en je moeder zo:quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 5-6 en ik vroeg dus aan mijn moeder wat de olifant aan het doen was bij de andere olifant.
Dat verhaal heb ik laatst nog een keer moeten aanhoren..
whehehe altijd leuk zulke verhalenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 5-6 en ik vroeg dus aan mijn moeder wat de olifant aan het doen was bij de andere olifant.
Dat verhaal heb ik laatst nog een keer moeten aanhoren..
Ga je altijd stappen in Enschede?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk vrijdag met Logi.. en zaterdag sowieso met een vriendin (maar dan naar zo'n kroeg waar alleen jonkies komen, dus dat is minder, maar wel gezellige tent)
Zo kwam het wel op neer ja..quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je moeder zo:
" ja dat doet papa ook altijd bij mama, alleen is hij niet zo groot "
Yup, want dat is lekker makkelijk op de fiets te doen.quote:
Op en neer.. op en neerquote:
Up & Downquote:
Ik ben daar ook wel eens wezen stappen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, want dat is lekker makkelijk op de fiets te doen.
geen geweldige uitgaansstad hoor..
Maar heb je ook geen gekut met auto's/bob'/taxi etc etc. dus lekker goedkoop en niet aan tijden gebonden.
wel eens naar index/zak in duitsland geweest, maar dan kom je pas om 7 uur thuis ofzo .. dat trek ik niet echt meer.
whehehehe te flauw cue... te flauwquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben daar ook wel eens wezen stappen..
ergens in een ski-hut daar ofzo? Was wel gezellig![]()
index ben ik ook wel eens geweest, maar ik dat vond ik niet zo heel super
I know.. goed hequote:
het zijn speciale krachten en die moet je goed getrained houdenquote:
Het is zonde om ze kwijt te rakenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
het zijn speciale krachten en die moet je goed getrained houden
We helpen ze hier goed scherp te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is zonde om ze kwijt te raken
Goedemiddagquote:
Nog een kwartiertjequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik probeer m'n broodmoment tot half 1 te bewaren, maar ik heb het moeilijk
nog maar een kwartiertjequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij ook alquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
als ik me verveel ga ik aan een soepie, maar heb er al 1 op en probeer niet meer dan 2 te doen vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook al
Maar heb nog niet echt super honger, maar ben moe, verveel me en voel me niet meer vrolijk
900 seconden..quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik me verveel ga ik aan een soepie, maar heb er al 1 op en probeer niet meer dan 2 te doen vandaag
Maar een kwartier duurt LANG jongens!! zeker als al vanaf 12 uur op de klok aan het kijken bent
Ik dacht dat je nog thuis zou blijven vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nog erg moe merk ik, dus ik ga om half 2 weer naar huis.
Nu nog tien minutenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik me verveel ga ik aan een soepie, maar heb er al 1 op en probeer niet meer dan 2 te doen vandaag
Maar een kwartier duurt LANG jongens!! zeker als al vanaf 12 uur op de klok aan het kijken bent
Ga maar beginnen met aftellenquote:
Zie tri.. ze is heel positiefquote:
Huh waar?quote:
Eh oké.quote:
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te vorenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog thuis zou blijven vandaag![]()
Of heb ik weer een dag gemist
jah jahquote:
Nee hoor lieve Houquote:
Maar dit had je kunnen radenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te voren
Hij wou weten waar je vandaan kwamquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar volgens mij mis ik de sjans in het verhaal
Heeeeeel verquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wou weten waar je vandaan kwam![]()
ver gezocht
Ik zie het ook niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar volgens mij mis ik de sjans in het verhaal
Je kon het toch niet latenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te voren
Als je dan al sjans hebt ben ik homoquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Milou__ het volgende:
Hij wou weten waar je vandaan kwam![]()
ver gezocht
Precies zoals tri graag wil zienquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dan als sjans hebt ben ik homo
Kom je nog wel achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dan als sjans hebt ben ik homo
Was het maar zo makkelijkquote:
Half uur pauze, dus half uur internettenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Half 1 geweestvreten!!! die twee boterhammen die in 5 minuten weg zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |