Youtube or it didn't happen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef ScudRaket het volgende:
Daarnet op de BBC was er een verslag van hoe buitenlandse commentatoren het EK verslaan.
Natuurlijk werd Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert met zijn Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uitspraak gequote met als commentaar erbij dat het leek alsof hij door de gootsteen gespoeld werd
Dat was bij Football Focus, ik heb alleen het eerste half uur gezien, toen moest ik poepen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef ScudRaket het volgende:
Daarnet op de BBC was er een verslag van hoe buitenlandse commentatoren het EK verslaan.
Natuurlijk werd Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert met zijn Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uitspraak gequote met als commentaar erbij dat het leek alsof hij door de gootsteen gespoeld werd
TMIquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat was bij Football Focus, ik heb alleen het eerste half uur gezien, toen moest ik poepen.
Dat zou wel eens zijn laatste wedstrijd kunnen zijn dit toernooiquote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Evert doet Spa - Ita toch vanavond?
Snoeks doet de finale. Zouden ze bij de NOS dan de 2 halve finale's aan Grueter & Roelfs geven? Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 22 juni 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zou wel eens zijn laatste wedstrijd kunnen zijn dit toernooiHeel misschien nog een halve finale. Ik hoop het wel.
Ik ben maar even aangeschovenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorige keer dat Evert commentaar gaf was het veel leuker in dit topic
Hopelijk komt er verlenging waar hij al over zat te praten, dan komen er denk ik uitspattingenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:48 schreef LeonH het volgende:
vind het ook nog niet zo denderend qua commentaar op moment.... is nog maar weinigs uitgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |