abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59335028

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Jipje -> Afstudeerstage bij een groot ingenieursbureau!
LittledevilSC -> Afstudeerstage bij een woonstichting in Oisterwijk, Afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Piles --> Meewerkstage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En is daarna niet meer weg te slaan hier...
G.Fawkes --> Afstudeerstage bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
nicomart --> Afstudeerstage bij AND (maker van digitale kaarten) in Rotterdam voor de opleiding Communicatie & Multimedia Design
Californium --> Meewerkstage Ik doe nu erfelijkheids onderzoek op de Radboud Universiteit Nijmegen. Vanaf september ga ik afstuderen in een nog Schotland
Kiwitjuhh --> Meewerkstage Ik loop stage op de afdeling Bezwaar & Beroep van een sociale dienst.
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
mash_ --> Stage Ik loop stage bij een reclame bureau.
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Cuegirllie --> Loopt stage bij een serviceverlener van verwarmings- en warmwaterapparatuur op de logistieke afdeling.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
PieterBas -> Tussenn afstudeerstages;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, nu op zoek naar een baan; (studie loopt 1 jr vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, in september waarschijnlijk weer op stage;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant.

Meeters
G.Fawkes
Bravebart
Piles
Dean
Yesse
plukkert
KiwiTjuHh
Luctor.et.Emergo (zal niet komen, omdat het op vrijdag is)
Goover

De StageSC-meet
Voorlopig is de datum vastgesteld op vrijdag 27 juni in Utrecht. Tijd: vanaf 's middags, en wie 's middags geen vrij heeft/krijgt, die komt 's avonds
Mocht je echt niet kunnen, en toch heel graag komen, doe Kuno of Piles een pm
Ideeën voor de meet mogen vanaf nu gepost of gepmt worden

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan Piles...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

[ Bericht 0% gewijzigd door Houniet op 12-06-2008 14:11:08 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:09:24 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335036
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we niet beter gewoon de laatste nemen? Volgens mij wilt iedereen openen nu
Nee, niet als ik het ben.
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ja of ze moeten zo braaf zijn om alleen datgene te drinken wat ze thuis krijgen
De noodzaak om het elders te doen is wel veel kleiner.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_59335039
Fipo

Sepo dus
pi_59335041
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:09:46 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335048
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef mash_ het volgende:
Fipo

Sepo dus
En nog snel editen ook.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:09:56 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_59335052
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef mash_ het volgende:
Fipo

Sepo dus
Jammer knul
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_59335053
Jubileum
Op naar de 1000
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59335067
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, niet als ik het ben.
Als iedereen gaat openen blijf ik met mn stats bezig
quote:
Toch geloof ik niet in dat argument
pi_59335072
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef PieterBas het volgende:
Jubileum
Op naar de 1000
pi_59335075
500
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:10:57 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335083
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
Toch geloof ik niet in dat argument
Dat mag. Ik wel.
pi_59335093
Oh, en gefeliciteerd allemaal
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:11:19 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59335101
Check de OP nu eens .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:11:30 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59335105
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:

Heb ik ook wel een beetje. Is misschien niet-drinkers eigen. Omdat je wel vaak mensen ziet die alleen drinken omdat ze er "los" van worden. En dan heb je een beetje zoiets van; waarom is dat nodig?
dat had ik ook altijd, maar moet zeggen, met paar wijntjes kan de avond net wat anders zijn. Wat vrolijker, wat meer dansen, evt beetje sjansen.. Het is niet nodig, maar het kan wel een extra iets geven.

behalve natuurlijk als je in een irritant persoon veranderd door drank
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59335107
Nice Houniet
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:12:00 #16
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335119
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Zo houd je het wellicht wel beter onder controle. Zoals een vader van een vriend al eens zei: Ik heb liever dat hij zijn eerste bier thuis drinkt waar ik bij ben, dan dat hij het op straat doet zonder dat ik het weet.
Dat denken veel ouders. Toch blijkt dat kinderen die thuis niet mogen drinken juist later minder en minder vaak drinken.

Vandaar ook ons vreselijk hoge alcohol gebruik onder jongeren (wij hebben het meeste % jongeren die jong drinkt van Europa.)
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:12:30 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59335138
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Net als Piles geloof ik daar ook niet in.
Je denkt dan eerder dat het mag van je ouders en het is dan mooi gratis..
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59335142
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef Houniet het volgende:
Check de OP nu eens [ afbeelding ].
Kon het weer niet doorzichtig

Maar
pi_59335147
quote:

Dat dus

pi_59335160
quote:
Nice

Misschien tijd voor een lijstje hoogtepunten/mooiste/humoristisch stage sc maken ?
pi_59335184
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nice

Misschien tijd voor een lijstje hoogtepunten/mooiste/humoristisch stage sc maken ?
Wie is er hier al vanaf het begin dan?
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:14:08 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335188
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat denken veel ouders. Toch blijkt dat kinderen die thuis niet mogen drinken juist later minder en minder vaak drinken.

Vandaar ook ons vreselijk hoge alcohol gebruik onder jongeren (wij hebben het meeste % jongeren die jong drinkt van Europa.)
Daarentegen zijn er wel landen waar alcohol een veel groter probleem is dan hier. Dus of het effect dat jij beschrijft op latere termijn wel zo duidelijk is, dan wil ik dan weer betwijfelen.
pi_59335193
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
dat had ik ook altijd, maar moet zeggen, met paar wijntjes kan de avond net wat anders zijn. Wat vrolijker, wat meer dansen, evt beetje sjansen.. Het is niet nodig, maar het kan wel een extra iets geven.
Voor mezelf hou ik daar niet van, wil me 100% onder controle houden
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:14:26 #24
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335197
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Net als Piles geloof ik daar ook niet in.
Je denkt dan eerder dat het mag van je ouders en het is dan mooi gratis..
Precies
Fuck the EBU
pi_59335202
poker op stage
pi_59335220
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ikke.. nummer 13 om precies te zijn

Maar stiekem weten we al wie er gaat winnen, want dat kan niemand hier mee overtreffen.. en het heeft iets met een boot te maken
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:15:23 #27
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59335232
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Milou__ het volgende:

[..]

. En de reeks daarvoor ook al .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:15:39 #28
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59335243
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:

Voor mezelf hou ik daar niet van, wil me 100% onder controle houden
Dat kan je dan ook doen hoor
ik ben er ook altijd nog met m'n volle verstand bij.. fiets nog altijd recht vooruit met iemand achterop
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:15:58 #29
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335254
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Daarentegen zijn er wel landen waar alcohol een veel groter probleem is dan hier. Dus of het effect dat jij beschrijft op latere termijn wel zo duidelijk is, dan wil ik dan weer betwijfelen.
Nouja, ik heb die onderzoeken niet gedaan. Toch is hier in Nederland de alcohol ook steeds meer het probleem. Maar er is in de afgelopen 15 jaar eerst een enorme stijging van drinkende kinderen gekomen. Die zijn nu nog niet allemaal volwassen.
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:17:08 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335280
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nice

Ik draag Pili en Kuno aan voor de roddel dat Pili op Kuno zou vallen
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:17:28 #31
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59335286
500

Toch nog meegemaakt op m'n vrije dag
Jawel, je keek.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:18:19 #32
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335311
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

behalve natuurlijk als je in een irritant persoon veranderd door drank
Ik ben van mezelf al een vrolijk dansend persoon. Ik ben ook iemand die gerust danst als niet iedereen om me heen danst.. Maar ik ga niet alcohol drinken puur omdat ik dan losser wordt. Ik vind het niet lekker.
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:18:39 #33
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335319
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nouja, ik heb die onderzoeken niet gedaan. Toch is hier in Nederland de alcohol ook steeds meer het probleem. Maar er is in de afgelopen 15 jaar eerst een enorme stijging van drinkende kinderen gekomen. Die zijn nu nog niet allemaal volwassen.
Nee, maar een groot deel ervan is dat wel.

Maar een alcoholprobleem ontwikkel je in mijn ogen niet door op jongere leeftijd al eens iets te drinken. Als daar een duidelijk causaal verband zou zijn, zou het probleem volgens mij veel groter zijn. Ik denk dat er veel andere sociaal (economische) oorzaken zijn waarbij het verband beter aangetoond kan worden.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:19:46 #34
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59335357
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik ben van mezelf al een vrolijk dansend persoon. Ik ben ook iemand die gerust danst als niet iedereen om me heen danst.. Maar ik ga niet alcohol drinken puur omdat ik dan losser wordt. Ik vind het niet lekker.
dat is ook niet lekker nee zit er een te groot doel achter.
net als het drinken om dronken worden..

Als je van jezelf al lekker los bent, dan scheelt het wel. Ik ben opzich wel los, maar heb dan nog teveel de mensen om mij heen in de gaten en ben bang voor wat zij van mij vinden (wss niks , en het zou ook neit mogen boeien).
pi_59335397
Ik vind drank een mooi goed. Drank brengt mensen dichter bij elkaar, levert stof tot praten en zorgt voor de meest uiteenlopende geniale avondturen. Daarentegen komt het wel eens voor dat men van drank een behoorlijke kater krijgt, dat je niet meer controle hebt over je lichaam en dat het een hoop geld kost. Al met al zijn de voor- en nadelen tegen elkaar af te wegen.

Voor mij is de afweging snel gemaakt, die katers en dat geld gaan wel weer over, goede herinneringen en leuke avondturen blijven in gedachte!
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:21:48 #36
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335406
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nee, maar een groot deel ervan is dat wel.

Maar een alcoholprobleem ontwikkel je in mijn ogen niet door op jongere leeftijd al eens iets te drinken. Als daar een duidelijk causaal verband zou zijn, zou het probleem volgens mij veel groter zijn. Ik denk dat er veel andere sociaal (economische) oorzaken zijn waarbij het verband beter aangetoond kan worden.
Nee maar het gaat ook niet om het alcoholprobleem later maar dat de hersenen van kinderen niet goed kunnen volgroeien/ontwikkelen zo en daardoor vooral het gedeelte van "beslissingen maken" niet goed ontwikkelen.. En dat is dan wel weer een probleem
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:22:28 #37
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335425
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind drank een mooi goed. Drank brengt mensen dichter bij elkaar, levert stof tot praten en zorgt voor de meest uiteenlopende geniale avondturen. Daarentegen komt het wel eens voor dat men van drank een behoorlijke kater krijgt, dat je niet meer controle hebt over je lichaam en dat het een hoop geld kost. Al met al zijn de voor- en nadelen tegen elkaar af te wegen.

Voor mij is de afweging snel gemaakt, die katers en dat geld gaan wel weer over, goede herinneringen en leuke avondturen blijven in gedachte!
En je krijgt Korsakov als toetje
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:23:36 #38
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335453
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nee maar het gaat ook niet om
Begin er dan niet over.
quote:
maar dat de hersenen van kinderen niet goed kunnen volgroeien/ontwikkelen zo en daardoor vooral het gedeelte van "beslissingen maken" niet goed ontwikkelen.. En dat is dan wel weer een probleem
Dat is algemeen bekend en daar zal vrijwel iedereen het met je eens zijn.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:24:46 #39
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335483
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind drank een mooi goed.
Ik vind het ook goed spul.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:25:01 #40
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335488
Nog even op een rijtje, de gevolgen van (te veel) drank:

Hersenen
Na het drinken van 1 à 2 glazen alcohol werken de hersenen al minder goed dan normaal. Wanneer je voor een langere tijd gemiddeld meer dan 25 glazen alcohol per week drinkt, loop je risico op hersenbeschadiging. Je geheugen neemt af, je denkt langzamer, je bent minder creatief, je kunt je minder goed aanpassen aan nieuwe situaties. De hersenen werken niet alleen minder goed, ook het volume van de hersenen kan bij overmatige drinkers wel met 15% krimpen. Jarenlang teveel drinken kan, zeker in combinatie met een tekort aan vitamine B1, leiden tot onherstelbare hersenschade. De meest ernstige vorm is het Korsakovsyndroom.

Lever
Alcohol is een giftige stof die door het lichaam afgebroken dient te worden. Dit afbraakproces vindt plaats in de lever. Wanneer men overmatig alcohol gebruikt, kan de afbraakfunctie van de lever verstoord raken.

Na het gebruik van grote hoeveelheden alcohol in een korte periode kan leververvetting (een ophoping van vet in de levercellen) ontstaan. De lever kan gaan zwellen. Hierdoor kunnen pijn, een slechte eetlust, misselijkheid, braken en soms geelzucht ontstaan. De lever herstelt zich wanneer er wordt gestopt met drinken.

Jarenlang overmatig alcoholgebruik kan leiden tot levercirrose: vernietigde levercellen en littekens in de lever, waardoor de lever na verloop van tijd niet meer functioneert. Levercirrose is een dodelijke aandoening.

Maag
De binnenkant van de maag is met slijmvlies bekleed. De functie van dit slijmvlies is het beschermen van de maagwand tegen maagzuur. Door overmatig alcoholgebruik kan dit slijmvlies beschadigd raken, met vervelende aandoeningen tot gevolg.

Hart- en bloedvaten
Het drinken van alcohol kan hart- en vaatziekten veroorzaken. Enkele voorbeelden hiervan zijn een hoge bloeddruk, hartritmestoornissen en hersenbloedingen.

Echter, het drinken van maximaal 1 tot 2 glazen per dag blijkt een beschermend effect op hart- en bloedvaten te hebben. Dat gunstige effect geldt alleen voor gezonde mannen en vrouwen boven de 40 jaar.

Bewegen, gezond eten en niet roken zijn veel beter om hart- en vaatziekten te voorkomen.

Kanker
De kans op kanker van mond en keelholte, het strottenhoofd en de slokdarm wordt verhoogt door het drinken van meer dan 3 glazen alcohol per dag. Vrouwen die meer dan 2 glazen alcohol per dag gebruiken, hebben daarbij een verhoogd risico op borstkanker. Zware drinkers hebben ook kans op kanker aan de lever en de dikke darm.

Alcoholvergiftiging
Wanneer de concentratie alcohol in het bloed zo hoog is dat je bewusteloos of in coma raakt, spreken we van alcoholvergiftiging.

Het geslacht (vrouwen lopen eerder gevaar dan mannen), lengte, lichaamsgewicht (mensen die weinig wegen lopen eerder gevaar), snelheid van drinken, ervaring met veel drinken, de stemming van iemand en de aanwezigheid van voedsel in de maag bepalen het aantal glazen waarbij iemand een alcoholvergiftiging kan krijgen.

Iemand kan een alcoholvergiftiging oplopen vanaf 4 promille (staat gelijk aan ongeveer 20 glazen). De kans dat iemand bewusteloos raakt is dan groot en er is sprake van levensgevaar.
Bij 5 promille kun je in coma raken. Het zenuwstelsel kan zo sterk worden verdoofd dat het ademhalingscentrum verlamd raakt. Dit is dodelijk.

Bron: Gezondheidsplein
Fuck the EBU
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:25:42 #41
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59335501
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is algemeen bekend en daar zal vrijwel iedereen het met je eens zijn.
Dan is het toch juist goed dat ze er iets aan proberen te doen

Laat me duidelijk zijn: ik heb niks tegen drank, niks tegen mensen die drinken. Drink het zelf gewoon niet graag maar het is niet zomaar vrijblijvend, je kunt er ziek van worden en dat is natuurlijk de keuze van de persoon zelf, maar kinderen kunnen die beslissing nog niet zelf maken en dus moet je er wat aan doen om ze ervan te weerhouden al te drinken.
Fuck the EBU
pi_59335505
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
Dank je
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben dat totaal niet, en weiger ook om me moed in te drinken. Want zo ben ik gewoon niet.

En ik heb gebak
Voor het 500e topic
pi_59335519
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik zet hem neer..

Persoonlijk ga ik voor
Bootje-gate deel 1

Bootje-gate deel 2... vond ik gewoon heel klote voor hem..
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:26:21 #44
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335524
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dan is het toch juist goed dat ze er iets aan proberen te doen
Ik zeg ook niet dat het niet goed is.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:26:37 #45
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59335531

Zou ik bijna nummer 500 missen
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_59335542
quote:
Nog even op een rijtje, de gevolgen van (te veel) drank:

[..]
Er wordt ook wel eens gezegd dat af en toe een wijntje ook gezond is
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:16 #47
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335545
quote:
Nog even op een rijtje, de mogelijke gevolgen van (te veel) drank:
Formuleer het dan wel even goed.
pi_59335547
Uhm.. vreemd.
Echt door een soort van malafide bedrijfje gecontacteerd via Monsterboard.. Eens checken op KvK, dit vertrouw ik niet zo..
pi_59335548
En als mensen zich graag elke week kapot willen drinken, mij best. Maar val mij er niet mee lastig, in alle opzichten.
Alleen jammer dat ik ook meebetaal aan hun ziektekosten
pi_59335553
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Daarnaast lijkt het me de grootste bullshit dat Nederlanders t.o.v. andere landen een groter probleem hebben met drank. Waren het bijvoorbeeld niet de Denen die langzamerhand wat van hun biertje tijdens de middagpauze afkomen, zijn het niet de Engelsen en de Belgen die veel meer een kroegencultuur kennen dan wij die kennen. Een cultuur die gevoedt wordt op alcohol consumptie? Zijn het niet de Russen die 's morgens bij het ontbijt een mok Wodka drinken?

Zo erg is het hier in Nederland niet!
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:33 #51
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59335556
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Er wordt ook wel eens gezegd dat af en toe een wijntje ook gezond is
Dat staat er dan ook in.