stom he, zoals ik zie begrijp me zelf dan neitquote:Op zondag 15 juni 2008 11:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maar waarom ben je dan zo bang om haar aan te spreken?
Waar wacht je dan nog op?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
waarom , afwijzing zit ik niet een echt mee,
Haha, als je verliefd bent functioneer je nou eenmaal niet helemaal meer naar behoren :pquote:Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
stom he, zoals ik zie begrijp me zelf dan neit
precies dat kan ik ook nog begrijpen, enige probleem is ene zinnig woord uitbrengen als ik daar sta,quote:Op zondag 15 juni 2008 12:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, als je verliefd bent functioneer je nou eenmaal niet helemaal meer naar behoren :p
Maar je hebt niks te verliezen, het kassameisje zal zich hoe dan ook gevleid voelen. Zolang je geen freaky stalkerige acties gaat uithalen dan
Dat is inderdaad ff door de zure appel heen bijtenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:57 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
precies dat kan ik ook nog begrijpen, enige probleem is ene zinnig woord uitbrengen als ik daar sta,
Zo te zien heb je een hoop concurrentie, ik zou dus maar vaart erachter zetten als ik jou was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef Norro-tje het volgende:
betrapte mezelf er zelfs op dat ik in haar kassa rij ging staan terwijl die echt de langste was.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een hoop concurrentie, ik zou dus maar vaart erachter zetten als ik jou was.
even quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:46 schreef Norro-tje het volgende:
vaker dan nodig is nee, ik doe vaak elke dag of om de twee dagen boodschappen, omdat ik gene lijstje smaak en altijd iets vergeet en ik nooit weet waar ik 's avonds eet, en haal er vaak snoep voor de drop pot op me werk,
dit doe ik altijd al niet sinds zij er werkt, dus staken nee
gelijk een pakje condooms gekocht aan de counter, of niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
TS heeft een date , ze stond achter de counter, ben op haar afgestapt na even wachten inde rij, gewoon gevraag dof ze koffie met me wilde drinken, en ze zie ja:):):) kortom heb het ongelijk van sommige fokkers bewezen, en ik voel me echt goed nu
Heb je haar dat drollenspoortje van je bij het weglopen wel laten opvegen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
TS heeft een date , ze stond achter de counter, ben op haar afgestapt na even wachten inde rij, gewoon gevraag dof ze koffie met me wilde drinken, en ze zie ja:):):) kortom heb het ongelijk van sommige fokkers bewezen, en ik voel me echt goed nu
Ik ben trots op je...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
heb nog even de tijd om dat te bedenkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik ben trots op je...
vaak geef je personen advies waar ze toch niets mee doen!
je hebt het succes zelf in je handen!
wat ga je waar met der doen?
wil je wel pmen maar lukt nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:58 schreef Electrical-Storm het volgende:
Nouja... zo briljant mooi is ze ook weer niet, en aangezien ze er fulltime werkt zal ze ook niet echt een hoog opleidingsniveau hebben
Redelijk gezet achterwerk enzo... Wel een leuk spontaan koppie en mooie ogen
Anyway, wiil je mij d'r Hyves ook ff PM' en?![]()
Was 't echt zo makkelijk?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
Even teruglezen, hij heeft haar al mee uitgevraagd.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Kom aan de kassa, trek je broek uit, haal je lul te voorschijn en schuif em door haar scanapparatuur, succes verzekerd..
Godver, ik snap m niet, ook niet na 10x lezen, leg eens uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik heb een keer eentje bijna versierd met de zin :
*kijkend naar haar naamplaatje* : ahaa! jij heet dus kimberley, maarre, hoe heet die andere dan?
![]()
De magie was echter al snel weer weg toen zij em ook snapte
you're kidding right?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godver, ik snap m niet, ook niet na 10x lezen, leg eens uit![]()
Nee, gvd, frustrerend, vertel nou ffquote:
Ik snap 'm ook niet helemaal maar volgens mij gaat het over haar borsten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, gvd, frustrerend, vertel nou ff
oowja, niet echt grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet helemaal maar volgens mij gaat het over haar borsten.
Nu heeft hij een SOAquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef Zulon het volgende:
[..]
En hoe reageerde ze daarop? Zijn ze daadwerkelijk uitgegaan?
Maak je nu geen illusies TS?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
Vraag het aan die meid dan, GVD!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Electrical-Storm het volgende:
Jaaa ik zag d'r vanochtend weer lopen. Nu bij de Plus van die speciale Olympische-Spelen-Kassameisje-Polo's die ze aanhebben... Erg leuke meid TS, en ze liep rond met een flinke glimlach! Misschien wel dankzij jou
Wat maakt dat nu uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef Liquidootje het volgende:
Het is al dag twee in deze week he norro'tje. Hoe is het om nu bij der af te rekenen?
Doet ze normaal, flirterig of doet ze alsof er niets is en dat er nooit een "uitvraag" heeft plaatsgevonden?
jouw relatie gaat zolang duren totdat je jouw ware 'ik' laat zien.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:47 schreef Norro-tje het volgende:
ja deze week koffie, ben net terug van vakantie, koffie komt deze week, week voor de vakantie hadden we het een beetje druk alle, en ja ik houdt jullie op de hoogt,
en hoe kom jij daarop wat zou mijn waren ik zijn dan ?,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw relatie gaat zolang duren totdat je jouw ware 'ik' laat zien.
beter dat je je nu al gaat voorbereiden op de volgende mislukking.
jouw ware ik heeft meer te maken met lust dan liefde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:52 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
en hoe kom jij daarop wat zou mijn waren ik zijn dan ?,
ik ben het niet met je eens, puur omdat ik het ruk heb ? t tja er zitten maar 24 uur in een dag helaasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw ware ik heeft meer te maken met lust dan liefde.
gaat even goed, maar daarna verstookt het.
Aww zieligquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
tja even voor de mensen die nieuwsgierig zijn, wel wat msn contact gehad en over hyves, zij heeft jammer genoeg op vakantie iemand ontmoet dus ik ben aan de kant gezet althans zo voelt het, en voel me nu een enorme sukkel dat ik het niet gewoon een stuk eerder gevraagd heb, nu maar een klaagbaak openen he:)
Jezus, dat is een slecht excuus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
tja even voor de mensen die nieuwsgierig zijn, wel wat msn contact gehad en over hyves, zij heeft jammer genoeg op vakantie iemand ontmoet dus ik ben aan de kant gezet althans zo voelt het, en voel me nu een enorme sukkel dat ik het niet gewoon een stuk eerder gevraagd heb, nu maar een klaagbaak openen he:)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef Oksel het volgende:
Koop een box chocola in de vorm van een hart, zet hem op de band, reken hem af.. en als ze hem dan doorduwd haar verbaasd vragen; wil je hem niet? Hij was voor jou! En dan weg lopen. De keer erop vragen of de chocola lekker was, en of ze een keer mee uit eten gaat..
aight goeiequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef Oksel het volgende:
Koop een box chocola in de vorm van een hart, zet hem op de band, reken hem af.. en als ze hem dan doorduwd haar verbaasd vragen; wil je hem niet? Hij was voor jou! En dan weg lopen. De keer erop vragen of de chocola lekker was, en of ze een keer mee uit eten gaat..
Hahaha en haar dan laten betalen voor de chocolade.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef Oksel het volgende:
Uhm jullie hadden toch een afspraak voor koffie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
afspraak wel van , en ze wilde ook alleen ik was 2 weken met vantie en zij daarna 2,5 week, kortom we hebben gezegd van we doen het deze week , gister dacht ik he een berichtje, yes binnenkort een date maar nee ze had min of meer een ander,quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Uhm jullie hadden toch een afspraak voor koffie?
of hadden jullie de geile neuqsex ook al besproken?
Moet je haar daarvoor al wel genoeg geld hebben gegeven ervoor, want anders is het beetje jammerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef Oksel het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
afspraak wel van , en ze wilde ook alleen ik was 2 weken met vantie en zij daarna 2,5 week, kortom we hebben gezegd van we doen het deze week , gister dacht ik he een berichtje, yes binnenkort een date maar nee ze had min of meer een ander,
Als jij in '82 geboren bent en zij 17 is vind ik dat maar goed ook. Zoek iemand van je eigen leeftijd gore pedo. Ik had persoonlijk politie ingeschakeld als je met haar afgesproken had. Bahbahbah. Wat een smerige bedoeling dit zeg, vind je het gek dat een 17 jarig meisje afknapt op een kerel van 26 die een trieste poging doet haar te versieren? Dat je daar op deze leeftijd nog hulp bij moet vragen is helemaal om te janken. Je woont zeker ook nog bij je ouders?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
denk dat het probleem gewoon is dat ik een beetje te weinig zelfvertrouwen heb en zie misschien iets te jong is, ik gok op 17 ongeveer
haha, dan geef ik je gelijk als het waar zou zijn, slecht twee dingen ze is ouder 21, ja ik ben een lul en kan heel lsecht leeftijden inschatten, en nee ik woon al 10 jaar op mezelf.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef thijsltc het volgende:
[..]
[..]
Als jij in '82 geboren bent en zij 17 is vind ik dat maar goed ook. Zoek iemand van je eigen leeftijd gore pedo. Ik had persoonlijk politie ingeschakeld als je met haar afgesproken had. Bahbahbah. Wat een smerige bedoeling dit zeg, vind je het gek dat een 17 jarig meisje afknapt op een kerel van 26 die een trieste poging doet haar te versieren? Dat je daar op deze leeftijd nog hulp bij moet vragen is helemaal om te janken. Je woont zeker ook nog bij je ouders?
* Cocktailprikker eensch isquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef thijsltc het volgende:
[..]
[..]
Als jij in '82 geboren bent en zij 17 is vind ik dat maar goed ook. Zoek iemand van je eigen leeftijd gore pedo. Ik had persoonlijk politie ingeschakeld als je met haar afgesproken had. Bahbahbah. Wat een smerige bedoeling dit zeg, vind je het gek dat een 17 jarig meisje afknapt op een kerel van 26 die een trieste poging doet haar te versieren? Dat je daar op deze leeftijd nog hulp bij moet vragen is helemaal om te janken. Je woont zeker ook nog bij je ouders?
Alleen al dat je de intentie had bezorgt me braakneigingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
haha, dan geef ik je gelijk als het waar zou zijn, slecht twee dingen ze is ouder 21, ja ik ben een lul en kan heel lsecht leeftijden inschatten, en nee ik woon al 10 jaar op mezelf.
kan ik ergens inkomen, en als ik er ook achter was gekomen dat ze echt 17 was was het bij mij daar ook afgelopen, dat wil en ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:43 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Alleen al dat je de intentie had bezorgt me braakneigingen.
Sjonge jonge zeg, echt overdreven om er allemaal van deze smily's achter te doen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef Norro-tje het volgende:
goedenavond
zoals altijd na me werk boodschappen doen, bij de plus.
nu zit er sinds enkele weken een nieuwe kassa meisje![]()
,
sinds die tijd ben ik even van slag na het boodschappen doen,
betrapte mezelf er zelfs op dat ik in haar kassa rij ging staan terwijl die echt de langste was.
kortom TS vindt het kassa meisje leuk/lief/vriendelijk/ genot om naar te kijken.
nu mijn vraag hoe versier je een kassa meisje of kom je meer over haar te weten?
lange gesprekken lukt niet mensen achter me hebben ook altijd haast en ik ben een beetje verlegen.
iemand tips? hoe dit aan te pakken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef 100procent het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg, echt overdreven om er allemaal van deze smily's achter te doen:![]()
![]()
Teken dat je enkel alleen maar geil van d'r wordt.
Wat een faler ben je ook, hè.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
Ben jij het niet??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:54 schreef DjinN het volgende:
ik werk ook bij de Plus, hoe heet ze ? ;p
quote:
Hoe doorzichtig. People meet kassameisje!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef 100procent het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg, echt overdreven om er allemaal van deze smily's achter te doen:![]()
![]()
Teken dat je enkel alleen maar geil van d'r wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |