quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Ik zeg later toch ook dat er geen meidenauto's bestaan poppedopjequote:Op maandag 9 juni 2008 22:47 schreef Paladijn het volgende:
ijsmeis: "Een Honda Integra Type R is totaal geen 'meidenauto'." - de enige vrouwelijke deelneemster gisteren op CPZ reed in een Integra Type-R
die zijn allang weg uit de slowchat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:55 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand met verstandin zn kop
Je mist de grapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg later toch ook dat er geen meidenauto's bestaan poppedopje.
En jij bent weer terug....quote:
Interesse in een conversatie over investeringsmotieven, of babbel je liever over iets anders?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand waarmee ik op niveau kan converseren.
quote:
Investeringsmotieven blijft altijd goede gespreksstof. Het procesmatig vergaren en de diffusie van stilzwijgende kennis (tacit knowledge) binnen een organisatie heeft op dit moment trouwens mijn lichte voorkeur.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Interesse in een conversatie over investeringsmotieven, of babbel je liever over iets anders?
Bedankt voor je sterk onderbouwde uitspraak. Daarbij is het niet zondermeer waar.quote:
Dat is dom.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor 40 euro een ruitenwissersproeierreservoir voor mn rover gekocht... komt net binnen met de post... is het niet de goedeZal wel voor de opvolgende generatie rover 214 zijn
Onze garage heeft het tot twee keer toe klaar weten te spelen om een verkeerd blad op de ruitenwisser te zetten van de auto van mijn vader (vorig jaar aan de ene kant, dit jaar de andere).quote:
van de Belg waar ik m van gekocht heb jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedankt voor je sterk onderbouwde uitspraak. Daarbij is het niet zondermeer waar.
[..]
Dat is dom.
Nu we het toch over macht hebben, heb je Machiavelli gelezen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedankt voor je sterk onderbouwde uitspraak. Daarbij is het niet zondermeer waar.
[..]
Dat is dom.
Nee. Staat wel op de To-do. Jij? Geniaal dat zo'n oud verhaal nog steeds niet achterhaald is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu we het toch over macht hebben, heb je Machiavelli gelezen?
Kolere dat mensen daar zoveel geld voor neer leggen bij zo'n prutteamquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef Paladijn het volgende:
Van der Garde tekende in februari 2007 een servicecontract met Force India. Hij betaalde 3 miljoen dollar om 6000 kilometer te mogen testrijden in de Spyker gedurende het seizoen 2007.
Door omstandigheden kwam hij niet verder dan ruim 2000 kilometer. Hij wil nu ruim 2 miljoen dollar terug voor de niet gereden kilometers.
De rechter doet uitspraak op 20 juni.Kost wat, maar dan heb je ook niets...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:59 schreef BoJo het volgende:
* BoJo giet bier in dit kut topic![]()
en lacht TF uit
gewoon een paar jaartjes wachten is die roestoranjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:23 schreef BoJo het volgende:
Ik ben blij dat ze gewonnen hadden anders was mijn italiaans blauw gekleurde italiaanse auto volledig bekrast geweest waarschijnlijk
dude... 3-0.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon een paar jaartjes wachten is die roestoranje
Hij is gewoon Spykers op laag water zoeken over die 2 miljoenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef Paladijn het volgende:
Van der Garde tekende in februari 2007 een servicecontract met Force India. Hij betaalde 3 miljoen dollar om 6000 kilometer te mogen testrijden in de Spyker gedurende het seizoen 2007.
Door omstandigheden kwam hij niet verder dan ruim 2000 kilometer. Hij wil nu ruim 2 miljoen dollar terug voor de niet gereden kilometers.
De rechter doet uitspraak op 20 juni.Kost wat, maar dan heb je ook niets...
stronzoquote:
Ik gok dat het sponsorgeld is, zou me als sponsor aardig genaaid voelen als je voor niets betaald dus kan me er op zich wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij is gewoon Spykers op laag water zoeken over die 2 miljoen![]()
Nu heeft hij dus voor 3 miljoen dollar mogen rijden, wat neerkomt op 1500 dollar per kilometer. En dan zitten wij te klagen over de hoge brandstofprijs![]()
(als hij wint is het slechts 500 per km)
quote:
1200 euro, mag die ermee doen wat die wil.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken wel iemadn die je huidige auto in de fik wil steken.En hij woont heeeeel dicht bij je
Nee joh, die heb ik maar 9 weken gehad, en voor 200 euro meer verkochtquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent een van de redenen dat ik af en toe nog kijk.
jij, en het feit dat we van iltalië gewonnen hebben.
Volgens mij best dik, misschien weet TF de eindstand nog wel ergens op te duikelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |