Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
sodeju... mijn stagebegeleider kwam even melden dat hij een foutje had gemaakt met het contractaanbod. De geboden 2200 was voor een andere kandidaat. Voor mij was 2500 bedoeld....
Zometeen mijn andere gesprek toch maar afzeggen en gewoon gelijk regelen hier
Dat is zeker niet verkeerd Nico!quote:
Doen jullie goed!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
300 per maand is wel een aardig verschil jaquote:
ja was een positieve verrassingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
Verdorie, heb ik het toch weer verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
300 per maand is wel een aardig verschil ja
[..]
ja was een positieve verrassingHopelijk bieden ze bij jou ook royaal!
Ik vermoed trouwens dat het bod verhoogt is door mijn afwachtende houding. Had al mensen hier verteld dat ik ergens anders een gesprek had. Want hij vertelde me vorige week zonder problemen hoe hoog het salaris zou zijn en had niet het idee dat hij zich echt daarin had vergist.. maar who cares
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
Goeie TT
Oh, en beterschap voor alle zieken natuurlijk
Mogguh Cuequote:
Inderdaadquote:
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
wie? Mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
Vind het echt een goeie TTquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
Ja ik kon even niks verzinnen, ik ben net pas hier en had geen zin om terug te gaan lezen
Ach, komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Jipje het volgende:
wie? Mij?
Ik werk met 9 dames en 6 heren op de afdeling
Het sexy-gehalte opkrikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Jaja, genoeg geslijmdquote:
Zo, dat lijkt mij een puicke optiequote:V 12:35 Hengelo spoor 2
A 14:57 Rotterdam Centraal spoor 13
V 15:02 Rotterdam Centraal spoor 8
A 15:17 Delft spoor 1
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Ik moet zeker zelf gaan teruglezenquote:
quote:
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinenquote:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsenquote:
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven hebquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
Vandaar ook de
Of beledig ik nu weer mensen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb heel lief ben
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinen
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brrquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco in
Niet met dit weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
Nou. Ik heb em al gevonden hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
* Piles gaat zich weer even in een hoekje zitten schamen
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadIk kan eeeeeeeeeindelijk naar Delft
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ik
quote:
geeft niet.. mijn euforische bui is ook nog niet voorbijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef jna het volgende:
JAAAAAAA 3-0
ik ben nog lichtelijk blij over gisteravond zoals jullie misschien merken
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebben
In de treinen zijn dan ook niet op je gezicht gericht ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelen
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:29 schreef nicomart het volgende:
maar beginnen aan het afronden van mijn scriptie..
samenvatting, voorwoord enzo.. geen zin
nog 20 minuten en dan eerst maar ff lunchenquote:
Aaaahhquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch nog een beetje druk op mn hoofdSpierpijn..
en niezen
Wat was het nou precies?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb gisteren dus medicijnen gekregen die nu dus al lijken aan te slaan.. als die artsen het nu gewoon wat eerder eens waren geworden met elkaar was ik nu al lang en breed beter geweest.. maja.
Geen operatie dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb gisteren dus medicijnen gekregen die nu dus al lijken aan te slaan.. als die artsen het nu gewoon wat eerder eens waren geworden met elkaar was ik nu al lang en breed beter geweest.. maja.
Nog 3 kwartier, dus ik ga me er maar eens echt aan zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog 20 minuten en dan eerst maar ff lunchen
Als ik nou een beetje opschiet kan ik nog eerder weg ook.
Aaaaahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
* wordt weer niet begrepen
Is nu ook zielig
aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
* wordt weer niet begrepen
Is nu ook zielig
quote:
klinkt trouwens als hooikoorts...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch nog een beetje druk op mn hoofdSpierpijn..
en niezen
Goed puntquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
We zijn gewoon allemaal 1 zielige bende!
succes!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier, dus ik ga me er maar eens echt aan zetten
quote:
Geen operatie neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen operatie dus![]()
Maar je weet nu dus wat het is?
Ja. Niet voor niks de ziekenboeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
We zijn gewoon allemaal 1 zielige bende!
poe! dat klinkt ernstig.... Gelukkig dat de medicijnen aanslaan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Geen operatie neePfew.
Ik heb hele zware ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen, die ook infecties tegen gaan. Een of meerder organen (darmen/maag etc) waren ontstoken. Welke precies zijn ze nog steeds niet achter. Maar kan ook een soort van bacterie of infectie geweest zijn. M.a.w. ze hebben zelf ook niet echt een idee.
Als het maar helpt tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
M.a.w. ze hebben zelf ook niet echt een idee.
Moe je ook nie doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
* Jipje probeert een koekje te eten... maar dat gaat echt niet goed met keelontsteking...![]()
nee maar ik had zo'n hongerquote:
Ja geen idee, heb er wel af en toe last van maar niet echt ernstig ofzo. Altijd licht. Net als nu, ik voel me fit genoeg om te werken maar niet 100%..quote:
het probleem is slikken. En ik heb geen ijsjes in de buurt ofzoquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
poe! dat klinkt ernstig.... Gelukkig dat de medicijnen aanslaan!
Das zeker waar.. wou alleen dat ze dit gelijk donderdag/vrijdag bedacht hadden.. dat had me heel wat pijn bespaard!quote:
Last van je ogen is ook een klacht bij hooikoortsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja geen idee, heb er wel af en toe last van maar niet echt ernstig ofzo. Altijd licht. Net als nu, ik voel me fit genoeg om te werken maar niet 100%..
Ook weer last van mn ogen maar dat heb ik ongeveer 6 van de 7 dagen
quote:Wat zijn de klachten?
De klachten die gepaard gaan met hooikoorts ontstaan doordat de stuifmeelkorrels die op het slijmvlies terecht komen het afweersysteem aanzetten tot een ontstekingsreactie.
Neusklachten
Door de activatie van het immuunsysteem ontstaat zwelling van het neusslijmvlies en ontstaan klachten die aanvankelijk lijken op een neusverkoudheid. Er ontstaat een branderig en jeukend gevoel dat zorgt voor flinke niesbuien. Ook kan een loopneus ontstaan. Door de zwelling van het slijmvlies in de neus kan de afvoer van de bijholtes naar de neus gestremd raken. Hierdoor kan een zwaar gevoel of hoofdpijn laag op het voorhoofd en rond de ogen ontstaan.
Oogklachten
Jeukende, branderige en tranende ogen kunnen ontstaan als gevolg van het contact van het stuifmeel met het slijmvlies van de oogleden.
Andere klachten
De allergische reactie op het stuifmeel kan soms ook hoestklachten veroorzaken en zwelling en irritatie van de huid. Deze klachten komen echter relatief maar weinig voor.
Het was hier ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
InderdaadNu zo snel beter worden dat ik vrijdag in de kroeg voetbal kan kijken.. gister vanaf de bank was leuk, maar het is het toch nét niet.
Ze kunnen niet zomaar alles gokken hè. Maar het is idd vervelendquote:Das zeker waar.. wou alleen dat ze dit gelijk donderdag/vrijdag bedacht hadden.. dat had me heel wat pijn bespaard!
Ja.. Maar mijn ogen zijn altijd ronduit kut. Altijd rood en geïrriteerd, lente, zomer, herst en winterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Last van je ogen is ook een klacht bij hooikoorts
Nee, ik ben gewoon aan het werk, geen tijd om thuis te zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succes met je keelontsteking Jipje!
Ben je ook thuis?
Maar meestal doet ademen ook zeer, omdat er haast niks meer doorheen pastquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
het probleem is slikken. En ik heb geen ijsjes in de buurt ofzo
Hmm, okee. Sterkte dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het werk, geen tijd om thuis te zitten
Wel eerst goed beter worden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens kijken of ik donderdag misschien nog een dagje stage mee kan nemen.
Dan kan ik vanaf maandag gewoon weer vol aan de bak.
Ademen gaat gelukkig nog goed... alleen, ik maak altijd meer speeksel (en meestal ook dikkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar meestal doet ademen ook zeer, omdat er haast niks meer doorheen past
als je zuigt zuig je lucht naar binenn enzo, lijkt me dan ook pijnlijk
Met stage had ik mooi thuis gebleven, maar ik wil vrijdag mn afstudeerverslag afhebben, want dat moet ik 23 juni inleveren, heb dus geen tijd om niks te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, okee. Sterkte dan.
Ik ga eens kijken of ik donderdag misschien nog een dagje stage mee kan nemen.
Dan kan ik vanaf maandag gewoon weer vol aan de bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Ik dacht eerst aan Prins Willem Alexander maar dat kwam omdat hij net als Wouter Bos ook een zwart/grijs pak met oranje stropdas had
Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Yesse het volgende:van basten natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Ik dacht eerst aan Prins Willem Alexander maar dat kwam omdat hij net als Wouter Bos ook een zwart/grijs pak met oranje stropdas had
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
was hier al een opmerking op gemaakt?
Nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
was hier al een opmerking op gemaakt?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Yesse het volgende:Johan Cruif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Die had 'ruzie' met van Basten en was nu wel heel blij.
Anders is het misschien gewoon marco van basten?
Vrouw-> heb ook geen verstand van voetbal verder
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistischquote:
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel eerst goed beter worden hè![]()
Kom je ook nog naar de meet trouwens?
FC Knudde realistischquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistisch
Alsof cartoons ooit realistisch zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistisch
27 juni en waarschijnlijk einde van de middagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo over
Wanneer is die nu dan precies?
quote:
Anders kan ik toch nooit goed raden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof cartoons ooit realistisch zijn
We moeten je echt tegenhouden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo over
27 juni (vrijdag) in Utrechtquote:Wanneer is die nu dan precies?
In Utrecht?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
27 juni en waarschijnlijk einde van de middag
dan zal ik me ook maar inhoudenquote:
Maar die stond wel als een gek te springen bij de 2-0 en is natuurlijk onze god! (aureool op zijn hoofd)quote:
Ik heb het in mn agenda geschrevenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten je echt tegenhouden hè
[..]
27 juni (vrijdag) in Utrecht
vrouwenlogica is datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb het in mn agenda geschrevenIk ga ffies kijken of ik dat ga redden
Ja, maar dan snap ik die stopdas nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan zal ik me ook maar inhouden![]()
[..]
Maar die stond wel als een gek te springen bij de 2-0 en is natuurlijk onze god! (aureool op zijn hoofd)
Lijkt me verstandigquote:
Oranje schat. Oranje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik die stopdas nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is ie dan de trainer van...![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Jipje op 10-06-2008 12:10:33 (Spoiler gemaakt voor de meekijkers :+) ]Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Wat is ze schattig hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef Jipje het volgende:
Oranje schat. Oranje.
quote:
Dat klopt. Maar hij is volgens mij wel de enige met die geschoren kop toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik zie van Basten haast nooit een stropdag dragen
Of ik?quote:
En dan over een uur of 7 weer in het westen van het land?quote:
Jij ook hoorquote:
Je doet het zelf hequote:
Prettige reisquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij is volgens mij wel de enige met die geschoren kop toch?
Jij altijdquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
eehhhh ik hou niet van prijsvragen waarbij ik moet nadenken
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
ZMaaaah ik ben de enige die kan zeggen dat ik de coach ben van Pili![]()
Jawel johquote:al ben ik niet zo'n goede
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
PILES jij jij jij jij jij vervelende coachie
quote:
quote:
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lief doen tegen je lieve lieve lieve coach
Hij zei: jij ookquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij zei: jij ooken blablabla. Dus ja, je komt ook in zn lijstje voor
Oh, ik dacht alquote:
Ik noem je zelfs apart, je krijgt als enige nog eenquote:
Van nistelrooy is ouder toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Piles het volgende:
Net een quizvraag op 3FM: wie is er ouder, Van Nistelrooy of Kluivert?
Ik moest m opzoeken, maar![]()
[..]
Wat is ze schattig hè![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
Ik noem je zelfs apart, je krijgt als enige nog een, zou het nog niet goed zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Ik groeiquote:
Exact even oudquote:
Oh jeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Je kent ons tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Doen we goed hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Sorry, hij blijft foutquote:
Pas maar opquote:Oh jee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Weet ikquote:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meetquote:Pas maar op
Wij zijn lief hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Voor mij hoef je nog niet bang te zijn.. heb nog niet gezegd dat ik kom hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ga ffies met mn verslag aan de gang.. dus ik ben wat trager met antwoorden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gaf nog maar gewoon een tipquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
Jack van Gelder Megamix | Nederland - Italie![]()
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De ochtend van mn vrije dag is alweer voorbij
Smakelijk
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezeten
Ik blijf nog wel ffquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal door die lunchtijd hier nu lagnzaam doodbloeden
Je kunt gewoon niet zonder onsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leuk
[..]
Ik blijf nog wel ff
Wist het al hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dringt het nu eindelijk een beetje door hoe erg het is
Smakelijk Yessequote:
Eetsequote:
Ohquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Wist het al hoor![]()
af en toe vertel je veel dingen die ik al weet
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:ik ga binnenkort met een vriendin concrete plannen maken voor een weekendje zuipen/spacecake en dergelijke
hoop dat het wat wordt
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doenquote:
Kotsen waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff het is gelukkig niet zo warm in de trein![]()
Dat is alleen de volgende ochtendquote:
Volgens mij was het sarcastischquote:
Nou ja, je kent mijn meningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doen
Is gewoon gezellig
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.quote:
quote:
Neh ben niet van plan beide te doen dezelfde avondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.
'Daar zul je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:
yupquote:Nou ja, je kent mijn mening
Dagje sauna: pak de treinquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef Bravebart het volgende:De beste manier van uitzieken: de trein
Ja de trein is echt de sauna beyondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagje sauna: pak de trein
The Killers - Mr. Brightside (Jacques Lucont's Thin White Duke Remix)
![]()
10 minuten lang genieten![]()
Jammer dat je geen vrouwelijk persoon bent, anders kon ik voor de 3e keer vragen of je ook zo nat wasquote:
Mja ik zit 2,5 uur lang in zo'n oranje-stoelen-barrelquote:
Wij hebben nieuwe treinen! Dus dat is ideaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlissingen - Amsterdam ook altijd
Maar soms ook met de stoptrein
Bahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja ik zit 2,5 uur lang in zo'n oranje-stoelen-barrel
Ja ik ben nat jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vrouwelijk persoon bent, anders kon ik voor de 3e keer vragen of je ook zo nat was
Oh, dat is geen NS zeker daar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hebben nieuwe treinen! Dus dat is ideaal.
En op dit traject (Winschoten - Groningen en v.v.) is er niet echt een stoptrein/sneltrein.
Ik vroeg het express niet, maar toch bedankt hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik ben nat jaAl weet ik niet of je dat wilde weten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bah
Maar je kunt wel op fok.. op je mobiel?
Zover is mijn verslaving nog niet, ik heb geen internet op m'n mobielquote:
Nee wij hebben Arrivaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat is geen NS zeker daar?
En meestal zit ik gewoon 3 kwartier in een stampvolle bus. Dan loopt het ook in stralen van je lichaam af
Ik wil dat ook op mijn mobiel, in augustus kan ik mijn abo verlengen.. vertel eens welke mobiel moet ik nemen?quote:
Met welk OV wel tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niet dat je daar altijd zo blij mee hoeft te zijn hoor.
WAarom klaagt iedereen toch altijd zo op het OV.. wees blij dat het er is!quote:
Laat me nou lekker Nederlander zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
WAarom klaagt iedereen toch altijd zo op het OV.. wees blij dat het er is!
N95quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil dat ook op mijn mobiel, in augustus kan ik mijn abo verlengen.. vertel eens welke mobiel moet ik nemen?
Dankje!!!!!!!quote:
Volgens mij heeft een vriendin die ook.. en vind hem kut!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
N95
Ik had/heb het primair om door te kunnen werken op mn laptop in de trein, maar af en toe fok/mail checken als ik me verveel is ook wel relaxt
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankje!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben heeeeeeel blij! De leraar was ons vergeten te mailen dus ben ik maar even langsgelopen![]()
En die zei dat het goed was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn lay-out wat doe jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:01 schreef Californium het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotland here we come
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vriendin die ook.. en vind hem kut!
I love my samsung U600
septemberquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]zoveel stress en wordt je ook nog vergeten
maar je hebt het binnenwanneer ga je dan?
Pech voor je lay outquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn lay-out wat doe je
Maar gefeli Cali![]()
Ja dus? kan ie wel KUT zijn!quote:
Nog maar een paar maandjes wachtenquote:
* Cuegirllie probeert foto te makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
Kan iemand even een foto van Cali nemen, die zal nu wel heel vrolijk, en daarom geschikt voor publicatie zijn
dank je kiwiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog maar een paar maandjes wachten
Ik heb ook de N958gb.. en ik vind em fijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vriendin die ook.. en vind hem kut!
I love my samsung U600
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
Kan iemand even een foto van Cali nemen, die zal nu wel heel vrolijk, en daarom geschikt voor publicatie zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie probeert foto te maken
* klik
Mislukt
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
En een paar maanden regelenOV opzeggen, iemand machtigen, een appartement daar regelen, een erasmusbeurs regelen, mijn kamer laten onderhuren, werk opzeggen, vervoer naar Schotland....
![]()
Bij mij ook niet, het is er net afquote:
Ja er valt nog genoeg te regelen, heb je gelukkig dan ook wel de tijd voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
En een paar maanden regelenOV opzeggen, iemand machtigen, een appartement daar regelen, een erasmusbeurs regelen, mijn kamer laten onderhuren, werk opzeggen, vervoer naar Schotland....
![]()
Weet ik tochquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja er valt nog genoeg te regelen, heb je gelukkig dan ook wel de tijd voor
Dat zijn juist! de mooiste fotosquote:
Maar het is me haarquote:
Ojawel hoor alleen het is zoveel scrollenquote:
begin september tot en met eind juni 2009quote:
Je trots! je persoonlijkheid!! wat doe je!!quote:
Veeeuul te langquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
begin september tot en met eind juni 2009![]()
Preciesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je trots! je persoonlijkheid!! wat doe je!!
Idd ja.. beetje zonde van de tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojawel hoor alleen het is zoveel scrollen
Nee hoor...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Veeeuul te lang![]()
Ik moet echt eens iets te eten gaan regelen
Gelukkig is de foto misluktquote:
Neuh die is veel minder geschikt voor internettenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:13 schreef Jipje het volgende:![]()
![]()
WOEHOE! GO CALI!
![]()
![]()
excuseer mij voor de late reactie, net terug van de lunch
Gelukkig wel jahquote:
Valt meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. beetje zonde van de tijd
Terwijl jij scrollt zijn er al weer 20 berichten bij gekomen als het er al niet meer zijn
Ja. Als we de ziekenboeg gehad hebben moeten we maar weer eens gaan focussen op gezondheidquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Je bent pas laat als je er pa na 3 topics op reageert
quote:
Ik zit weer bijna aan de gezonde kant van de lijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Als we de ziekenboeg gehad hebben moeten we maar weer eens gaan focussen op gezondheid
Daarom legde ik de lat ook pas bij 3..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:15 schreef Jipje het volgende:
Das waar, maar dan nog... hier zijn 3 topics zo voorbij![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit weer bijna aan de gezonde kant van de lijn
Hoezoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh die is veel minder geschikt voor internetten
YEAHquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woei, ik heb hele dag bijna geen pijn gehad..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jahquote:
Fok!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Resume:
Cali mag naar schotland
Kiwi heeft geen pijn
Brave is ook weer beter
Nico kreeg meer geld dan verwacht??
Piles heeft een vrije dag!
Jipje en ik.. wat hebben wij voor positiefs vandaag?
Door het schermquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik win de staatsloterij vanavond natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Mijn vrije dag is ook wel weer een beetje negatief![]()
Nu heb ik weer zin in de vakantie, maar ik moet nog zooooo lang
Euhm... Niet veelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Resume:
Cali mag naar schotland
Kiwi heeft geen pijn
Brave is ook weer beter
Ik ben zieligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Resume:
Cali mag naar schotland
Kiwi heeft geen pijn
Brave is ook weer beter
Dat noemt ie dan zoooooooooooooooo lang...quote:
quote:
21,8 miljoen geloof ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeveel is het
En kunnen we daarvan op wereldreis langs alle stagiars?
hij stelt zich graag aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat noemt ie dan zoooooooooooooooo lang...
Ik moet nog tot september!
Jipje, Cue en Yesse zijn gewoon zielig vandaag.quote:
Ik nog tot en met decemberquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat noemt ie dan zoooooooooooooooo lang...
Ik moet nog tot september!
Wordt het toch een binnenlandse rondreis langs de stagiairs, want met maar 1/5 halen we die wereldreis niet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
21,8 miljoen geloof ik
maar ik heb 'slechts' een 1/5 lot
quote:
daarvan kun je wel aardig wat doen hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
21,8 miljoen geloof ik
maar ik heb 'slechts' een 1/5 lot
Ik ook in zekere zinquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik nog tot en met december
Dus doe niet zo zielig allemaal!
Ooooh ik weet wel iets... Bart komt weer naar Zuid Hollandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ben ik jou vergeten?!
Gaan we met z'n drietjes zielig zijn?
Min alle belastingenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
daarvan kun je wel aardig wat doen hoor
Als je er fiks mee wil gaan internetten is dat wel slimquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch maar voor de N95 (8 gig?)
21,8 / 5 = 4,36 miljoenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
daarvan kun je wel aardig wat doen hoor
Staatsloterij is belastingvrijquote:
Oh ja, die wou ik nog posten, maar het ging te snelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
Ooooh ik weet wel iets... Bart komt weer naar Zuid Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |