Nee, niet als ik het ben.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we niet beter gewoon de laatste nemen? Volgens mij wilt iedereen openen nu
De noodzaak om het elders te doen is wel veel kleiner.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ja of ze moeten zo braaf zijn om alleen datgene te drinken wat ze thuis krijgen
En nog snel editen ook.quote:
Jammer knulquote:
Als iedereen gaat openen blijf ik met mn stats bezigquote:
Toch geloof ik niet in dat argumentquote:De noodzaak om het elders te doen is wel veel kleiner.
quote:
Dat mag. Ik wel.quote:
dat had ik ook altijd, maar moet zeggen, met paar wijntjes kan de avond net wat anders zijn. Wat vrolijker, wat meer dansen, evt beetje sjansen.. Het is niet nodig, maar het kan wel een extra iets geven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
Heb ik ook wel een beetje. Is misschien niet-drinkers eigen. Omdat je wel vaak mensen ziet die alleen drinken omdat ze er "los" van worden. En dan heb je een beetje zoiets van; waarom is dat nodig?
Dat denken veel ouders. Toch blijkt dat kinderen die thuis niet mogen drinken juist later minder en minder vaak drinken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo houd je het wellicht wel beter onder controle. Zoals een vader van een vriend al eens zei: Ik heb liever dat hij zijn eerste bier thuis drinkt waar ik bij ben, dan dat hij het op straat doet zonder dat ik het weet.
Net als Piles geloof ik daar ook niet in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De noodzaak om het elders te doen is wel veel kleiner.
quote:
Nicequote:
Wie is er hier al vanaf het begin dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Misschien tijd voor een lijstje hoogtepunten/mooiste/humoristisch stage sc maken ?
Daarentegen zijn er wel landen waar alcohol een veel groter probleem is dan hier. Dus of het effect dat jij beschrijft op latere termijn wel zo duidelijk is, dan wil ik dan weer betwijfelen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat denken veel ouders. Toch blijkt dat kinderen die thuis niet mogen drinken juist later minder en minder vaak drinken.
Vandaar ook ons vreselijk hoge alcohol gebruik onder jongeren (wij hebben het meeste % jongeren die jong drinkt van Europa.)
Voor mezelf hou ik daar niet van, wil me 100% onder controle houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
dat had ik ook altijd, maar moet zeggen, met paar wijntjes kan de avond net wat anders zijn. Wat vrolijker, wat meer dansen, evt beetje sjansen.. Het is niet nodig, maar het kan wel een extra iets geven.
Preciesquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net als Piles geloof ik daar ook niet in.
Je denkt dan eerder dat het mag van je ouders en het is dan mooi gratis..
Ikke.. nummer 13 om precies te zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie is er hier al vanaf het begin dan?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie is er hier al vanaf het begin dan?
Dat kan je dan ook doen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
Voor mezelf hou ik daar niet van, wil me 100% onder controle houden![]()
Nouja, ik heb die onderzoeken niet gedaan. Toch is hier in Nederland de alcohol ook steeds meer het probleem. Maar er is in de afgelopen 15 jaar eerst een enorme stijging van drinkende kinderen gekomen. Die zijn nu nog niet allemaal volwassen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er wel landen waar alcohol een veel groter probleem is dan hier. Dus of het effect dat jij beschrijft op latere termijn wel zo duidelijk is, dan wil ik dan weer betwijfelen.
Ik draag Pili en Kuno aan voor de roddel dat Pili op Kuno zou vallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Misschien tijd voor een lijstje hoogtepunten/mooiste/humoristisch stage sc maken ?
Ik ben van mezelf al een vrolijk dansend persoon. Ik ben ook iemand die gerust danst als niet iedereen om me heen danst.. Maar ik ga niet alcohol drinken puur omdat ik dan losser wordt. Ik vind het niet lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar moet zeggen, met paar wijntjes kan de avond net wat anders zijn. Wat vrolijker, wat meer dansen, evt beetje sjansen.. Het is niet nodig, maar het kan wel een extra iets geven.
behalve natuurlijk als je in een irritant persoon veranderd door drank
Nee, maar een groot deel ervan is dat wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik heb die onderzoeken niet gedaan. Toch is hier in Nederland de alcohol ook steeds meer het probleem. Maar er is in de afgelopen 15 jaar eerst een enorme stijging van drinkende kinderen gekomen. Die zijn nu nog niet allemaal volwassen.
dat is ook niet lekker neequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf al een vrolijk dansend persoon. Ik ben ook iemand die gerust danst als niet iedereen om me heen danst.. Maar ik ga niet alcohol drinken puur omdat ik dan losser wordt. Ik vind het niet lekker.
Nee maar het gaat ook niet om het alcoholprobleem later maar dat de hersenen van kinderen niet goed kunnen volgroeien/ontwikkelen zo en daardoor vooral het gedeelte van "beslissingen maken" niet goed ontwikkelen.. En dat is dan wel weer een probleemquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, maar een groot deel ervan is dat wel.
Maar een alcoholprobleem ontwikkel je in mijn ogen niet door op jongere leeftijd al eens iets te drinken. Als daar een duidelijk causaal verband zou zijn, zou het probleem volgens mij veel groter zijn. Ik denk dat er veel andere sociaal (economische) oorzaken zijn waarbij het verband beter aangetoond kan worden.
En je krijgt Korsakov als toetjequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind drank een mooi goed. Drank brengt mensen dichter bij elkaar, levert stof tot praten en zorgt voor de meest uiteenlopende geniale avondturen. Daarentegen komt het wel eens voor dat men van drank een behoorlijke kater krijgt, dat je niet meer controle hebt over je lichaam en dat het een hoop geld kost. Al met al zijn de voor- en nadelen tegen elkaar af te wegen.
Voor mij is de afweging snel gemaakt, die katers en dat geld gaan wel weer over, goede herinneringen en leuke avondturen blijven in gedachte!
Begin er dan niet over.quote:
Dat is algemeen bekend en daar zal vrijwel iedereen het met je eens zijn.quote:maar dat de hersenen van kinderen niet goed kunnen volgroeien/ontwikkelen zo en daardoor vooral het gedeelte van "beslissingen maken" niet goed ontwikkelen.. En dat is dan wel weer een probleem
Ik vind het ook goed spul.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind drank een mooi goed.
Dan is het toch juist goed dat ze er iets aan proberen te doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is algemeen bekend en daar zal vrijwel iedereen het met je eens zijn.
Dank jequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
Ik draag Pili en Kuno aan voor de roddel dat Pili op Kuno zou vallen
Ik ben dat totaal niet, en weiger ook om me moed in te drinken. Want zo ben ik gewoon niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben van mezelf al een vrolijk dansend persoon. Ik ben ook iemand die gerust danst als niet iedereen om me heen danst.. Maar ik ga niet alcohol drinken puur omdat ik dan losser wordt. Ik vind het niet lekker.
Ik zet hem neer..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik draag Pili en Kuno aan voor de roddel dat Pili op Kuno zou vallen
Ik zeg ook niet dat het niet goed is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is het toch juist goed dat ze er iets aan proberen te doen
Er wordt ook wel eens gezegd dat af en toe een wijntje ook gezond isquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Nog even op een rijtje, de gevolgen van (te veel) drank:
[..]
Formuleer het dan wel even goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Nog even op een rijtje, de mogelijke gevolgen van (te veel) drank:
Daarnaast lijkt het me de grootste bullshit dat Nederlanders t.o.v. andere landen een groter probleem hebben met drank. Waren het bijvoorbeeld niet de Denen die langzamerhand wat van hun biertje tijdens de middagpauze afkomen, zijn het niet de Engelsen en de Belgen die veel meer een kroegencultuur kennen dan wij die kennen. Een cultuur die gevoedt wordt op alcohol consumptie? Zijn het niet de Russen die 's morgens bij het ontbijt een mok Wodka drinken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar een alcoholprobleem ontwikkel je in mijn ogen niet door op jongere leeftijd al eens iets te drinken. Als daar een duidelijk causaal verband zou zijn, zou het probleem volgens mij veel groter zijn. Ik denk dat er veel andere sociaal (economische) oorzaken zijn waarbij het verband beter aangetoond kan worden.
Dat staat er dan ook in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er wordt ook wel eens gezegd dat af en toe een wijntje ook gezond is
Is het ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:
Ja. Staat er toch ook. Een wijntje is ook gezond, houdt je bloed goed. Maar sommige mensen houden het niet bij 1 wijntjequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij met accijnzen veel meer aan de staat afdragen dan jij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Piles het volgende:
En als mensen zich graag elke week kapot willen drinken, mij best. Maar val mij er niet mee lastig, in alle opzichten.
Alleen jammer dat ik ook meebetaal aan hun ziektekosten
Ja als je aan russisch roulette doet is het ook mogelijk dat je dood gaat. Toch zou ik daar niet graag aan mee doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Formuleer het dan wel even goed.
1 tot 2 glazen per dag voor gezonde mensen boven de 40. Het staat er gewoon in hoor.quote:
Ja, die kansen zijn vergelijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja als je aan russisch roulette doet is het ook mogelijk dat je dood gaat. Toch zou ik daar niet graag aan mee doen.
Het gaat om de kinderen, niet om de volwassenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me de grootste bullshit dat Nederlanders t.o.v. andere landen een groter probleem hebben met drank. Waren het bijvoorbeeld niet de Denen die langzamerhand wat van hun biertje tijdens de middagpauze afkomen, zijn het niet de Engelsen en de Belgen die veel meer een kroegencultuur kennen dan wij die kennen. Een cultuur die gevoedt wordt op alcohol consumptie? Zijn het niet de Russen die 's morgens bij het ontbijt een mok Wodka drinken?
Zo erg is het hier in Nederland niet!
Sorry, ben ff druk met mn gebakje en had geen zin om heel dat stuk te lezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
1 tot 2 glazen per dag voor gezonde mensen boven de 40. Het staat er gewoon in hoor.
Er zijn idd mensen die hun grenzen niet kennen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Staat er toch ook. Een wijntje is ook gezond, houdt je bloed goed. Maar sommige mensen houden het niet bij 1 wijntje
Ik geef hier Kaheem toch gelijk.. De Zweden konden er ook wat vanquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me de grootste bullshit dat Nederlanders t.o.v. andere landen een groter probleem hebben met drank. Waren het bijvoorbeeld niet de Denen die langzamerhand wat van hun biertje tijdens de middagpauze afkomen, zijn het niet de Engelsen en de Belgen die veel meer een kroegencultuur kennen dan wij die kennen. Een cultuur die gevoedt wordt op alcohol consumptie? Zijn het niet de Russen die 's morgens bij het ontbijt een mok Wodka drinken?
Zo erg is het hier in Nederland niet!
De Finnen en Letten of Esten stonden laatst ook nog in NRC.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geef hier Kaheem toch gelijk.. De Zweden konden er ook wat van
Ja ik denk wel dat de gemiddelde Nederlander volwassen is, maar wat je er mee wilt zeggen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat om de kinderen, niet om de volwassenenNederlanders zijn gemiddeld op volwassen leeftijd.
Ja, dat is mss wel zo. Maar dat het in een ander land een groter probleem is betekent niet dat het hier dan dus geen probleem isquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geef hier Kaheem toch gelijk.. De Zweden konden er ook wat van
Dat is met dit kabinet al helemaal verschrikkelijk. Het ene betuttelende verbod na het andere. Stel idioten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ben het ook met Kaheem eens, tevens heb ik gigantische hekel aan het betuttelende gedrag van de regering met die nieuwe klote reclames waarbij kleine kinderen stelselmatig hun eerste drankje wordt geweigerd..
Als ouders hun kinderen niet opvoeden moet de overheid het maar doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ben het ook met Kaheem eens, tevens heb ik gigantische hekel aan het betuttelende gedrag van de regering met die nieuwe klote reclames waarbij kleine kinderen stelselmatig hun eerste drankje wordt geweigerd..
Is het een probleem of wil je er een probleem van maken? De mens is gemaakt om roofbouw op zijn/haar lichaam te plegen en gelukkig kunnen wij als mens daar vrij goed tegen. Denk hierbij niet alleen aan drank, maar ook zeker aan zaken als roken, stress en te weinig slaap.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is mss wel zo. Maar dat het in een ander land een groter probleem is betekent niet dat het hier dan dus geen probleem is
Ik ben een stuk vrijer opgevoed denk ik, ga jij er gerust van uit dat het niet werkt, maar mijn ervaring is heel anders.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ouders hun kinderen niet opvoeden moet de overheid het maar doen.
Vrije opvoeding werkt gewoon niet
Ik ben opgevoed met ja=ja, en nee=nee. En daar ben ik achteraf heel blij mee.
Waarom zou een vrije opvoeding niet werken, ben ik een resultaat wat klaar is voor galg en rad? Mijn ouders hebben me vrij opgevoed en daarmee ben ik goed in staat eigen keuzes te maken en mezelf te redden. Ik leef heerlijk op gevoel en doe vaak de dingen die mij goed lijken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies. Ben ik ook wel met je eens. Maar het ging om het feit dat kinderen van 10-15 al 'zoveel' drinken.Daarmee staan we 'bovenaan'.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat de gemiddelde Nederlander volwassen is, maar wat je er mee wilt zeggen?
Het is inderdaad waar dat drank de groei ernstig kan beperken, daarom hebben wij onze regels van geen drank voor de 16e verjaardag. Regels die niet al te streng nageleefd worden, maar desalnietemin wel bestaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, bij die hoeveelheden is overstappen op fusten veel handiger.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
Mee eens. Daarnaast is misschien 1 drankje niet erg, maar voor een verjaardag van een kind van 14 kratjes bier inslaan is toch absurd?
Zeker met deze discussiequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
Vind wel dat crossie Ook even langs moet komen in nummer 500!
Crossiee!!!!
Kun je beter een bar hurenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, bij die hoeveelheden is overstappen op fusten veel handiger.
Waarom is een mens gebouwd om roofbouw op zijn lichaam te plegen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het een probleem of wil je er een probleem van maken? De mens is gemaakt om roofbouw op zijn/haar lichaam te plegen en gelukkig kunnen wij als mens daar vrij goed tegen. Denk hierbij niet alleen aan drank, maar ook zeker aan zaken als roken, stress en te weinig slaap.
Moet je al deze zaken aan willen pakken of moet je de mens vrijheid geven, met andere woorden is er plaats voor eigen beslissingen in jou ideale wereld?
quote:
Definieer vroeger.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
Ja met op jacht gaan naar eten enzo maar vroeger bestond er geen alcohol/drugs/nicotine.
Ik zal je nooit negerenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, we zaten even in een discussie
JIpje![]()
quote:Ben je binnenkort nog een keer online![]()
De manier waarop ons lichaam is gebouwd. Gezien de mogelijke gevolgen lijkt ons lichaam nog niet klaar voor deze chemische spullen. Maar als je in de evolutietheorie geloofd is het mogelijk dat we (binnenkort) een mutatie ondergaan waardoor we beter tegen zulke dingen kunnen. (ofzo)quote:
quote:
Ja. We sterven gewoon uit en de apen nemen het weer over.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
De manier waarop ons lichaam is gebouwd. Gezien de mogelijke gevolgen lijkt ons lichaam nog niet klaar voor deze chemische spullen. Maar als je in de evolutietheorie geloofd is het mogelijk dat we (binnenkort) een mutatie ondergaan waardoor we beter tegen zulke dingen kunnen. (ofzo)
En onder vroeger versta je? En lang niet alles drugs zijn chemisch. Zie ook wat Trimbos erover zegt:quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
De manier waarop ons lichaam is gebouwd. Gezien de mogelijke gevolgen lijkt ons lichaam nog niet klaar voor deze chemische spullen.
Zullen we dus maar aannemen dat er altijd drugs gebruikt zijn? Ook vroeger.quote:Drugsgebruik is geen verschijnsel van de laatste tijd. De oudste bewijzen van drugsgebruik dateren van zevenduizend jaar geleden, maar het vermoeden heerst dat er altijd mensen zijn geweest die drugs gebruiken.
Je kan het nooit uitsluiten hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. We sterven gewoon uit en de apen nemen het weer over.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik sta ook al op pagina 1, maar die ging blijkbaar zo snel dat niemand dat gezien heeft
Het zelfde geld voor alcohol wat ook al heel lang gebruikt word!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En onder vroeger versta je? En lang niet alles drugs zijn chemisch. Zie ook wat Trimbos erover zegt:
[..]
Zullen we dus maar aannemen dat er altijd drugs gebruikt zijn? Ook vroeger.
En wat bedoel je met 'alles dat we in ons eten stoppen'?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
Het zelfde geldt trouwens voor alles wat we in ons eten stoppen
Ik heb je als coach wel gemist vanochtendquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Jipje het volgende:
Ik sta ook al op pagina 1, maar die ging blijkbaar zo snel dat niemand dat gezien heeft
Ja maar wat is 7000 jaar geleden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En onder vroeger versta je? En lang niet alles drugs zijn chemisch. Zie ook wat Trimbos erover zegt:
[..]
Daarbij is 7000 jaar niks.quote:Uit genetisch onderzoek is gebleken dat Homo sapiens ongeveer 100.000 tot 200.000 jaar geleden zou zijn ontstaan
Wij zullen gewoon uitsterven een keer, maar dat zullen 'wij' als het goed is niet meemakenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan het nooit uitsluiten hoorEr zijn genoeg diersoorten uitgestorven.
Daarnaast zijn wij niet de "grootsten" van de wereld maar de bacteriën.
Chemische kleur/smaak stoffen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En wat bedoel je met 'alles dat we in ons eten stoppen'?
Ik denk dat Yesse het met name over de chemische drugs heeft. Die we vroeger niet konden maken met alle erlenmeyers en ovens van tegenwoordig. Wiet roken ging natuurlijk altijd al. Pruimtabak ook. Gewone tabak roken ook, maar dan zonder filterquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Als je gelooft in de oerknal is het mogelijk dat ons hele universum ook weer kan verdwijnen. Maar daar zijn zelfs die mensen het nog niet over eensquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zullen gewoon uitsterven een keer, maar dat zullen 'wij' als het goed is niet meemaken
Het is ook een beetje hoe je kijkt naar hoe de wereld is ontstaan en of de mens een doel heeft in het leven enzo..
Makkelijk he, selectief lezen.quote:
Toon jij mij even aan dat die, in de hoeveelheden dat ze in ons eten zitten, substantiele schade aanrichten?quote:
Ik meende wat ik zei. Ik geloof dat echt. Als je kijkt naar de geschiedenis van de aarde, met de het uitsterven van de dino's als voorbeeld, wij sterven ook uit. En het zou me niks verbazen als dat proces in een tiental jaar begint.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan het nooit uitsluiten hoorEr zijn genoeg diersoorten uitgestorven.
Daarnaast zijn wij niet de "grootsten" van de wereld maar de bacteriën.
De aarde koelt steeds verder af (de kern wordt steeds vaster). Ik denk dat de aarde uiteindelijk onleefbaar wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je gelooft in de oerknal is het mogelijk dat ons hele universum ook weer kan verdwijnen. Maar daar zijn zelfs die mensen het nog niet over eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |