in ons darp (zeg, hoe ZIT het nu eigenlijk? we ZIJN toch nog steeds een dorp? met het ontbreken van die stadsrechten enzo...).
Laatste keer dat IK bij Fysical Fitness was, was 3 jaar geleden ofzo, maar man man... WAT een kutvolk daar. Dat sport toch niet fijn? Sowieso te druk. En dat publiek is gewoon shit. Maar goed, misschien beledig ik nu wel mensen, dus laat ik maar gaan ontbijten ofzo.
Stel je niet aan man.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:46 schreef unox_worst het volgende:
Goeiemorgen...
Het is bijna weeeeeeekeeeeeeennnddd![]()
![]()
Zeeman.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil vandaag een nieuwe broek kopen..heb het nodig -_- dus ik zoek een fatsoenlijke/leuke/ niet te dure kledingwinkel, suggesties?
Spijkerbroeken? +/- 25 euro bij H&M. Als de pasvorm niet uitmaakt kan je misschien voor de broekenbinkie gaan (nu texas bull) 2 voor 25 euro ofzo. Die zit iets voorbij de kijkshop aan de linkerkant (iets dieper gelegen, niet direct aan de winkelstraat).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil vandaag een nieuwe broek kopen..heb het nodig -_- dus ik zoek een fatsoenlijke/leuke/ niet te dure kledingwinkel, suggesties?
Was het niet je buurjongetje met een nieuwe fietsbel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanmorgen bijna een uur lang politie sirenes in de maten. het ging maar door!
ik heb weer eens helemaal niks gehoordquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanmorgen bijna een uur lang politie sirenes in de maten. het ging maar door!
quote:Junk draait door
Een junk heeft vanmiddag Apeldoorn op stelten gezet. De man flipte tijdens een bezoek aan een instelling voor verslavingszorg.
Slopen
De junk sloot zich op in een kamer en begon die als een echte rockster te slopen. De politie moest de straat zelfs afsluiten, toen hij stoelen, planten en papieren uit het raam begon te gooien. Op een gegeven moment dreigde de man ook te springen, maar agenten wisten dat uiteindelijk te voorkomen.
Het avontuur van de junk eindigde in het ziekenhuis. De man heeft zichzelf zwaar verwond tijdens zijn uitbarsting.
ook dat helemaal gemistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)unk_draait_door.html
Ik zou zeggen: geef 'm een spuitje. Niet de gebruikelijke. Maar z'n laatste. Of ben ik nu te hard? Beetje spullen slopen op kosten van de maatschappij en dan ook nog van een instelling die je probeert te helpen. Kan echt -helaas- weinig sympathie opbrengen voor dit soort lui/acties...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)unk_draait_door.html
gaat goed hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef Lollifant het volgende:
hee draculettetje!
de vakantie was heerlijk, heb lekker kunnen uitrusten daar tussen de bossen en de meren!
hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |