quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
![]()
!
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Blijkbaar omdat die niet geblesseerd was ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet... Als die kerel daar voor een blessurebehandeling ligt, is dat anders. Dan is ervoor gefloten dat ie niet aan het spel deelneemt. Logische redenering imo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Zou wat zijn natuurlijk, als het te heet onder je voetjes wordt, snel liggen en doen alsof je geblesseerd bent. Kan er nooit legitiem gescoord wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet...
Foto'squote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest at the UEFA site: link
Je hebt zeer zeker een punt waar je het antwoord eigenlijk al wel kan invullen. Omdat dat niet kan, maar volgens de regels wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om dezelfde reden dat je een punt krijgt als je scoort, dat zijn de regels.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Dat verschil is er imo al: als de scheidsrechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Eens. Maar ik ben wel héél blij dat het er niet isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Middenin een aanval (zoals hier) kun je niet voor een blessure fluiten..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat verschil is er imo al: als de scheiderechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.
Niet Van Nistelrooy in ieder geval. Vond dat maar een vreemde conclusie op de BBC.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef DANILXL het volgende:
wat mij betreft is orlando engelaar, boulahrouz of van bronckhort MotM
Wat jammer zeg, dat jij bestaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.
Ik vind van niet. 3 afgedwaalde ballen die toevallig in het doel belanden of 3 afstandsschoten die goed terecht komen. Ik bedoel maar te zeggen dat 3-0 echt niet alles hoeft te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over het spel.'
Moet je niet samen met Barca ergens gaan huilen dat jullie geen gelijk hebben over Marco?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.
Ik vind van niet. 3 afgedwaalde ballen die toevallig in het doel belanden of 3 afstandsschoten die goed terecht komen. Ik bedoel maar te zeggen dat 3-0 echt niet alles hoeft te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over het spel.'
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:36 schreef monco13 het volgende:
we kunnen er nog over zeggen dat morgen heel NL op zijn kop staat, er nog meer merchandise over de toonbank gaat en dat we vervolgens van Frankrijk verliezen.
http://www.thefa.com/NR/r(...)Laws2007_08_book.pdfquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Je wil zeggen dat Nederland niet goed speelde ? En italië welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
Wat ze over Italië zeiden met hun 4-3-3 sloeg ook al nergens op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet Van Nistelrooy in ieder geval. Vond dat maar een vreemde conclusie op de BBC.
Pleur op simpele ziel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Langs_de_lijn_doelpunt3
Dat deed 'ie niet. Hij had ook nooit de intentie om buitenspel te creëren, hij werd namelijk gewoon onderuit geduwd door Buffon en Kuyt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:38 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://www.thefa.com/NR/r(...)Laws2007_08_book.pdf
LAW 11 Offside:
"If a defending player steps behind his own goal line in order to place an opponent in an offside
position, the referee shall allow play to continue and caution the defender for deliberately
leaving the field of play without the referee’s permission when the ball is next out of play."
nu wel.. als het goed isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef superworm het volgende:
[..]
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.
Alleen 1 niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef superworm het volgende:
[..]
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.
Fail checklistquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
Van Basten wilde bij zijn aanstelling toch fantastisch voetbal, sprankelend en attractief voetbal, over de flanken? Dit voetbal staat in geen verhouding tot het voetbal wat er bij het WK 1998 en EK 2000 over het algemeen op de mat wordt gelegd. Opzich geen schande, want dat soort spelers zitten er nu te weinig bij de selectie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je niet samen met Barca ergens gaan huilen dat jullie geen gelijk hebben over Marco?
Boeiend ook, Van Persie werd weer onterecht teruggevlogenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat deed 'ie niet. Hij had ook nooit de intentie om buitenspel te creëren, hij werd namelijk gewoon onderuit geduwd door Buffon en Kuyt.
Dat stukje wat ze bij de BBC voorlazen klopt natuurlijk wel, dus volgens de regels was het geen offside. Maar het gaat wel enorm in tegen je gevoel van wat buitenspel is. Zelfde met spelers die niet 'actief' buitenspel staan, maar vervolgens wel een bal makkelijk intikken omdat ze een voorsprong hadden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat deed 'ie niet. Hij had ook nooit de intentie om buitenspel te creëren, hij werd namelijk gewoon onderuit geduwd door Buffon en Kuyt.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef DANILXL het volgende:
vonden jullioe engelaar niet teringgoed?
Ben ik wel met je eens. Neemt niet weg dat vandaag erg goed voetbal gecombineerd werd met een fantastisch resultaat. Aan dat laatste ontbrak het bij die sterkere teams weleens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Van Basten wilde bij zijn aanstelling toch fantastisch voetbal, sprankelend en attractief voetbal, over de flanken? Dit voetbal staat in geen verhouding tot het voetbal wat er bij het WK 1998 en EK 2000 over het algemeen op de mat wordt gelegd. Opzich geen schande, want dat soort spelers zitten er nu te weinig bij de selectie.
Geen andere dingen erbij halen, zeker niet van 2 jaar terug wat niet eens over buitenspel ging. Het is wel boeiend vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Boeiend ook, Van Persie werd weer onterecht teruggevlogen
En herinneren we Italie - Australie nog?
Grappig dat andere mensen denken te kunnen zeggen dat anderen geen verstand van voetbal hebben. Heel wat mensen zijn blijkbaar al redelijk snel tevreden. Is toch helemaal niet erg dat ik absoluut niet jouw mening kan delen? Ik vind het prima dat je een andere mening hebt. Ik ben zelfs blij dat niet iedereen dezelfde mening heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Fail checklist
[x] Serieus ingaan op het geouwehoer over afrika
[x] Niets van voetbal snappen
[x] Verzuurd
Heej, ik ga even mijn tekst hier beneden aanpassen! Thanks voor de input!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Van Basten wilde bij zijn aanstelling toch fantastisch voetbal, sprankelend en attractief voetbal, over de flanken? Dit voetbal staat in geen verhouding tot het voetbal wat er bij het WK 1998 en EK 2000 over het algemeen op de mat wordt gelegd. Opzich geen schande, want dat soort spelers zitten er nu te weinig bij de selectie.
Moraalridder, donder alsjeblieft op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grappig dat andere mensen denken te kunnen zeggen dat anderen geen verstand van voetbal hebben. Heel wat mensen zijn blijkbaar al redelijk snel tevreden. Is toch helemaal niet erg dat ik absoluut niet jouw mening kan delen? Ik vind het prima dat je een andere mening hebt. Ik ben zelfs blij dat niet iedereen dezelfde mening heeft.
Je kan het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de spits zien. Is het voor hem niet sneu dat hij eerst niet buitenspel staat, maar door een ongelukje bij de tegenstander opeens wel. Het is niet opzettelijk buitenspel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat stukje wat ze bij de BBC voorlazen klopt natuurlijk wel, dus volgens de regels was het geen offside. Maar het gaat wel enorm in tegen je gevoel van wat buitenspel is. Zelfde met spelers die niet 'actief' buitenspel staan, maar vervolgens wel een bal makkelijk intikken omdat ze een voorsprong hadden.
Thnx!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Langs_de_lijn_doelpunt3nu doen ze het wel allemaal
Okequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grappig dat andere mensen denken te kunnen zeggen dat anderen geen verstand van voetbal hebben. Heel wat mensen zijn blijkbaar al redelijk snel tevreden. Is toch helemaal niet erg dat ik absoluut niet jouw mening kan delen? Ik vind het prima dat je een andere mening hebt. Ik ben zelfs blij dat niet iedereen dezelfde mening heeft.
quote:'Van Nistelrooy scoorde geldig doelpunt'
Volgens Dick Jol is het doelpunt van Ruud van Nistelrooy in het EK-duel tegen Italië (3-0 overwinning) terecht goedgekeurd door scheidsrechter Peter Fröjdfeldt. De aanvaller van Oranje maakte na een inzet van Wesley Sneijder het eerste doelpunt, maar stond ogenschijnlijk buitenspel. "Het was een 'gewoon' doelpunt", zo citeerde het Algemeen Dagblad de scheidsrechter. "De regel is heel simpel. Een verdediger doet altijd mee aan het spel. Ook als-ie achter de doellijn ligt. Een aanvaller kan achter de lijn gaan staan om buitenspel op te heffen, maar een verdediger doet altijd mee. Zo simpel is het.''
"Het was een zuiver doelpunt", liet ook Henk van Ettekoven, voorzitter van de spelregelcommissie van de KNVB, in een reactie weten. "In de spelregels staat dat een verdediger een aanvaller van de tegenpartij niet in buitenspelpositie kan brengen door zich terug te trekken achter zijn eigen doellijn."
"Christian Panucci werd weliswaar door zijn eigen doelman over de lijn gewerkt, maar hij keek daarna hoe de aanval zich ontwikkelde. Hij had tijd genoeg om terug in het veld te komen, maar deed dat bewust niet. Kortom: Een zuiver doelpunt", aldus de oud-arbiter.
"WE STAAN MET 2-0 VOOR"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
![]()
!
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Danke GGMMquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat verwoord jij daar prachtig wat ik dacht zeg!
Dat laatste is dus echt niet waar. Vier seconden hooguit tussen het moment van neerkomen en het moment dat RvN 'm raakte.quote:
Als je dit team ziet, dan kan dat zeker gezegd worden. Tussen goed ( of erg goed, zoals je wil ) en fantastisch ( WK 1998 en EK 2000, met helaas onterecht uitschakelingen ) zit nog een groot verschil.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:43 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Neemt niet weg dat vandaag erg goed voetbal gecombineerd werd met een fantastisch resultaat. Aan dat laatste ontbrak het bij die sterkere teams weleens.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Langs_de_lijn_doelpunt3
Vind dat maar een raar stukje. Alsof het opeens wel buitenspel was geweest als hij niet had gekekenquote:"Christian Panucci werd weliswaar door zijn eigen doelman over de lijn gewerkt, maar hij keek daarna hoe de aanval zich ontwikkelde. Hij had tijd genoeg om terug in het veld te komen, maar deed dat bewust niet. Kortom: Een zuiver doelpunt", aldus de oud-arbiter.
Mensen, mensen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Langs_de_lijn_doelpunt3
Ik ben het er wel mee eens, maar hij had het denk ik niet gered als hij de bal bij RvN tegen wou houden. Als hij nou geblesseerd werd getrapt zou het denk ik een ander verhaal zijnquote:
nee?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
Beste OP van alle 14 topic's.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Ik denk dat we nu wel een aardige kans maken om de poule door te komen, maar we zijn er nog niet natuurlijk. Een belangrijk voordeel is dat Frankrijk en Italië ons straks niet met een gelijkspel in de laatste wedstrijd kunnen "naaien". Zelf hebben we volgens mij aan één gelijkspel wel genoeg? Het wordt heel belangrijk hoe we zelf op dit resultaat gaan reageren, en hoe de Fransen terugkomen van een hele teleurstellende wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:47 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Als je dit team ziet, dan kan dat zeker gezegd worden. Tussen goed ( of erg goed, zoals je wil ) en fantastisch ( WK 1998 en EK 2000, met helaas onterecht uitschakelingen ) zit nog een groot verschil.
Hoe schat jij de kansen in voor Nederland, de komende twee poule-wedstrijden?
Ik vond Roemenië goed verdedigen en dit Roemenië kan nog wel eens van een beslissende waarde gaan zijn in deze groep. Ik ben ook benieuwd naar de wedstrijd van de Fransen tegen Nederland. Als alles gaat lopen bij Frankrijk, vrees ik toch voor een nederlaag voor Nederland. En dan staat er een ontzettende druk op het Nederlands elftal in de laatste wedstrijd tegen Roemenië. En met echt grote druk kan Nederland vaak niet omgaan. ( remember de strafschoppenreeksen van Nederland )quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:54 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel een aardige kans maken om de poule door te komen, maar we zijn er nog niet natuurlijk. Een belangrijk voordeel is dat Frankrijk en Italië ons straks niet met een gelijkspel in de laatste wedstrijd kunnen "naaien". Zelf hebben we volgens mij aan één gelijkspel wel genoeg? Het wordt heel belangrijk hoe we zelf op dit resultaat gaan reageren, en hoe de Fransen terugkomen van een hele teleurstellende wedstrijd.
Als ik er nu geld op moest zetten, zou ik zeggen dat we wel door zouden gaan. Maar hoe fantastisch het resultaat vanavond ook was, we zijn er echt nog niet natuurlijk. De Fransen kunnen beter en Roemenië is gewoon een hele vervelende ploeg om tegen te voetballen.
Meet Snoeks, die man kan zelden een seconde z'n kop houden. Deze wedstrijd viel ie gelukkig mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:45 schreef Game_Error het volgende:
ik moet zeggen dat die commentator wel erg evert ten apel momenten had, lullen over dingen die er niks mee te maken hadden
quote:The Netherlands lit up Euro 2008 on Monday with a landmark performance to stun world champions Italy 3-0 while their wonderful fans delivered an example of colorful, noisy but peaceful support.
CNN:quote:On Sunday, there had been 157 arrests of mainly German fans after aggressive exchanges with their Polish counterparts in Klagenfurt but up to 40,000 Dutch, clad in their traditional orange attire, swarmed all over Berne without a hint of trouble.
quote:BERN, Switzerland (AP) -- The Netherlands stunned Italy 3-0 in their European Championship opener Monday, leaving the World Cup champions fighting to avoid elimination from the first round.
Ruud van Nistelrooy and Wesley Sneijder scored in the first half, and standout defender Giovanni van Bronckhorst added the third on a counterattack in the 79th minute to give Italy its most lopsided loss in the history of the European Championship and its biggest defeat in a quarter century.
"This leaves us incredibly proud and with a great feeling," Sneijder said. "The first time is always incredibly important and to do this against Italy ... it gives us a lot of confidence. But we have to realize that it is not in the bag yet."
The Dutch carried several injuries into the match, but the Italians started with nine players over 30 and could not match the Netherlands for creativity and doggedness.
"It was a historic feat. This was Italy, the world champion," Netherlands coach Marco van Basten said. "I cannot name one player who played poorly."
Edwin van der Sar, the 37-year-old Netherlands goalkeeper, produced a stunning save on Andrea Pirlo's free kick to prevent Italy from getting back in the game in the 78th.
Van Nistelrooy's breakthrough goal was claimed to be offside by Italy, but the striker deflected a 20-meter (yard) shot from van Bronckhorst past Gianluigi Buffon with an Italy defender off the field next to the goal.
The second goal was a perfect counter. Van Bronckhorst first kicked a ball off his own line in a goalmouth scramble and immediately rushed up the left, where he took a long pass from Rafael van der Vaart. The Italians had trouble dragging their aging feet back and were woefully out of position when van Bronckhost sent a defense-splitting pass to Dirk Kuyt on the right.
The Liverpool player, who only started because of a groin injury to Arjen Robben, headed it perfectly into the path of Sneijder and the midfielder volleyed it past Buffon. There may not be a better goal in the tournament.
"We have been able to play superb football," Sneijder said. "Now we have to continue in the same vein."
The defeat left Italy last in Group C after France and Romania drew 0-0. A defeat against the Romanians could send the Azzurri out by Friday.
"We have to accept this loss and look ahead to our next two games," Italy coach Roberto Donadoni said. "That's the great thing about this (tournament). We face Romania right away and we need a win to restore our pride. We have to go out onto the field believing we can win."
The Italians may have had billboards saying "Spremuta d'Orange" -- freshly squeezed orange juice -- but it was a Dutch squeezing which left the Azzurri blue in the face.
It was Italy's worst defeat since Oct. 15, 1983, when the team lost to Sweden 3-0 in Naples in a European Championship qualifier. Italy's biggest loss at the final tournament came in the 1988 semifinals when the Soviet Union beat it 2-0.
With three goals in one game, Italy already conceded one more goal than in the whole World Cup two years ago.
"It was one of the ugliest games in the last 12 years," Buffon said. "In the name of the entire team, I think I have to apologize to all the Italian fans."
It was not supposed to be like that, especially since the Dutch missed their mercurial wingers Robben and Robin van Persie. On top of that, its defense was supposed to be brittle, especially against tall men.
Van Basten, however, surprised everyone by playing Khalid Boulahrouz, who only came into the squad last week to replace the injured Ryan Babel.
It was by far the biggest victory for van Basten in his four-year spell for the Netherlands and it will increase the pressure on Donadoni, who has never been able to fully assume the mantle of his World Cup-winning predecessor Marcello Lippi.
"We allowed two goals due to errors, but Holland did not completely outplay us," Donadoni said. "We started well, then we struggled a bit with our game plan. But from the desire point of view, the guys reacted well. Tonight just wasn't a night when the shots went in for us."
Italy standout defender Fabio Cannavaro was on crutches watching from the dugout after an ankle injury put him out of the competition ahead of its start. Marco Materazzi, a hero of the 2006 World Cup, was supposed to take over his place seamlessly.
It didn't work.
Materazzi could not keep pace with a reinvigorated van Nistelrooy. Embarrassingly, he had to be substituted in the 53rd by Fabio Grosso and Donadoni had to rework his whole defense instead of beefing up the attack.
"We had three or four chances we didn't take advantage of," Donadoni said.
The victory ended a 30-year drought for the Dutch against Italy, who famously beat them in the semifinals of the 2000 European Championship, which the Netherlands hosted.
At the Wankdorf stadium, most of the stands looked an intense orange, and when most started singing "Hup, Holland, Hup," the Italians might have known it was all over.
Donadoni brought in Alessandro Del Piero in the 64th minute, but that too seemed to be for old time's sake. He had a good shot on goal, but he faced the older man, this one playing his best, van der Sar
Met die gedachte moeten we de volgende wedstrijden ook ingaan. Geen plaats voor euforie, onderschatting en arrogantie. Hey, het EK is pas begonnen, hoewel deze wedstrijd zomaar een uit de knockout-fase had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:54 schreef DemonCleaner het volgende:
Als ik er nu geld op moest zetten, zou ik zeggen dat we wel door zouden gaan. Maar hoe fantastisch het resultaat vanavond ook was, we zijn er echt nog niet natuurlijk. De Fransen kunnen beter en Roemenië is gewoon een hele vervelende ploeg om tegen te voetballen.
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
CNN.com
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:48 schreef Saekerhett het volgende:
Ook credits voor Italië hoor, want wat heb ik genoten van dit moment:
GEWELDIGquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Toevallig bij de Skihut gezeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef TornadoDK het volgende:
OMG bbq , bier morgen vrij en een 3-0 overwinning kan het nog mooier![]()
Dit had ik dus echt niet verwacht een 3-0 overwinningen het spel was ook nog eens goed, vooral de verdediging viel me 100% mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |