Heb je haar dat drollenspoortje van je bij het weglopen wel laten opvegen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
TS heeft een date , ze stond achter de counter, ben op haar afgestapt na even wachten inde rij, gewoon gevraag dof ze koffie met me wilde drinken, en ze zie ja:):):) kortom heb het ongelijk van sommige fokkers bewezen, en ik voel me echt goed nu
Ik ben trots op je...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
TS heeft een date , ze stond achter de counter, ben op haar afgestapt na even wachten inde rij, gewoon gevraag dof ze koffie met me wilde drinken, en ze zie ja:):):) kortom heb het ongelijk van sommige fokkers bewezen, en ik voel me echt goed nu
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
heb nog even de tijd om dat te bedenkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik ben trots op je...
vaak geef je personen advies waar ze toch niets mee doen!
je hebt het succes zelf in je handen!
wat ga je waar met der doen?
wil je wel pmen maar lukt nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:58 schreef Electrical-Storm het volgende:
Nouja... zo briljant mooi is ze ook weer niet, en aangezien ze er fulltime werkt zal ze ook niet echt een hoog opleidingsniveau hebben
Redelijk gezet achterwerk enzo... Wel een leuk spontaan koppie en mooie ogen
Anyway, wiil je mij d'r Hyves ook ff PM' en?![]()
Was 't echt zo makkelijk?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Norro-tje het volgende:
Even teruglezen, hij heeft haar al mee uitgevraagd.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Kom aan de kassa, trek je broek uit, haal je lul te voorschijn en schuif em door haar scanapparatuur, succes verzekerd..
Godver, ik snap m niet, ook niet na 10x lezen, leg eens uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik heb een keer eentje bijna versierd met de zin :
*kijkend naar haar naamplaatje* : ahaa! jij heet dus kimberley, maarre, hoe heet die andere dan?
![]()
De magie was echter al snel weer weg toen zij em ook snapte
you're kidding right?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godver, ik snap m niet, ook niet na 10x lezen, leg eens uit![]()
Nee, gvd, frustrerend, vertel nou ffquote:
Ik snap 'm ook niet helemaal maar volgens mij gaat het over haar borsten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, gvd, frustrerend, vertel nou ff
oowja, niet echt grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet helemaal maar volgens mij gaat het over haar borsten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |