Vertel het eens meisquote:
OF ze is enorm verslaafd aan schoenen en tasjesquote:
Met schoenen en tasjes niets mis maar ik had nog een 4e optie verzonnen om over narigheid heen te komenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
OF ze is enorm verslaafd aan schoenen en tasjes
OF ze haat ze uit het diepste van haar hart
Maar ik weet bijna zeker dat het de eerste is
misschien heeft iedereen dan wel een oplevingquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Het tweede zou me ook niks verbazen eigenlijk
Het wordt nog een lange middag als het zo stil blijft![]()
Ow vertelquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met schoenen en tasjes niets mis maar ik had nog een 4e optie verzonnen om over narigheid heen te komen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
Met schoenen en tasjes niets mis maar ik had nog een 4e optie verzonnen om over narigheid heen te komen
En dan heb je 2 dagen weekend en dan moet je weer 5 dagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien heeft iedereen dan wel een opleving![]()
nog maar 1 dag en dan weekend
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan heb je 2 dagen 1 dag weekend en dan moet je weer 5 dagen
Niet echt positief neequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan heb je 2 dagen weekend en dan moet je weer 5 dagen
hmmm jij bent negatief.... bekijk het eens....van de zonnige kantquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan heb je 2 dagen weekend en dan moet je weer 5 dagen
Daarop had ik al gegoktquote:
Waar dan!? waar is ie dan?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm jij bent negatief.... bekijk het eens....van de zonnige kant
Whoei bijna weekend. yeah yeahquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm jij bent negatief.... bekijk het eens....van de zonnige kant
quote:
sorry niet hier, maar dat laat de pret niet drukken.quote:
Ik heb nog niks staan.. maar zo eventueel naar een schuimfeest kunnen gaan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekend plannen dan
Heb ze gister al verkondigd.. en jij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekend plannen dan
Sorry, maar er is 60% kans op neerslagquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
NAAR BLIJDORP![]()
alleen hoop ik dat het niet al te veel gaat regenen
ojaaaaaaa
en met lief![]()
![]()
![]()
Weet ik. Maar nu is het ook weer even droog en ik hoop dus dat dat zaterdag ook zo is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, maar er is 60% kans op neerslag
Zaterdag werken en savonds stappen (weet nog niet waar, denk arnhem)quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ze gister al verkondigd.. en jij?
Ga je met zn 2e naar blijdorp?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
NAAR BLIJDORP![]()
alleen hoop ik dat het niet al te veel gaat regenen
ojaaaaaaa
en met lief![]()
![]()
![]()
Had al het vermoeden dat ik je weekend bijna zelf kon invullenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zaterdag werken en savonds stappen (weet nog niet waar, denk arnhem)
en zondag uitslapen, mauntainbiken en savonds mn date wat ik vanmorge vertelde
Mijn leven is veelste voorspelbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had al het vermoeden dat ik je weekend bijna zelf kon invullen
Of je hebt het toevallig allemaal al verteldquote:
Het is zeker weer paringstijd danquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
ik had kaartje en alleen is ook maar zo alleen
Parapluutje mee en samen er onder lopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ik. Maar nu is het ook weer even droog en ik hoop dus dat dat zaterdag ook zo is.
En ik kan niet anders want ik heb gratis kaartje
Ik heb wel eens in Blijdorp een mama-olifant genomen zien worden door een papa-olifant..quote:
Als dat zo is, hoop ik dat ik van het weekend een erg leuke jongen tegenkomquote:
Heb je dat ook eens een keer gezienquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in Blijdorp een mama-olifant genomen zien worden door een papa-olifant..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat zo is, hoop ik dat ik van het weekend een erg leuke jongen tegenkom
quote:
Ik was toen een jaar of 5-6 en ik vroeg dus aan mijn moeder wat de olifant aan het doen was bij de andere olifant.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je dat ook eens een keer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |