Hoe moet dat?:oquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Chriz2k het volgende:
Post eens een foto van jezelf, anders weet ik natuurlijk nooit of ik je wel kan vertrouwen.
Dan ga je op het dak van je huis staan, schreeuw je 5 uur lang dat je het genoeg vind en wilt gaan springen. Zorg dat er genoeg fotos van je worden gemaakt. Dan spring je uiteindelijk niet, en vermeld je dat je op de frontpage staat.quote:
vermenigvuldigen natuurlijk, duhquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef Sok41 het volgende:
Betreft het optellen en aftrekken?
Slet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
SUkkels leuk dat jullie me serieus nemen
Zijn er ook nog normale mensen:s
Laat maar ook..
Probeer eens een vraag hier te stellen waar je hulp bij wil.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
Laat maar ook..
Ik wil jou wel serieus nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
Laat maar ook..
den motte ge naar den klaagbaak goan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Klacht: Wanhopige kutpubers die hier triest reageren
Klacht, wanhopige mods die opkomen voor een kutkloon omdat hij zich voordoet als vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Klacht: Wanhopige kutpubers die hier triest reageren
Ze is waarschijnlijk lelijk, daarom durft ze geen foto's te plaatsenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je moet wel heel lelijk zijn om als meisje op internet hulp te vragen met je wiskunde huiswerk. Welke buurjongen wil nou niet 'even helpen'?
Opkomen? Klaarkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Klacht, wanhopige mods die opkomen voor een kutkloon omdat hij zich voordoet als vrouw
Je een breuk aftrekken totdat je een ons weegt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef Sok41 het volgende:
Betreft het optellen en aftrekken?
Zooo, lekkere dame hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef myrose1 het volgende:
[ afbeelding ]
het is een stomme foto.. heb o pdeze pc geen leuke
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Probeer eens een vraag hier te stellen waar je hulp bij wil.
Of in het Beta-Huiswerk-topic
Ja ik ben erg lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk lelijk, daarom durft ze geen foto's te plaatsen
Epische Faalquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef myrose1 het volgende:
[ afbeelding ]
het is een stomme foto.. heb o pdeze pc geen leuke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |