klinkt goed alleen denk ik dat de uitvoering wat moeilijker isquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Guncta het volgende:
Een barcodesticker op haar voorhoofd drukken en die dan scannen.
In 1 snelle actie natuurlijk.
plus groningenquote:
Maar humor maakt zware onderwerpen een stuk makkelijker bespreekbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:41 schreef Emel het volgende:
Onzinreacties verwijderd. Dit is R&P, bagger ergens anders.
Sure, maar ik zag alleen maar veel bagger. Dat is niet de bedoeling. Af en toe is prima.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:48 schreef Guncta het volgende:
[..]
Maar humor maakt zware onderwerpen een stuk makkelijker bespreekbaar.
wil niet vervelend worden tegen modjes maar echte onzin bagger vond ik er nog niet tussen staan, beetje humor mag toch wel, maar goed is jouw beslissingquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:41 schreef Emel het volgende:
Onzinreacties verwijderd. Dit is R&P, bagger ergens anders.
das het probleem weet echt niks van haar, op haar naam glimlach en de vraga of ik zegeltjes wil na, heb wel vermoedens die zou ik kunne gebruiken dat welquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef Guncta het volgende:
Waarom doe je gewoon niet een paar keer boodschappen bij haar en begroet je haar gewoon vriendelijk?
Lieve lach bij het tot ziens wensen enzo. Na een paar keer herkent ze je vast wel en als het rustig is let je goed op wat ze zegt en probeer je daar op in te haken en stel je een paar vraagjes ofzo. Daar kan je later dan weer op terugkomen en zodoende wat interesse tonen.
Dat plannerige gaat sowieso niet lukken, want het komt niet spontaan vanuit jezelf. Als je het zegt voelt het al gemaakt en heb je het idee dat je toneel speelt. Dat straal je dan ook vaak uit.
Misschien dat je erachter kan komen waar ze uitgaat? Is het aanspreken een stuk makkelijker, kan ze makkelijker een gesprek afkappen of weglopen. Voelt voor haar beter en weet jezelf ook waar je aan toe bent.
Als dat een beetje goed gaat kan je in de super veel makkelijker weer een gesprekje aangaan.
Wellicht omdat er al 12000 topics hierover voorbij zijn gekomen en dit dezelfde situatie is en er uiteindelijk hetzelfde advies wordt gegeven. Als TS oude topics doorleest wordt hij ook sneller wijzer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Sure, maar ik zag alleen maar veel bagger. Dat is niet de bedoeling. Af en toe is prima.
En dan de dagen erop gewoon lekker droog afrekenen bij der?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
geef gewoon een briefje met je nummer, als ze niet belt weet je genoeg
nee ik zou een onbekend ook niet bellen dan denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
geef gewoon een briefje met je nummer, als ze niet belt weet je genoeg
iedere dag een beetje meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht omdat er al 12000 topics hierover voorbij zijn gekomen en dit dezelfde situatie is en er uiteindelijk hetzelfde advies wordt gegeven. Als TS oude topics doorleest wordt hij ook sneller wijzer.
TS, ben je bereid om dat meisje aan te spreken?
stel een leuk meisje zou bij mij een telefoonnummer droppen terwijl ze me verleidelijk aankijkt zou ik iig een smsje sturen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nee ik zou een onbekend ook niet bellen dan denk ik
Met zulke dingen raak alleen vertrouwder wanneer je het vaker doet.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik heb een keer eentje bijna versierd met de zin :
*kijkend naar haar naamplaatje* : ahaa! jij heet dus kimberley, maarre, hoe heet die andere dan?
![]()
De magie was echter al snel weer weg toen zij em ook snapte
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
*kijkend naar haar naamplaatje* : ahaa! jij heet dus kimberley, maarre, hoe heet die andere dan?
![]()
De magie was echter al snel weer weg toen zij em ook snapte
Dat 'bijna' ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik reken mezelf niet rijk, ik vertel er zelfs nog bij waarom ik die er niet bij kon rekenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat 'bijna' ook.
Mooi hoe je jezelf kan rijkrekenen op die manier hè, ik versier bijvoorbeeld iedere mooie meid die ik aankijk bijna.
noobs die denken dat elk meisje dat met ze praten verliefd op ze zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:28 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
Ik reken mezelf niet rijk, ik vertel er zelfs nog bij waarom ik die er niet bij kon rekenen
Noobs die die luxe niet hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:36 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
noobs die denken dat elk meisje dat met ze praten verliefd op ze zijn
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
Noobs die die luxe niet hebben![]()
OT: dat bedoelde ik ook heulmaal niet
Nou tips, tips, post eerst maar eens een foto van die geweldige''kassameid alvorens we je gaan helpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef Norro-tje het volgende:
goedenavond
zoals altijd na me werk boodschappen doen, bij de plus.
nu zit er sinds enkele weken een nieuwe kassa meisje![]()
,
sinds die tijd ben ik even van slag na het boodschappen doen,
betrapte mezelf er zelfs op dat ik in haar kassa rij ging staan terwijl die echt de langste was.
kortom TS vindt het kassa meisje leuk/lief/vriendelijk/ genot om naar te kijken.
nu mijn vraag hoe versier je een kassa meisje of kom je meer over haar te weten?
lange gesprekken lukt niet mensen achter me hebben ook altijd haast en ik ben een beetje verlegen.
iemand tips? hoe dit aan te pakken?
Ja man, stel je voor dat ze dalijk nog iets tegen je zegt aan de telefoon ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef petitlapin2 het volgende:
geef haar een briefje met je mailadres, is toch een iets lagere drempel dan een telefoonnummer.
al geprobeert geen succesquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:19 schreef Zulon het volgende:
Zoek haar op op Hyves. Misschien heeft ze een vriend en hoef je het sowieso niet te proberen.
jaloers? en contact gestoord nee ben ik niet, tenminste ik vindt van niet en voor mijn werk kan dat ook niet, sociaal ben ik goed , alleen wordt ik verlegen van vrouwen die ik leuk vindtquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:37 schreef roze-meisje het volgende:
jij bent van '82 en valt op een meisje van ongeveer 17?
conclusie: contactgestoorde nerd
slotje!
ga zelf kijken, dan weet je het vast welquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:54 schreef spy08 het volgende:
[..]
Nou tips, tips, post eerst maar eens een foto van die geweldige''kassameid alvorens we je gaan helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |