klinkt goed alleen denk ik dat de uitvoering wat moeilijker isquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Guncta het volgende:
Een barcodesticker op haar voorhoofd drukken en die dan scannen.
In 1 snelle actie natuurlijk.
plus groningenquote:
Maar humor maakt zware onderwerpen een stuk makkelijker bespreekbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:41 schreef Emel het volgende:
Onzinreacties verwijderd. Dit is R&P, bagger ergens anders.
Sure, maar ik zag alleen maar veel bagger. Dat is niet de bedoeling. Af en toe is prima.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:48 schreef Guncta het volgende:
[..]
Maar humor maakt zware onderwerpen een stuk makkelijker bespreekbaar.
wil niet vervelend worden tegen modjes maar echte onzin bagger vond ik er nog niet tussen staan, beetje humor mag toch wel, maar goed is jouw beslissingquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:41 schreef Emel het volgende:
Onzinreacties verwijderd. Dit is R&P, bagger ergens anders.
das het probleem weet echt niks van haar, op haar naam glimlach en de vraga of ik zegeltjes wil na, heb wel vermoedens die zou ik kunne gebruiken dat welquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef Guncta het volgende:
Waarom doe je gewoon niet een paar keer boodschappen bij haar en begroet je haar gewoon vriendelijk?
Lieve lach bij het tot ziens wensen enzo. Na een paar keer herkent ze je vast wel en als het rustig is let je goed op wat ze zegt en probeer je daar op in te haken en stel je een paar vraagjes ofzo. Daar kan je later dan weer op terugkomen en zodoende wat interesse tonen.
Dat plannerige gaat sowieso niet lukken, want het komt niet spontaan vanuit jezelf. Als je het zegt voelt het al gemaakt en heb je het idee dat je toneel speelt. Dat straal je dan ook vaak uit.
Misschien dat je erachter kan komen waar ze uitgaat? Is het aanspreken een stuk makkelijker, kan ze makkelijker een gesprek afkappen of weglopen. Voelt voor haar beter en weet jezelf ook waar je aan toe bent.
Als dat een beetje goed gaat kan je in de super veel makkelijker weer een gesprekje aangaan.
Wellicht omdat er al 12000 topics hierover voorbij zijn gekomen en dit dezelfde situatie is en er uiteindelijk hetzelfde advies wordt gegeven. Als TS oude topics doorleest wordt hij ook sneller wijzer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Sure, maar ik zag alleen maar veel bagger. Dat is niet de bedoeling. Af en toe is prima.
En dan de dagen erop gewoon lekker droog afrekenen bij der?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
geef gewoon een briefje met je nummer, als ze niet belt weet je genoeg
nee ik zou een onbekend ook niet bellen dan denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
geef gewoon een briefje met je nummer, als ze niet belt weet je genoeg
iedere dag een beetje meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht omdat er al 12000 topics hierover voorbij zijn gekomen en dit dezelfde situatie is en er uiteindelijk hetzelfde advies wordt gegeven. Als TS oude topics doorleest wordt hij ook sneller wijzer.
TS, ben je bereid om dat meisje aan te spreken?
stel een leuk meisje zou bij mij een telefoonnummer droppen terwijl ze me verleidelijk aankijkt zou ik iig een smsje sturen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nee ik zou een onbekend ook niet bellen dan denk ik
Met zulke dingen raak alleen vertrouwder wanneer je het vaker doet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |