quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
![]()
!
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Blijkbaar omdat die niet geblesseerd was ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet... Als die kerel daar voor een blessurebehandeling ligt, is dat anders. Dan is ervoor gefloten dat ie niet aan het spel deelneemt. Logische redenering imo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Zou wat zijn natuurlijk, als het te heet onder je voetjes wordt, snel liggen en doen alsof je geblesseerd bent. Kan er nooit legitiem gescoord wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet...
Foto'squote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest at the UEFA site: link
Je hebt zeer zeker een punt waar je het antwoord eigenlijk al wel kan invullen. Omdat dat niet kan, maar volgens de regels wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om dezelfde reden dat je een punt krijgt als je scoort, dat zijn de regels.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Dat verschil is er imo al: als de scheidsrechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Eens. Maar ik ben wel héél blij dat het er niet isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Middenin een aanval (zoals hier) kun je niet voor een blessure fluiten..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat verschil is er imo al: als de scheiderechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.
Niet Van Nistelrooy in ieder geval. Vond dat maar een vreemde conclusie op de BBC.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef DANILXL het volgende:
wat mij betreft is orlando engelaar, boulahrouz of van bronckhort MotM
Wat jammer zeg, dat jij bestaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.
Ik vind van niet. 3 afgedwaalde ballen die toevallig in het doel belanden of 3 afstandsschoten die goed terecht komen. Ik bedoel maar te zeggen dat 3-0 echt niet alles hoeft te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over het spel.'
Moet je niet samen met Barca ergens gaan huilen dat jullie geen gelijk hebben over Marco?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.
Ik vind van niet. 3 afgedwaalde ballen die toevallig in het doel belanden of 3 afstandsschoten die goed terecht komen. Ik bedoel maar te zeggen dat 3-0 echt niet alles hoeft te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over het spel.'
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:36 schreef monco13 het volgende:
we kunnen er nog over zeggen dat morgen heel NL op zijn kop staat, er nog meer merchandise over de toonbank gaat en dat we vervolgens van Frankrijk verliezen.
http://www.thefa.com/NR/r(...)Laws2007_08_book.pdfquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Je wil zeggen dat Nederland niet goed speelde ? En italië welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
Wat ze over Italië zeiden met hun 4-3-3 sloeg ook al nergens op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet Van Nistelrooy in ieder geval. Vond dat maar een vreemde conclusie op de BBC.
Pleur op simpele ziel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef endr0me het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2
Langs_de_lijn_doelpunt3
Dat deed 'ie niet. Hij had ook nooit de intentie om buitenspel te creëren, hij werd namelijk gewoon onderuit geduwd door Buffon en Kuyt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:38 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://www.thefa.com/NR/r(...)Laws2007_08_book.pdf
LAW 11 Offside:
"If a defending player steps behind his own goal line in order to place an opponent in an offside
position, the referee shall allow play to continue and caution the defender for deliberately
leaving the field of play without the referee’s permission when the ball is next out of play."
nu wel.. als het goed isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef superworm het volgende:
[..]
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.
Alleen 1 niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef superworm het volgende:
[..]
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.
Fail checklistquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Hantuchova80 het volgende:
Demon_Hunter schreef:
Van Basten wilde bij zijn aanstelling toch fantastisch voetbal, sprankelend en attractief voetbal, over de flanken? Dit voetbal staat in geen verhouding tot het voetbal wat er bij het WK 1998 en EK 2000 over het algemeen op de mat wordt gelegd. Opzich geen schande, want dat soort spelers zitten er nu te weinig bij de selectie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je niet samen met Barca ergens gaan huilen dat jullie geen gelijk hebben over Marco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |