We juigen niet als we 1-0 voorstaan in een oefenwedstrijd tegen Malta.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Het staat gvd 2-0 voor Nederland maar het is fucking stil daar
Het is Advocaat nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Heulemaal niet! 20 jaar na dato, gaat het ons weer lukken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Een gozer is aangereden bij in de buurt opeens kijkt niemand meer naar voetbal
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De regel is dat je niet bewust over de lijn mag gaan om buitenspel te voorkomen (als aanvaller dus en dan snel het veld instappen en scoren = buitenspel), andersom hetzelfde verhaal lijkt me, dit was duidelijk niet bewust, dus imo buitenspel, maar goed.
klopte.. buffon raakte hem nog net met zn poot.. luckyquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Cheiron het volgende:
Kans van Ruud deed hij niets fout trouwens, hij ging in principe recht door de benen van Buffon. Domme pech
Laptop op schootquote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat er trouwens zoveel wordt gepost tijdens de wedstrijd. Rust kan ik nog wel begrijpen, dat doe ik zelf immers ook
Man hou eens op met je gezeik zegquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Leuk voor de spelers, die gun ik het van harte. Zeker de jarige smurf.
Maar onze coach ...
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Dragonetti het volgende:
niet geloven dit
onwerkelijk..... het mag nederland [insert curse] ook een keer mee zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goddome houd je fucking bek eens een keer dicht.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Barca het volgende:
Toni is niet alleen langer ... klOoijer is gewoon een n00b!
Dat zal dan wel een belg geweest zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel soms zie je zelfs dat een speler bij een hoekschop of stilliggende fase over de achterlijn springt om een tegenstander buitenspel te zetten ...
heeft hij alvast een mooi verjaardagscadeautje - nu nog ff winnenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
FF een leuk feitje voor tijdens de reclame: Wesley Sneijder is jarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |