Tuurlijk niet toen was het 1 tik en hij lag.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
was ie ook bij ajax, alleen bij real heeft hij een beter elftal om zich heen.
Tot kunst verheven, trots om Ollander te zijn whahaquote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Jarno het volgende:
Het oud-Hollandsch inkakken en terugzakken is weer begonnen zie ik.
hahaquote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb vandaag pasta op z'n 'ollands gegeten, alleen al om die italianen kutten
had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Engelaar speelt echt goed. Alsof ie al jaren in Oranje speelt.
Heb je Rutger dan al vandaag gezien met z`n pizza www.geenstijl.tvquote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
what else is newquote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef Sneakemail het volgende:
italianen spelen vies
Wat, Penne met boerenkool?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ook niet. Als hij zo blijft spelen dit toernooi heeft ie de clubs voor het uitkiezen.quote:
Ik vind 't een goede scheidsrechterquote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef Barca het volgende:
Gattuso "ontsnapt". Ook deze scheids is genadig.
Zoals Vink.quote:
zeker!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef GieJay het volgende:
Boulah! Damn die mag echt wel ff een contractje bij ajax tekenen..
Die is goed hoorquote:
Ach die bejaarden hebben de tijd van hun leven na een wedstrijdje tegen het oppermachtige oranjequote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef Jorwol het volgende:
DEL PIERO? Ik dacht dat rollators niet op 't veld mochten?
Welnee, hij is al beschimmeld ondertussen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef Devrim_ het volgende:
Del Piero gaat er vanavond eentje maken.Ik voel het gewoon
Jij moet geen coach wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:07 schreef Dos37 het volgende:
Alloh van Persie nog even
Hij is 33?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef Jorwol het volgende:
DEL PIERO? Ik dacht dat rollators niet op 't veld mochten?
Pakken we er nog één ?quote:
Kuyt matigquote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Aoristus het volgende:
Kuijt is maar matig, die moet je alleen inzetten als er wat tegenstanders neer moeten
Ik heb Kuyt vanavond niet zoveel gezien...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Aoristus het volgende:
Kuijt is maar matig, die moet je alleen inzetten als er wat tegenstanders neer moeten
zweedsquote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Bora-Bora het volgende:
Gave wedstrijd!![]()
Heel Frankrijk staat vanavond achter de Hollanders, ik zweer 't je!![]()
Wat voor nationaliteit heeft die scheids trouwens?
Zweeds toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Bora-Bora het volgende:
Gave wedstrijd!![]()
Heel Frankrijk staat vanavond achter de Hollanders, ik zweer 't je!![]()
Wat voor nationaliteit heeft die scheids trouwens?
Maldini is 39 en heeft een jaar bijgetekend.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kluivert is 32, zie je die ook nog spelen?
EDIT: 31 zelfs..
Hoe oud denk je dat onze keeper isquote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kluivert is 32, zie je die ook nog spelen?
EDIT: 31 zelfs..
Dat kun je mooi vergeten, italië is overgegaan op het cattanaciosyteemquote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Susi het volgende:
nou kom op nl.nog zo'n helft als de eerste
ze zakken in
Wil niet zeggen dat-ie nog steeds koning is...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maldini is 39 en heeft een jaar bijgetekend.
En nu?
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef Aoristus het volgende:
Tot nu toe zeker.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Dit is ook direct de beste wedstrijd van het tournooi
Zoeen stoer gezicht he.quote:
op het confettiesysteem???quote:Op maandag 9 juni 2008 22:11 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Dat kun je mooi vergeten, italië is overgegaan op het cattanaciosyteem
bier?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik 'm zo uitzet, diep onder de dekens wegduik en gewoon doe alsof deze pot eeuwig 2-0 is gebleven.
Dat, of bier.
ik eerst bier en dan weer slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik 'm zo uitzet, diep onder de dekens wegduik en gewoon doe alsof deze pot eeuwig 2-0 is gebleven.
Dat, of bier.
Basisspeler bij AC Milan.. Mja, zeg jij het maar pik.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat-ie nog steeds koning is...
Serie A..quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Basisspeler bij AC Milan.. Mja, zeg jij het maar pik.
Overigens was Del Piero topscoorder in de serie A dit seizoen.
Wat is je volgende argument "daar lopen matige spelers!"?
Het staat 2-0quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Jezus, m'n bloeddruk goes insane..
Waarom in hemelsnaam? Kan amper fout. Italië heeft amper kansen gehad..quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Jezus, m'n bloeddruk goes insane..
Ik heb nog voldoende, kom maar langsquote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
ohoh... ik vraag me af of ik voldoende bier heb om deze stress te bestrijden
Twintig minuten nog, dat is wat, een sixpack of 2?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
ohoh... ik vraag me af of ik voldoende bier heb om deze stress te bestrijden
2e helft heeft Italië de touwtjes in handenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Kan amper fout. Italië heeft amper kansen gehad..
niet tellen, je hebt maar twee duimen nodigquote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
20 minuten nog.
Oh vandaar. Beetje slap wel....quote:
het BLIJVEN italianen hč, onthoud dat.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Kan amper fout. Italië heeft amper kansen gehad..
Ja, maar die del Piero en die smerige kut italianen werken op mn zenuwen. Ook al hebben we nog maar een kleine 20 min. te gaan.quote:
Ja, 2 jaar geleden zal dat niet veel jonger zijn geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef 1shot1kill het volgende:
De Italianen zijn te oud:
2109: One of the greatest stats in the magnificent history of stats has been handed over to me by my gaffer for the day, Dan. This Italy team is the oldest in the history of the European Championship - at an average age of 31 years and 52 days. And that was without injured captain Fabio Cannavaro, 34!
Bij de Dutchies ook wel...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, de kracht gaat er nu een beetje uit bij de italianen heb ik het idee
We verliezen dit niet meer, neem dat van mij aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
het BLIJVEN italianen hč, onthoud dat.
en sneijder!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Bananenman het volgende:
Van Bronckhorst en Boula de mannen van de wedstrijd in ieder geval
Of mijn bier begint te werkenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, de kracht gaat er nu een beetje uit bij de italianen heb ik het idee
Als die eigen mening onzin is ga ik daar graag tegenin.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Serie A..daar lopen matige spelers... Gast, mag ik even lekker m'n mening hebben, of hoe zit het?
wdenk het ook niet, maar dat hebben we vaker gehoordquote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We verliezen dit niet meer, neem dat van mij aan.
eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We verliezen dit niet meer, neem dat van mij aan.
Hap nou niet zo, je denkt toch niet dat ik alles meen wat ik zeg, eh?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als die eigen mening onzin is ga ik daar graag tegenin.
Zoals nu.
Het is onzin.
Gemiddeld 29, dan zitten de meesten toch nog op hun hoogtepunt, 31 begint toch al wat af te takelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden zal dat niet veel jonger zijn geweest.
Ze werden wereldkampioen.
Griekenland werd Europees kampioen met een de helft van de basis boven of rond de 30.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:17 schreef Susi het volgende:
heitinga gaat er zo in
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Jarno het volgende:
Zie je, met Ruud HUNTELAAR was dat niet gebeurt! Buitenspel, pffft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |