Godzijdank welquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gaat Evert nog een wedstrijd van Nederland becommentariëren?
GOEIE GENADE!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef D.zire het volgende:
Voor meerdere personen: http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Of gewoon de eenpersoonsbingokaart: http://i27.tinypic.com/nxt65z.jpg
HOHOHOOO WAT EEN KLASBAK BEN JE TOCH OOK. GOEIE GENADE. ZE ZIJN TOEGEVOEGD AAN DIT DEKSELSE TOPIC!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef de_huig het volgende:
HOHOHOOO is het niet een goed idee om die dekselse bingokaarten ook in de OP te zetten?
[..]
GOEIE GENADE!
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
EN 10 MET EEN GRFFEL VOOR DIE DUIVELSTOVENAAR DIE MIJN EIGEN BINGOKAARTEN HEEFT GEMAAKT:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef Rumille het volgende:
KENT U KWIK KWEK EN KWAK NOG?! DAN IS BREACH OOM DONALD!! ()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:32 schreef PeZu het volgende:
morgen maar radio 1 erbij aanknallen in den kroeg want die ten napel
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
blijf met je rotte poten van de _! af dat is mijn trademark
lastig heh lezenquote:
Best wel lastig inderdaadquote:
Omdat het hier gaat om het imiteren en niet om het adorerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef maril het volgende:
Vanavond is onze held erweer bij het nederlands elftal dit maal![]()
Waarom staat deze topic in onzin en niet in voetbal of EK
Er is ook een topic in VBL hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef maril het volgende:
Vanavond is onze held erweer bij het nederlands elftal dit maal![]()
Waarom staat deze topic in onzin en niet in voetbal of EK
Dekselse kleine Dirk Kuijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
verder niet echt veel legendarische uitsprakenheb niets van m'n bingo kaart af kunnen kruisen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:58 schreef LeonH het volgende:
HOHOHOOO GOEIE GENADE ZEG. DIE DIRKIE KUYT TOCH. DAT VISSERSJOCHIE UIT KATWIJK. KENT U DE TENNISSER BJORN BORG NOG? NOU DAN WAS HET HOOFD VAN KUIJT HET TENNISRACKET! GOEIE GENADE WAT EEN KOPBAL! EN DAN WEER DIE EDWIN VAN DER SAR. WAT EEN KLASBAK. ZOALS DAVID HASSELHOFF DE BALLEN UIT HET WATER HAALDE IN BAYWATCH, ZO DOET VAN DER SAR HIER IN HET DOEL IN HET STADE DU SUISSE.
EN DAN DAT KLEINE MENNEKE VAN EEN SNEIJDER, WAT EEN RASVOETBALLER. WAT EEN UITHAAL. ALS EEN KRUISRAKET VIA DE ONDERKANT VAN DE DEKLAT VLIEGT IE ER LOEP EN LOEP ZUIVER ACHTER COUPET IN. HET STADION ONTPLOFT EN HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN HIER IN BERN, DAT IS EEN DING WAT ZEKER IS!
(zo en nu even bij komen van de knalharde kater)
Dat tweede, helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Of ik was te dronken of Evert was niet echt in vorm gisteren
Bij ;t doelpunt van Robben had ie t over een poeier!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
verder niet echt veel legendarische uitsprakenheb niets van m'n bingo kaart af kunnen kruisen
Evert had zijn kruit al verschoten tijdens het zwemfeestje van de Turken en de Zwitsersquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Of ik was te dronken of Evert was niet echt in vorm gisteren
preciesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:44 schreef Rikketik het volgende:
Zwitserland - Turkije was ook gewoon een kutwedstrijd, dus Evert moest alles uit de kast halen om de boel nog een beetje leuk te maken. Dat was gisteravond niet nodig.
En hoe ie ook de wedstrijd afsloot. SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe Evert juichte bij die goals gisteren zag het net terug!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe ie ook de wedstrijd afsloot. SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGE
je moet toch wat als ie niet iedere dag een wedstrijd doetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies
Overigens vind ik al die zelfbedachte Evert opmerkingen in dit topic vrij kansloos (op een enkeling na, maar na tig zelfbedachte Evert's is de lol er wel vanaf)Ontopic op Evert!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:32 schreef Lyzio het volgende:
WAT EEN WEERGALOZE ACTIE VAN RUUD VAN NISTELROOY! MET EEN VOLMAAKTE PIEROWET ZET HIJ DE TOCH ZO GEROUTINIEERDE SAGNOL IN DE WIND! HOHO, WAT EEN OPERETTE HIER VANAVOND IN BERN, GOEIE GENADE! ALS DIT EEN WAGENPARK WAS, DAN WAREN HET ALLEMAAL KLASBAKKEN! EEN TIEN MET EEN GRIFFEL, DIE DEKSELSE VISSERSJONGEN UIT KATWIJK! HOHOHO!
klopt hahaquote:Op zondag 15 juni 2008 17:56 schreef gohan16 het volgende:
Volgens mij zei hij ook iets van: DAT SCHEELT EEN HAARTJE. In de herhaling: OK 2 HAARJTE, MAAR ECHT NIET MEER DAN 3.
Jammer dat dat Ziggo ding het nog niet echt doet.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:04 schreef superworm het volgende:
Ja klopt, je kunt het kijken op http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel en (voor Ziggo-klanten) http://player.thebax.nl/ is dat aan te raden, kun je alle tv-zenders mee kijken op je comp.
Ik wou 'm net postenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DE BEER IS LOS IN GENEVE HOOR!
Ik was net bezig met een eerdere toen die opeens uit zijn mond ontsnapte.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeftie serieus klasbak gezegd, jammer dat ik dat heb gemist
oei Frank Snoeks staat nog bovenaan met ruime 20% meer...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef Almanack het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)e_EKcommentator.html
Come on y'all :-P
Boe fuckin' hoequote:Op zondag 15 juni 2008 22:39 schreef ScudRaket het volgende:
ff tussendoor: shit weer toeterende Turken in de straat zo dadelijk
Geweldig was het. Goeie Genade!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef de_huig het volgende:
mijn voorstel: geef evert alle wedstrijden die nog ergens om gaan! dit cultfiguur brengt wedstrijden zoals het hoortde eerste helft was ie nog zoekende, maar die tweede helft..GOEIE GENADE...als er zwaarden geslepen gaan worden, estafettes worden gelopen, judopunten worden gemaakt en mokerslagen worden uitgedeeld..dan is het een wedstrijd hoor..
wat een klasbak die evert..![]()
Even een scriptje op los laten?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef Almanack het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)e_EKcommentator.html
Come on y'all :-P
even GeenStijl inschakelenquote:
Ik ben geen voetbal liefhebber. Wel een EK en WK (voetbal) liefhebber. Verklaart weer dingen in jouw ogen neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:
feit: "voetbal liefhebbers" die ten napel goed vinden plassen zittend
neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbal liefhebber. Wel een EK en WK (voetbal) liefhebber. Verklaart weer dingen in jouw ogen neem ik aan.
Heb ik iig een schoner toiletquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:
Zo, die zit!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:
creativiteit en evert in 1 zinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
De anderen missen echt de creativiteit van Evert.
wat een poeierquote:
GOEIE GENADE! HET ZWAARD IS GESLEPEN!quote:
Precies, hoe goddamn creatief is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
creativiteit en evert in 1 zin![]()
![]()
![]()
![]()
_!
die man praat in clichés
ZO'N GROOT BRANDJE IS HET NOG NIET HOOR, DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN! KENT U LUCKY LUKE EN DE DALTONS? DAN IS PEZU RATAPLAN! SJONGEJONGEJONGE, HET ZOU NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN OP FOK!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
GOEIE GENADE! HET ZWAARD IS GESLEPEN!
Mja k ken de stemmen van beide commentators niet, maar heb wel eens 'oh zal dit dan 1 van de beroemde uitspraken van Evert zijn?'. Kijk k in dit topic, zie k dat Evert niet eens commentaar had gegeven die avondquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef beertenderrr het volgende:
Evert hatersga maar lekker een frank snoecks topic openen
zo te horen had hij al wel afgeluisterd bij Evert, hoorde zo nu en dan bekende termen langskomen
Kan je nagaan hoezeer je hem gemist hebt vanavond....quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k ken de stemmen van beide commentators niet, maar heb wel eens 'oh zal dit dan 1 van de beroemde uitspraken van Evert zijn?'. Kijk k in dit topic, zie k dat Evert niet eens commentaar had gegeven die avond'
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
ZO'N GROOT BRANDJE IS HET NOG NIET HOOR, DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN! KENT U LUCKY LUKE EN DE DALTONS? DAN IS PEZU RATAPLAN! SJONGEJONGEJONGE, HET ZOU NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN OP FOK!
Inderdaad, legendarische wedstrijd voor de echte Evert liefhebbers. Nu al een klassieker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef BYKNT het volgende:
Mijn top 3 Evert uitspraken uit de wedstrijd tussen Turkije-Tsjechië:
1 Tuncay sprint alsof hij een gouden medaille kan halen op de estafette.
2 Nou dan krijgen we 2 man met een tulband
3 De beer is los in Geneve
Samenvatting Zwitserland-Turkije.. genoeg materiaal voor een jaar...
Maar wel creatief gevonden chlichésquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
creativiteit en evert in 1 zin![]()
![]()
![]()
![]()
_!
die man praat in clichés
quote:Snoeks voorziet EK-finale van commentaar
18 juni 2008
Frank Snoeks verzorgt op 29 juni het televisiecommentaar bij de finale van het EK. Dat liet de NOS woensdag weten. Voor Snoeks (52) is het de derde voetbalfinale die hij van commentaar voorziet. Eerder was hij te horen bij de EK-finale in 2004 en twee jaar later bij de eindstrijd van het WK.
De commentator werd eerder door lezers van het AD uitgeroepen tot beste tv-commentator tijdens het EK. "Zolang Oranje presteert, pruimt het publiek mij ook", was het commentaar van Snoeks op zijn uitverkiezing.
Bij de wedstrijd van het Nederlands elftal in de kwartfinale tegen Zweden of Rusland komt het commentaar van Jeroen Grueter. Evert ten Napel doet verslag van de mogelijke halve finale van Oranje.
Hij moet ze gewoon beide doen. Duitsland - Nederland met Evertquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef Rikketik het volgende:
Wij eisen Evert!
Al klinkt die halve finale wel aantrekkelijk.
Helaas is de dalton geschorst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:31 schreef de_huig het volgende:
volgens mij doet ie nu spanje - italie..toch?..dat wordt ook een hele beste partij hoor!
er spelen namelijk een hele berg klasbakken, tovenaars, rasvoetballers, daltons, duivelskunstenaars, straatschoffies en wat al niet meer...aan beide kanten![]()
kijk er echt naar uit![]()
vroeger vond ik evert oprecht verschrikkelijk..momenteel is het mijn (cult)held
Timmer heeft a niet gespeeld en b is geen klasbak!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef gohan16 het volgende:
GOEIE GENADE, AANSTAANDE ZATERDAG ZAL HET ZWAARD WORDEN GESLEPEN VOOR DE SNOEK. EEN WEDSTRIJD ZONDER BOEFJES, GEWELDENAREN EN KLASBAKKEN. HOPEN DAT DAT MAAR GOED GAAT HOOR. MAAR SAN MARCO HEEFT ZIJN ZAAKJES GOED GEREGELD, GISTEREN HEEFT MARCO BEWEZEN DAT HIJ NIET 11, MAAR 23 22 KLASBAKKEN HEEFT MEEGENOMEN NAAR BERN. NU MAAR HOPEN DAT HIJ GEEN SPELERS ACHTERLAAT ZOALS HIJ VAN DE WEEK KLAAS-JAN HUNTELAAR UIT VOOR-DREMPT ALLEEN ACHTERLIET IN HET OP HET TRAININGSVELD.
HOHOHOOOO WAT ZOU HET TOCH GEWELDIG ZIJN ALS DAT DAN OOK NOG EEN WONDERKIND ZOU ZIJNquote:
HOHOHOHO, DAAR KOMT KLEINE EVERT, UIT DE BAARMOEDER GEGLIPT. NOU NOU, GOEIE GENADE HOOR. DE MESSEN ZIJN GESLEPEN ALS ZE KLEINE EVERT UIT HET KIELZOG WILLEN SLEUREN. HOHOHOHO, HET IS NOG NIET GEDAAN HOOR, DAAR KOMT KLEINE EVERT IN DE NASTOOT.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:18 schreef Breach het volgende:
[..]
HOHOHOOOO WAT ZOU HET TOCH GEWELDIG ZIJN ALS DAT DAN OOK NOG EEN WONDERKIND ZOU ZIJN
SJOOONGEJOOONGEJOOOONGEJOOONGE ALS EEN GRANAAT WERPT MEVROUW GALLAGHER DE KLEINE EVERT TEGEN DE MUUR. EN KOMT DAAR DE TULBAND? JA HOOR, DIE HEBBEN WE DEZE BEVALLING NOG NIET EERDER GEZIEN. EN DE GESLEPEN MESSEN KUNNEN WEER EVEN OPGEBORGEN WORDEN, ZO WERKT DAT.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOHOHOHO, DAAR KOMT KLEINE EVERT, UIT DE BAARMOEDER GEGLIPT. NOU NOU, GOEIE GENADE HOOR. DE MESSEN ZIJN GESLEPEN ALS ZE KLEINE EVERT UIT HET KIELZOG WILLEN SLEUREN. HOHOHOHO, HET IS NOG NIET GEDAAN HOOR, DAAR KOMT KLEINE EVERT IN DE NASTOOT.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Breach het volgende:
[..]
SJOOONGEJOOONGEJOOOONGEJOOONGE ALS EEN GRANAAT WERPT MEVROUW GALLAGHER DE KLEINE EVERT TEGEN DE MUUR. EN KOMT DAAR DE TULBAND? JA HOOR, DIE HEBBEN WE DEZE BEVALLING NOG NIET EERDER GEZIEN. EN DE GESLEPEN MESSEN KUNNEN WEER EVEN OPGEBORGEN WORDEN, ZO WERKT DAT.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
HOHOHOOOO ZIET U DAT GAPENDE GAT IN... NOU JA U WEET WEL WAT IK BEDOEL. EN KIJK EENS HOE DIE NAALD DE BOEL WEER BIJ ELKAAR TREKT, AUW UHW BAH, AWH UUH. GAAT U ER MAAR EENS LEKKER VOOR ZITTEN MET EEN GOEDE BAK KOFFIE EEN LEKKER BESCHUITJE MET MUISJES.
Het viel mij ook al op, echt een wannabe actiequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
Ik vond Frank Snouks vandaag erg veel Evert uitspraken hebben...
Dekselse, mokerslag, het wonder van Basel zijn allemaal langsgekomen
Stomme Copycat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Breach het volgende:
[..]
SJOOONGEJOOONGEJOOOONGEJOOONGE ALS EEN GRANAAT WERPT MEVROUW GALLAGHER DE KLEINE EVERT TEGEN DE MUUR. EN KOMT DAAR DE TULBAND? JA HOOR, DIE HEBBEN WE DEZE BEVALLING NOG NIET EERDER GEZIEN. EN DE GESLEPEN MESSEN KUNNEN WEER EVEN OPGEBORGEN WORDEN, ZO WERKT DAT.
Ik wil in Napels wonenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:08 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen wil op Evert lijken natuurlijk.
hij vergat alleen de messen en de daltons volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
Youtube or it didn't happen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef ScudRaket het volgende:
Daarnet op de BBC was er een verslag van hoe buitenlandse commentatoren het EK verslaan.
Natuurlijk werd Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert met zijn Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uitspraak gequote met als commentaar erbij dat het leek alsof hij door de gootsteen gespoeld werd
Dat was bij Football Focus, ik heb alleen het eerste half uur gezien, toen moest ik poepen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef ScudRaket het volgende:
Daarnet op de BBC was er een verslag van hoe buitenlandse commentatoren het EK verslaan.
Natuurlijk werd Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert met zijn Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uitspraak gequote met als commentaar erbij dat het leek alsof hij door de gootsteen gespoeld werd
TMIquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat was bij Football Focus, ik heb alleen het eerste half uur gezien, toen moest ik poepen.
Dat zou wel eens zijn laatste wedstrijd kunnen zijn dit toernooiquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Evert doet Spa - Ita toch vanavond?
Snoeks doet de finale. Zouden ze bij de NOS dan de 2 halve finale's aan Grueter & Roelfs geven? Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 22 juni 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zou wel eens zijn laatste wedstrijd kunnen zijn dit toernooiHeel misschien nog een halve finale. Ik hoop het wel.
Ik ben maar even aangeschovenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorige keer dat Evert commentaar gaf was het veel leuker in dit topic
Hopelijk komt er verlenging waar hij al over zat te praten, dan komen er denk ik uitspattingenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:48 schreef LeonH het volgende:
vind het ook nog niet zo denderend qua commentaar op moment.... is nog maar weinigs uitgekomen
Het is wel echt Evert hequote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef Tommeke het volgende:
Volgens mij een verspreking
Z'n bijnaam is El Niño.
Pedro Torres is volgens Wikipedia een oud wielrenner..
Nou ik hoor net dat Pedro er niet langskomt hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Heeft ie het over ervaren rotten en dan geeft ie Chiellini als voorbeeld. Die is 23
En deksels zijn er ook al nergens te bespeurenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef ryan_atwood het volgende:
Komen er nog klasbakken aan te pas vandaag?
Ik wilde net zeggen: en daar komen ze weer dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En deksels zijn er ook al nergens te bespeuren
Ja, deze wedstrijd nog.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel#EURO_2008Heeft hij weer Pedro gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |