quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Yesse het volgende:Johan Cruif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dit zijn? (is een prijsvraag: http://ek.nusport.nl/20080610/prijsvraag/718/ )
Ik dacht eerst aan Prins Willem Alexander maar dat kwam omdat hij net als Wouter Bos ook een zwart/grijs pak met oranje stropdas had
Die had 'ruzie' met van Basten en was nu wel heel blij.
Anders is het misschien gewoon marco van basten?
Vrouw-> heb ook geen verstand van voetbal verder
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistischquote:
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel eerst goed beter worden hè![]()
Kom je ook nog naar de meet trouwens?
FC Knudde realistischquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistisch
Alsof cartoons ooit realistisch zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Het is toch zo. En anders vind ik het stom, want hij had een blauwe blouse aan. En dan is het niet meer realistisch
27 juni en waarschijnlijk einde van de middagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo over
Wanneer is die nu dan precies?
quote:
Anders kan ik toch nooit goed raden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof cartoons ooit realistisch zijn
We moeten je echt tegenhouden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat ga ik ook doen.. gelukkig denkt mijn stagebegeleider er ook zo over
27 juni (vrijdag) in Utrechtquote:Wanneer is die nu dan precies?
In Utrecht?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
27 juni en waarschijnlijk einde van de middag
dan zal ik me ook maar inhoudenquote:
Maar die stond wel als een gek te springen bij de 2-0 en is natuurlijk onze god! (aureool op zijn hoofd)quote:
Ik heb het in mn agenda geschrevenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten je echt tegenhouden hè
[..]
27 juni (vrijdag) in Utrecht
vrouwenlogica is datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb het in mn agenda geschrevenIk ga ffies kijken of ik dat ga redden
Ja, maar dan snap ik die stopdas nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan zal ik me ook maar inhouden![]()
[..]
Maar die stond wel als een gek te springen bij de 2-0 en is natuurlijk onze god! (aureool op zijn hoofd)
Lijkt me verstandigquote:
Oranje schat. Oranje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik die stopdas nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is ie dan de trainer van...![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Jipje op 10-06-2008 12:10:33 (Spoiler gemaakt voor de meekijkers :+) ]Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Wat is ze schattig hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef Jipje het volgende:
Oranje schat. Oranje.
quote:
Dat klopt. Maar hij is volgens mij wel de enige met die geschoren kop toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik zie van Basten haast nooit een stropdag dragen
Of ik?quote:
En dan over een uur of 7 weer in het westen van het land?quote:
Jij ook hoorquote:
Je doet het zelf hequote:
Prettige reisquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij is volgens mij wel de enige met die geschoren kop toch?
Jij altijdquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
eehhhh ik hou niet van prijsvragen waarbij ik moet nadenken
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
ZMaaaah ik ben de enige die kan zeggen dat ik de coach ben van Pili![]()
Jawel johquote:al ben ik niet zo'n goede
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
PILES jij jij jij jij jij vervelende coachie
quote:
quote:
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lief doen tegen je lieve lieve lieve coach
Hij zei: jij ookquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij zei: jij ooken blablabla. Dus ja, je komt ook in zn lijstje voor
Oh, ik dacht alquote:
Ik noem je zelfs apart, je krijgt als enige nog eenquote:
Van nistelrooy is ouder toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Piles het volgende:
Net een quizvraag op 3FM: wie is er ouder, Van Nistelrooy of Kluivert?
Ik moest m opzoeken, maar![]()
[..]
Wat is ze schattig hè![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
Ik noem je zelfs apart, je krijgt als enige nog een, zou het nog niet goed zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Ik groeiquote:
Exact even oudquote:
Oh jeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Je kent ons tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Doen we goed hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Sorry, hij blijft foutquote:
Pas maar opquote:Oh jee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Weet ikquote:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meetquote:Pas maar op
Wij zijn lief hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Voor mij hoef je nog niet bang te zijn.. heb nog niet gezegd dat ik kom hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ga ffies met mn verslag aan de gang.. dus ik ben wat trager met antwoorden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gaf nog maar gewoon een tipquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
Jack van Gelder Megamix | Nederland - Italie![]()
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De ochtend van mn vrije dag is alweer voorbij
Smakelijk
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezeten
Ik blijf nog wel ffquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal door die lunchtijd hier nu lagnzaam doodbloeden
Je kunt gewoon niet zonder onsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leuk
[..]
Ik blijf nog wel ff
Wist het al hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dringt het nu eindelijk een beetje door hoe erg het is
Smakelijk Yessequote:
Eetsequote:
Ohquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Wist het al hoor![]()
af en toe vertel je veel dingen die ik al weet
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:ik ga binnenkort met een vriendin concrete plannen maken voor een weekendje zuipen/spacecake en dergelijke
hoop dat het wat wordt
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doenquote:
Kotsen waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff het is gelukkig niet zo warm in de trein![]()
Dat is alleen de volgende ochtendquote:
Volgens mij was het sarcastischquote:
Nou ja, je kent mijn meningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doen
Is gewoon gezellig
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.quote:
quote:
Neh ben niet van plan beide te doen dezelfde avondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.
'Daar zul je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:
yupquote:Nou ja, je kent mijn mening
Dagje sauna: pak de treinquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef Bravebart het volgende:De beste manier van uitzieken: de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |