Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
sodeju... mijn stagebegeleider kwam even melden dat hij een foutje had gemaakt met het contractaanbod. De geboden 2200 was voor een andere kandidaat. Voor mij was 2500 bedoeld....
Zometeen mijn andere gesprek toch maar afzeggen en gewoon gelijk regelen hier
Dat is zeker niet verkeerd Nico!quote:
Doen jullie goed!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
300 per maand is wel een aardig verschil jaquote:
ja was een positieve verrassingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd Nico!
Ik hoor maandag wat ze mij te bieden hebben
Verdorie, heb ik het toch weer verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
300 per maand is wel een aardig verschil ja
[..]
ja was een positieve verrassingHopelijk bieden ze bij jou ook royaal!
Ik vermoed trouwens dat het bod verhoogt is door mijn afwachtende houding. Had al mensen hier verteld dat ik ergens anders een gesprek had. Want hij vertelde me vorige week zonder problemen hoe hoog het salaris zou zijn en had niet het idee dat hij zich echt daarin had vergist.. maar who cares
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
Goeie TT
Oh, en beterschap voor alle zieken natuurlijk
Mogguh Cuequote:
Inderdaadquote:
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
wie? Mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jou geven ze sowieso al genoeg als 'lekker ding van de afdeling'
Vind het echt een goeie TTquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
Ja ik kon even niks verzinnen, ik ben net pas hier en had geen zin om terug te gaan lezen
Ach, komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Jipje het volgende:
wie? Mij?
Ik werk met 9 dames en 6 heren op de afdeling
Het sexy-gehalte opkrikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Jaja, genoeg geslijmdquote:
Zo, dat lijkt mij een puicke optiequote:V 12:35 Hengelo spoor 2
A 14:57 Rotterdam Centraal spoor 13
V 15:02 Rotterdam Centraal spoor 8
A 15:17 Delft spoor 1
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus het enige nadeel van mijn stage. Die hebben we niet
Daarom zit ik hier![]()
Ik moet zeker zelf gaan teruglezenquote:
quote:
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
Hier valt ook zoveel te zien aan vrouwelijk schoon...
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinenquote:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsenquote:
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven hebquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij wil het vast nog wel een keer plaatsen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
Vandaar ook de
Of beledig ik nu weer mensen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb heel lief ben
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is goed te doen.. alleen jammer van de warmte in de treinen
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brrquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik hoop op een nieuwe intercity, daar zit tenminste airco in
Niet met dit weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
Nou. Ik heb em al gevonden hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ze weet toch al dat ik geen leven heb
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
* Piles gaat zich weer even in een hoekje zitten schamen
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die open ramen kunnen trouwens ook best koud zijn.. brr
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadIk kan eeeeeeeeeindelijk naar Delft
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is minder fijn dan airco vind ik
quote:
geeft niet.. mijn euforische bui is ook nog niet voorbijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef jna het volgende:
JAAAAAAA 3-0
ik ben nog lichtelijk blij over gisteravond zoals jullie misschien merken
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind het beide niet fijn.. je moet geen wind voelen, maar wel fris hebben
In de treinen zijn dan ook niet op je gezicht gericht ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
je moet je airco dan ook niet tegen je aan laten blazen, maar langzaam de ruimte laten verkoelen
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:29 schreef nicomart het volgende:
maar beginnen aan het afronden van mijn scriptie..
samenvatting, voorwoord enzo.. geen zin
nog 20 minuten en dan eerst maar ff lunchenquote:
Aaaahhquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch nog een beetje druk op mn hoofdSpierpijn..
en niezen
Wat was het nou precies?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb gisteren dus medicijnen gekregen die nu dus al lijken aan te slaan.. als die artsen het nu gewoon wat eerder eens waren geworden met elkaar was ik nu al lang en breed beter geweest.. maja.
Geen operatie dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb gisteren dus medicijnen gekregen die nu dus al lijken aan te slaan.. als die artsen het nu gewoon wat eerder eens waren geworden met elkaar was ik nu al lang en breed beter geweest.. maja.
Nog 3 kwartier, dus ik ga me er maar eens echt aan zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog 20 minuten en dan eerst maar ff lunchen
Als ik nou een beetje opschiet kan ik nog eerder weg ook.
Aaaaahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
* wordt weer niet begrepen
Is nu ook zielig
aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
* wordt weer niet begrepen
Is nu ook zielig
quote:
klinkt trouwens als hooikoorts...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch nog een beetje druk op mn hoofdSpierpijn..
en niezen
Goed puntquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
We zijn gewoon allemaal 1 zielige bende!
succes!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier, dus ik ga me er maar eens echt aan zetten
quote:
Geen operatie neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen operatie dus![]()
Maar je weet nu dus wat het is?
Ja. Niet voor niks de ziekenboeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
We zijn gewoon allemaal 1 zielige bende!
poe! dat klinkt ernstig.... Gelukkig dat de medicijnen aanslaan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Geen operatie neePfew.
Ik heb hele zware ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen, die ook infecties tegen gaan. Een of meerder organen (darmen/maag etc) waren ontstoken. Welke precies zijn ze nog steeds niet achter. Maar kan ook een soort van bacterie of infectie geweest zijn. M.a.w. ze hebben zelf ook niet echt een idee.
Als het maar helpt tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
M.a.w. ze hebben zelf ook niet echt een idee.
Moe je ook nie doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
* Jipje probeert een koekje te eten... maar dat gaat echt niet goed met keelontsteking...![]()
nee maar ik had zo'n hongerquote:
Ja geen idee, heb er wel af en toe last van maar niet echt ernstig ofzo. Altijd licht. Net als nu, ik voel me fit genoeg om te werken maar niet 100%..quote:
het probleem is slikken. En ik heb geen ijsjes in de buurt ofzoquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
poe! dat klinkt ernstig.... Gelukkig dat de medicijnen aanslaan!
Das zeker waar.. wou alleen dat ze dit gelijk donderdag/vrijdag bedacht hadden.. dat had me heel wat pijn bespaard!quote:
Last van je ogen is ook een klacht bij hooikoortsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja geen idee, heb er wel af en toe last van maar niet echt ernstig ofzo. Altijd licht. Net als nu, ik voel me fit genoeg om te werken maar niet 100%..
Ook weer last van mn ogen maar dat heb ik ongeveer 6 van de 7 dagen
quote:Wat zijn de klachten?
De klachten die gepaard gaan met hooikoorts ontstaan doordat de stuifmeelkorrels die op het slijmvlies terecht komen het afweersysteem aanzetten tot een ontstekingsreactie.
Neusklachten
Door de activatie van het immuunsysteem ontstaat zwelling van het neusslijmvlies en ontstaan klachten die aanvankelijk lijken op een neusverkoudheid. Er ontstaat een branderig en jeukend gevoel dat zorgt voor flinke niesbuien. Ook kan een loopneus ontstaan. Door de zwelling van het slijmvlies in de neus kan de afvoer van de bijholtes naar de neus gestremd raken. Hierdoor kan een zwaar gevoel of hoofdpijn laag op het voorhoofd en rond de ogen ontstaan.
Oogklachten
Jeukende, branderige en tranende ogen kunnen ontstaan als gevolg van het contact van het stuifmeel met het slijmvlies van de oogleden.
Andere klachten
De allergische reactie op het stuifmeel kan soms ook hoestklachten veroorzaken en zwelling en irritatie van de huid. Deze klachten komen echter relatief maar weinig voor.
Het was hier ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
InderdaadNu zo snel beter worden dat ik vrijdag in de kroeg voetbal kan kijken.. gister vanaf de bank was leuk, maar het is het toch nét niet.
Ze kunnen niet zomaar alles gokken hè. Maar het is idd vervelendquote:Das zeker waar.. wou alleen dat ze dit gelijk donderdag/vrijdag bedacht hadden.. dat had me heel wat pijn bespaard!
Ja.. Maar mijn ogen zijn altijd ronduit kut. Altijd rood en geïrriteerd, lente, zomer, herst en winterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Last van je ogen is ook een klacht bij hooikoorts
Nee, ik ben gewoon aan het werk, geen tijd om thuis te zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succes met je keelontsteking Jipje!
Ben je ook thuis?
Maar meestal doet ademen ook zeer, omdat er haast niks meer doorheen pastquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
het probleem is slikken. En ik heb geen ijsjes in de buurt ofzo
Hmm, okee. Sterkte dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het werk, geen tijd om thuis te zitten
Wel eerst goed beter worden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens kijken of ik donderdag misschien nog een dagje stage mee kan nemen.
Dan kan ik vanaf maandag gewoon weer vol aan de bak.
Ademen gaat gelukkig nog goed... alleen, ik maak altijd meer speeksel (en meestal ook dikkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar meestal doet ademen ook zeer, omdat er haast niks meer doorheen past
als je zuigt zuig je lucht naar binenn enzo, lijkt me dan ook pijnlijk
Met stage had ik mooi thuis gebleven, maar ik wil vrijdag mn afstudeerverslag afhebben, want dat moet ik 23 juni inleveren, heb dus geen tijd om niks te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, okee. Sterkte dan.
Ik ga eens kijken of ik donderdag misschien nog een dagje stage mee kan nemen.
Dan kan ik vanaf maandag gewoon weer vol aan de bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Ik dacht eerst aan Prins Willem Alexander maar dat kwam omdat hij net als Wouter Bos ook een zwart/grijs pak met oranje stropdas had
Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Yesse het volgende:van basten natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Ik dacht eerst aan Prins Willem Alexander maar dat kwam omdat hij net als Wouter Bos ook een zwart/grijs pak met oranje stropdas had
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
was hier al een opmerking op gemaakt?
Nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
was hier al een opmerking op gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |