Slet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
SUkkels leuk dat jullie me serieus nemen
Zijn er ook nog normale mensen:s
Laat maar ook..
Probeer eens een vraag hier te stellen waar je hulp bij wil.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
Laat maar ook..
Ik wil jou wel serieus nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef myrose1 het volgende:
Laat maar ook..
den motte ge naar den klaagbaak goan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Klacht: Wanhopige kutpubers die hier triest reageren
Klacht, wanhopige mods die opkomen voor een kutkloon omdat hij zich voordoet als vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Klacht: Wanhopige kutpubers die hier triest reageren
Ze is waarschijnlijk lelijk, daarom durft ze geen foto's te plaatsenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je moet wel heel lelijk zijn om als meisje op internet hulp te vragen met je wiskunde huiswerk. Welke buurjongen wil nou niet 'even helpen'?
Opkomen? Klaarkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Klacht, wanhopige mods die opkomen voor een kutkloon omdat hij zich voordoet als vrouw
Je een breuk aftrekken totdat je een ons weegt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef Sok41 het volgende:
Betreft het optellen en aftrekken?
Zooo, lekkere dame hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef myrose1 het volgende:
[ afbeelding ]
het is een stomme foto.. heb o pdeze pc geen leuke
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Probeer eens een vraag hier te stellen waar je hulp bij wil.
Of in het Beta-Huiswerk-topic
Ja ik ben erg lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk lelijk, daarom durft ze geen foto's te plaatsen
Epische Faalquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef myrose1 het volgende:
[ afbeelding ]
het is een stomme foto.. heb o pdeze pc geen leuke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |