quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Ik groeiquote:
Exact even oudquote:
Oh jeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou er spontaan van naar de meet gaan
Je kent ons tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Doen we goed hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik even telefoon zijn we 2 pagina's verder
Sorry, hij blijft foutquote:
Pas maar opquote:Oh jee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Weet ikquote:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meetquote:Pas maar op
Wij zijn lief hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Voor mij hoef je nog niet bang te zijn.. heb nog niet gezegd dat ik kom hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
En ook al voor Bart & Yesse. Gaat er nog iemand lief zijn voor me op de meet
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ga ffies met mn verslag aan de gang.. dus ik ben wat trager met antwoorden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gaf nog maar gewoon een tipquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
Jack van Gelder Megamix | Nederland - Italie![]()
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De ochtend van mn vrije dag is alweer voorbij
Smakelijk
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nog steeds niet op de grasmaaiert gezeten
Ik blijf nog wel ffquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal door die lunchtijd hier nu lagnzaam doodbloeden
Je kunt gewoon niet zonder onsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, en nu is het hier weer zo gezellig. En de radio is leuk
[..]
Ik blijf nog wel ff
Wist het al hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dringt het nu eindelijk een beetje door hoe erg het is
Smakelijk Yessequote:
Eetsequote:
Ohquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Wist het al hoor![]()
af en toe vertel je veel dingen die ik al weet
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:ik ga binnenkort met een vriendin concrete plannen maken voor een weekendje zuipen/spacecake en dergelijke
hoop dat het wat wordt
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doenquote:
Kotsen waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff het is gelukkig niet zo warm in de trein![]()
Dat is alleen de volgende ochtendquote:
Volgens mij was het sarcastischquote:
Nou ja, je kent mijn meningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Spacecake nog nooit gedaan.. en avondje drinken is wel goed te doen
Is gewoon gezellig
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.quote:
quote:
Neh ben niet van plan beide te doen dezelfde avondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan heel goed dezelfde avond als je genoeg spacecake eet en erbij zuipt hoor.
'Daar zul je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:
yupquote:Nou ja, je kent mijn mening
Dagje sauna: pak de treinquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef Bravebart het volgende:De beste manier van uitzieken: de trein
Ja de trein is echt de sauna beyondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagje sauna: pak de trein
The Killers - Mr. Brightside (Jacques Lucont's Thin White Duke Remix)
![]()
10 minuten lang genieten![]()
Jammer dat je geen vrouwelijk persoon bent, anders kon ik voor de 3e keer vragen of je ook zo nat wasquote:
Mja ik zit 2,5 uur lang in zo'n oranje-stoelen-barrelquote:
Wij hebben nieuwe treinen! Dus dat is ideaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlissingen - Amsterdam ook altijd
Maar soms ook met de stoptrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |