Ikzelf heb hem niet gespeeld maar een kameraad van me wees me erop dat hij het verdompt snel uitgespeeld had.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk Vikings: Battle for Asgard gespeelt? En is die vet?
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PC
quote:
windows herkent wireless controllers gewoon , netzoals wired controllers .quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten?
Windows vindt gewoon de xbox 360 controller drivers, en zet ze erin als Xbox 360 wireless controller via play & charge kit...
Ik heb alleen geen game om t te proberen
Gewoon de boel gesloopt. Kon er 1 krijgen voor 20 euro. Maar die kon niet meer gemaakt worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..], wat heb je er nou mee gedaan ?
ik dacht eerst in je pc gebouwd maar er zitten gewoone HDD's in dus dat kan niet
had je trouwens wel moeten doen dan is die gelijk koel hehe
Wat was er stuk aan dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gewoon de boel gesloopt. Kon er 1 krijgen voor 20 euro. Maar die kon niet meer gemaakt worden.
Same here. Geef mij maar het FF team wat aan FF XIII werkt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vroeger zou de bekendmaking van 3 nieuwe Square-Enix RPG bij mij tot grote vreugde hebben geleid. Nu heb ik zoiets vanHet ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb natuurlijk wel geprobeerd om te kijken of ie het deed, maar dat deed ie niet. Hij ging ook niet meer aan.quote:
Play and charge kit kan je niet gebruiken om je Controller op je pc te gebruiken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten?
Windows vindt gewoon de xbox 360 controller drivers, en zet ze erin als Xbox 360 wireless controller via play & charge kit...
Ik heb alleen geen game om t te proberen
Zet hem weer in elkaar en stuur hem op naar MS, dan krijg je een nieuwe/refurbished.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb natuurlijk wel geprobeerd om te kijken of ie het deed, maar dat deed ie niet. Hij ging ook niet meer aan.
??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Retarded het volgende:
Kan je een oude Xbox Live abbonement (dus van de oude xbox) gebruiken voor de 360??
Zoja, dan heb ik 2 jaar abbonementen for sale
Maar hij is wel heel erg vetquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ikzelf heb hem niet gespeeld maar een kameraad van me wees me erop dat hij het verdompt snel uitgespeeld had.
Bel eens naar MS en vraag het, mocht het lukken om zo een abbo voor de 360 te gebruiken wil ik er eentje van je kopenquote:
Jep, echt heel flauw van MS. Die losse wireless PC ontvangers kon ik in de winkel nieteens krijgen, en ik heb uiteindelijk een tweede controller gekocht met zo'n PC-ontvanger erbij. Werkt overigens wel heel goed. Lekker TM spelen met 360 controllerquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Play and charge kit kan je niet gebruiken om je Controller op je pc te gebruiken.
Je hebt een Wireless ontvanger nodig van 20 euro, of je moet een controller met snoer kopen.
JA GODVERDOMME! anders probeer je t gewoon is ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb zo'n accu pack voor mijn Xbox controler. Nu zit daar zo'n USB kabeltje aanvast waarmee je hem oplaad als de Xbox aan staat. Mijn vraag is: kan ik hem ook gewoon aansluiten op een USB poort van mijn PC zodat hij zich oplaad?
Misschien gebruikt een Xbox andere voltages waardoor ik mijn accupack sloop?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME! anders probeer je t gewoon is ofzo?
usb is allemaal 1.5 voltquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien gebruikt een Xbox andere voltages waardoor ik mijn accupack sloop?
Ja dat kanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Anders reageer je gewoon ff normaal!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |