quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. mids
[ afbeelding ]
Ik wou met een plaatje reageren, maar je hebt er al een paar verwijderd dit topic, dus vooruit, misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Alleen niet constant.
Ontopic maar weer.
Insert Fail plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:26 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal vergeten te bieden, zijn weggegaan voor $100
Als je bericht krijgt van TNT weet je genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imo
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Damn, ziet er niet lekker uit. Je kunt proberen met zo'n witte schoenenverfstift erop los te gaan, wil nog wel eens werken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
brush up your co.jp knowledge, dan is het ook makkelijker speuren in Japanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:21 schreef seto het volgende:
Ja, was een Japanse release die ik niet kende
Ben-G in Amsterdam...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef Maxxieh het volgende:
Uiteindelijk toch wel een echt paartje seto? En erg fucked up tm-r,sowieso nike benaderen! Misschien eerst de shop waar je ze gekocht hebt.
Je kan nu toch gewoon bellen? Of langsgaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ben-G in Amsterdam...
Maandag maar ff bellen.
Damn hot!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^is ook een reverse CW van deze fantastische schoen:
[ afbeelding ]
niet haten op mijn vuilnisbakken, model heet Nike Dunkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:30 schreef TM-R het volgende:
[..]
Damn hot!
Die achtergrond doet dan wel weer niet..
Op een vuilnisbak!
Hoe heet dat model?
het is een '01/'02 release dacht ik (kan ook een '03 zijn) maar je kan ze wel nog wel vinden. Ik zie op rif.la, een US9.5 voor 200 USD.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
Die curry's zijn zeker niet meer te krijgen of alleen tegen een te hoog prijsje?
Ah een release uit '99, ik streep ze alweer van m'n lijstje af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |