900 seconden..quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik me verveel ga ik aan een soepie, maar heb er al 1 op en probeer niet meer dan 2 te doen vandaag
Maar een kwartier duurt LANG jongens!! zeker als al vanaf 12 uur op de klok aan het kijken bent
Ik dacht dat je nog thuis zou blijven vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nog erg moe merk ik, dus ik ga om half 2 weer naar huis.
Nu nog tien minutenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik me verveel ga ik aan een soepie, maar heb er al 1 op en probeer niet meer dan 2 te doen vandaag
Maar een kwartier duurt LANG jongens!! zeker als al vanaf 12 uur op de klok aan het kijken bent
Ga maar beginnen met aftellenquote:
Zie tri.. ze is heel positiefquote:
Huh waar?quote:
Eh oké.quote:
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te vorenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog thuis zou blijven vandaag![]()
Of heb ik weer een dag gemist
jah jahquote:
Nee hoor lieve Houquote:
Maar dit had je kunnen radenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te voren
Hij wou weten waar je vandaan kwamquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar volgens mij mis ik de sjans in het verhaal
Heeeeeel verquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wou weten waar je vandaan kwam![]()
ver gezocht
Ik zie het ook niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar volgens mij mis ik de sjans in het verhaal
Je kon het toch niet latenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee ben vandaag toch maar weer begonnen. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, maja weet alles eens van te voren
Als je dan al sjans hebt ben ik homoquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Milou__ het volgende:
Hij wou weten waar je vandaan kwam![]()
ver gezocht
Precies zoals tri graag wil zienquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dan als sjans hebt ben ik homo
Kom je nog wel achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dan als sjans hebt ben ik homo
Was het maar zo makkelijkquote:
Half uur pauze, dus half uur internettenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Half 1 geweestvreten!!! die twee boterhammen die in 5 minuten weg zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |