Godzijdank welquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gaat Evert nog een wedstrijd van Nederland becommentariëren?
GOEIE GENADE!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef D.zire het volgende:
Voor meerdere personen: http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Of gewoon de eenpersoonsbingokaart: http://i27.tinypic.com/nxt65z.jpg
HOHOHOOO WAT EEN KLASBAK BEN JE TOCH OOK. GOEIE GENADE. ZE ZIJN TOEGEVOEGD AAN DIT DEKSELSE TOPIC!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef de_huig het volgende:
HOHOHOOO is het niet een goed idee om die dekselse bingokaarten ook in de OP te zetten?
[..]
GOEIE GENADE!
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
EN 10 MET EEN GRFFEL VOOR DIE DUIVELSTOVENAAR DIE MIJN EIGEN BINGOKAARTEN HEEFT GEMAAKT:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef Rumille het volgende:
KENT U KWIK KWEK EN KWAK NOG?! DAN IS BREACH OOM DONALD!! ()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:32 schreef PeZu het volgende:
morgen maar radio 1 erbij aanknallen in den kroeg want die ten napel
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
blijf met je rotte poten van de _! af dat is mijn trademark
lastig heh lezenquote:
Best wel lastig inderdaadquote:
Omdat het hier gaat om het imiteren en niet om het adorerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef maril het volgende:
Vanavond is onze held erweer bij het nederlands elftal dit maal![]()
Waarom staat deze topic in onzin en niet in voetbal of EK
Er is ook een topic in VBL hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef maril het volgende:
Vanavond is onze held erweer bij het nederlands elftal dit maal![]()
Waarom staat deze topic in onzin en niet in voetbal of EK
Dekselse kleine Dirk Kuijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
verder niet echt veel legendarische uitsprakenheb niets van m'n bingo kaart af kunnen kruisen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:58 schreef LeonH het volgende:
HOHOHOOO GOEIE GENADE ZEG. DIE DIRKIE KUYT TOCH. DAT VISSERSJOCHIE UIT KATWIJK. KENT U DE TENNISSER BJORN BORG NOG? NOU DAN WAS HET HOOFD VAN KUIJT HET TENNISRACKET! GOEIE GENADE WAT EEN KOPBAL! EN DAN WEER DIE EDWIN VAN DER SAR. WAT EEN KLASBAK. ZOALS DAVID HASSELHOFF DE BALLEN UIT HET WATER HAALDE IN BAYWATCH, ZO DOET VAN DER SAR HIER IN HET DOEL IN HET STADE DU SUISSE.
EN DAN DAT KLEINE MENNEKE VAN EEN SNEIJDER, WAT EEN RASVOETBALLER. WAT EEN UITHAAL. ALS EEN KRUISRAKET VIA DE ONDERKANT VAN DE DEKLAT VLIEGT IE ER LOEP EN LOEP ZUIVER ACHTER COUPET IN. HET STADION ONTPLOFT EN HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN HIER IN BERN, DAT IS EEN DING WAT ZEKER IS!
(zo en nu even bij komen van de knalharde kater)
Dat tweede, helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Of ik was te dronken of Evert was niet echt in vorm gisteren
Bij ;t doelpunt van Robben had ie t over een poeier!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
verder niet echt veel legendarische uitsprakenheb niets van m'n bingo kaart af kunnen kruisen
Evert had zijn kruit al verschoten tijdens het zwemfeestje van de Turken en de Zwitsersquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Of ik was te dronken of Evert was niet echt in vorm gisteren
preciesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:44 schreef Rikketik het volgende:
Zwitserland - Turkije was ook gewoon een kutwedstrijd, dus Evert moest alles uit de kast halen om de boel nog een beetje leuk te maken. Dat was gisteravond niet nodig.
En hoe ie ook de wedstrijd afsloot. SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe Evert juichte bij die goals gisteren zag het net terug!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe ie ook de wedstrijd afsloot. SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGE
je moet toch wat als ie niet iedere dag een wedstrijd doetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies
Overigens vind ik al die zelfbedachte Evert opmerkingen in dit topic vrij kansloos (op een enkeling na, maar na tig zelfbedachte Evert's is de lol er wel vanaf)Ontopic op Evert!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:32 schreef Lyzio het volgende:
WAT EEN WEERGALOZE ACTIE VAN RUUD VAN NISTELROOY! MET EEN VOLMAAKTE PIEROWET ZET HIJ DE TOCH ZO GEROUTINIEERDE SAGNOL IN DE WIND! HOHO, WAT EEN OPERETTE HIER VANAVOND IN BERN, GOEIE GENADE! ALS DIT EEN WAGENPARK WAS, DAN WAREN HET ALLEMAAL KLASBAKKEN! EEN TIEN MET EEN GRIFFEL, DIE DEKSELSE VISSERSJONGEN UIT KATWIJK! HOHOHO!
klopt hahaquote:Op zondag 15 juni 2008 17:56 schreef gohan16 het volgende:
Volgens mij zei hij ook iets van: DAT SCHEELT EEN HAARTJE. In de herhaling: OK 2 HAARJTE, MAAR ECHT NIET MEER DAN 3.
Jammer dat dat Ziggo ding het nog niet echt doet.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:04 schreef superworm het volgende:
Ja klopt, je kunt het kijken op http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel en (voor Ziggo-klanten) http://player.thebax.nl/ is dat aan te raden, kun je alle tv-zenders mee kijken op je comp.
Ik wou 'm net postenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DE BEER IS LOS IN GENEVE HOOR!
Ik was net bezig met een eerdere toen die opeens uit zijn mond ontsnapte.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeftie serieus klasbak gezegd, jammer dat ik dat heb gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |