3 gele kaarten voor italiequote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
Italie : 2 gele kaarten
nederland : 0 gele kaarten & vele blowjobs vanavond voor die scheids?
3quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
twijfel was of het buitenspel was.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou brengt iemand mij weer aan het twijfelen. Kan iemand mij exact vertellen waarom het 1e doelpunt nou geldig was?
Koffie?! Koelere. Als ik nu aan de koffie ga slaap ik 3 weken niet denk ik!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef gateway het volgende:
ik ga maar vast over op bier denk ik, koffie is op
Er lag een speler buiten het veld. Dan neem je nog wel deel aan het spel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou brengt iemand mij weer aan het twijfelen. Kan iemand mij exact vertellen waarom het 1e doelpunt nou geldig was?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
Idd. Anders lagen er veel spelers buiten 't veld als dat buitenspel veroorzaakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Er lag een speler buiten het veld. Dan neem je nog wel deel aan het spel.
DIe zitten wss gewoon nog steeds met open mond te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, NL supporters, maak weer es wat lawaai!
pannuciquote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
Schneijder krijgt ff een klap van Materazzi
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DIe zitten wss gewoon nog steeds met open mond te kijken
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Het wachten is op het gefrustreerd raken van de spagettivreters.
Krijgen zij kaarten en wij kansen.
Van mij?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:57 schreef Devious69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uit dezelfde reeks, weet niet van wie (unknown credits ©)
maar voor degene die nog willen kijken .
Hoe kom je aan die gifs?quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Aoristus het volgende:
Sneijder kan nog koppen, dus hij moet zich niet zo aanstellen, de smerige poolbederver
en gefrustreerderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
Die Italianen worden wel steeds gevaarlijker...
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Solidius het volgende:
*klop* *klop* *klop* HOLLAND!! *klop* *klop* *klop* HOLLAND!! *klop* *klop* *klop* HOLLAND!!
weetikveelquote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Hoe kom je aan die gifs?
1-2 voor Nederlandquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Devious69 het volgende:
[..]
weetikveel
yo gay-v
anyway stonden in dit topic?
was ie ook bij ajax, alleen bij real heeft hij een beter elftal om zich heen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Sneijder is sterk geworden bij Madrid
idd, AANVALLUH AANVALLUUUUUUUUHquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Karrs het volgende:
Nederland moet geen tijd rekken, Nederland moet z'n eigen spel spelen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Susi het volgende:
Als we winnen zie ik mezelf er voor aan om exact hetzelfde te gaan eten en drinken e.d. als vandaag
En dan hopen dat een speler zich blesseerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Jorwol het volgende:
Gvd Nederland, kom op nou! Hopen dat Gatusso boos wordt en z'n tweede geel pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |