2e helft heeft Italië de touwtjes in handenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Kan amper fout. Italië heeft amper kansen gehad..

niet tellen, je hebt maar twee duimen nodigquote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
20 minuten nog.

Oh vandaar. Beetje slap wel....quote:

het BLIJVEN italianen hè, onthoud dat.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Kan amper fout. Italië heeft amper kansen gehad..

Ja, maar die del Piero en die smerige kut italianen werken op mn zenuwen. Ook al hebben we nog maar een kleine 20 min. te gaan.quote:

Ja, 2 jaar geleden zal dat niet veel jonger zijn geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef 1shot1kill het volgende:
De Italianen zijn te oud:
2109: One of the greatest stats in the magnificent history of stats has been handed over to me by my gaffer for the day, Dan. This Italy team is the oldest in the history of the European Championship - at an average age of 31 years and 52 days. And that was without injured captain Fabio Cannavaro, 34!

Bij de Dutchies ook wel...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, de kracht gaat er nu een beetje uit bij de italianen heb ik het idee

We verliezen dit niet meer, neem dat van mij aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
het BLIJVEN italianen hè, onthoud dat.

en sneijder!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Bananenman het volgende:
Van Bronckhorst en Boula de mannen van de wedstrijd in ieder geval

Of mijn bier begint te werkenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, de kracht gaat er nu een beetje uit bij de italianen heb ik het idee

Als die eigen mening onzin is ga ik daar graag tegenin.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Serie A..daar lopen matige spelers... Gast, mag ik even lekker m'n mening hebben, of hoe zit het?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |