Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
sodeju... mijn stagebegeleider kwam even melden dat hij een foutje had gemaakt met het contractaanbod. De geboden 2200 was voor een andere kandidaat. Voor mij was 2500 bedoeld....
Zometeen mijn andere gesprek toch maar afzeggen en gewoon gelijk regelen hier
Dat is zeker niet verkeerd Nico!quote:
Doen jullie goed!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
300 per maand is wel een aardig verschil jaquote:
ja was een positieve verrassingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
Verdorie, heb ik het toch weer verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
300 per maand is wel een aardig verschil ja
[..]
ja was een positieve verrassingHopelijk bieden ze bij jou ook royaal!
Ik vermoed trouwens dat het bod verhoogt is door mijn afwachtende houding. Had al mensen hier verteld dat ik ergens anders een gesprek had. Want hij vertelde me vorige week zonder problemen hoe hoog het salaris zou zijn en had niet het idee dat hij zich echt daarin had vergist.. maar who cares
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
Goeie TT
Oh, en beterschap voor alle zieken natuurlijk
Mogguh Cuequote:
Inderdaadquote:
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
wie? Mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
Vind het echt een goeie TTquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
Ja ik kon even niks verzinnen, ik ben net pas hier en had geen zin om terug te gaan lezen
Ach, komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Jipje het volgende:
wie? Mij?
Ik werk met 9 dames en 6 heren op de afdeling
Het sexy-gehalte opkrikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Jaja, genoeg geslijmdquote:
Zo, dat lijkt mij een puicke optiequote:V 12:35 Hengelo spoor 2
A 14:57 Rotterdam Centraal spoor 13
V 15:02 Rotterdam Centraal spoor 8
A 15:17 Delft spoor 1
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Ik moet zeker zelf gaan teruglezenquote:
quote:
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinenquote:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsenquote:
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven hebquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
Vandaar ook de
Of beledig ik nu weer mensen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb heel lief ben
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinen
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brrquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco in
Niet met dit weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
Nou. Ik heb em al gevonden hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
* Piles gaat zich weer even in een hoekje zitten schamen
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadIk kan eeeeeeeeeindelijk naar Delft
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ik
quote:
geeft niet.. mijn euforische bui is ook nog niet voorbijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef jna het volgende:
JAAAAAAA 3-0
ik ben nog lichtelijk blij over gisteravond zoals jullie misschien merken
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebben
In de treinen zijn dan ook niet op je gezicht gericht ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |