Hier! 2 - 4 is nog mogelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens die mensen die zeiden dat het 0-4 word?
Wij hebben tenminste iets om te toeteren nuquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Burakius het volgende:
Ik hoor nu Nederlanders ook Toeteren met autoHoezo nou Turken
hahahaa
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
hoewel ik droomde dat ik de 3-0 scoorde![]()
Duidenlijk geen buitenspelquote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Boeiend of het buitenspel was of niet, Nederland was gewoon superieur de eerste helft.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb gewoon 4-0 gedroomd, zou het dan toch zijn?
hoewel ik droomde dat ik de 3-0 scoorde![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef s0k het volgende:
"Als je een scheidsrechter fluit, heb je gelijk."
Waar kan ik mn tegeltje bestellen?
Who cares? Mosterd en maaltijd geneuzel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Robert Jeurissen , de voorzitter van de scheidsrechterscommissie in België en lid van de Uefa scheidsrechterscommissie is formeel : BUITENSPEL !
Een speler die buiten de lijnen ligt, en dat door een voorgaande fase (zoals hier het geval was) telt niet mee. Dus 100 % buitenspel en een scheidsrechterlijke dwaling ...
Du'uh... hoe kan daar in godsnaam twijfel over bestaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Robert Jeurissen , de voorzitter van de scheidsrechterscommissie in België en lid van de Uefa scheidsrechterscommissie is formeel : BUITENSPEL !
Een speler die buiten de lijnen ligt, en dat door een voorgaande fase (zoals hier het geval was) telt niet mee. Dus 100 % buitenspel en een scheidsrechterlijke dwaling ...
Wat een scenario, jakkes ,maar je heb wel gelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds niet zeker.
Eén doelpunt van de Italianen en we gaan billenknijpen
lolquote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste iets om te toeteren nu
Jullie toeteren al met een 1-0 overwinning op Qatar.
Italianen die nog ff 4 punten gaan scoren, ech nie!quote:
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
misschieen droomde je een droom waarin het 3-0 wordt en toen ging je slapen in die droom en werd het 4-0...
Kijk daar gaat het al mis.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kan wel zijn maar hij telt wel. Alleen jammer dat hij via voet bal Ruud ging en niet rechtstreeks van Sneijder. Dit ivm EK coach.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het had eens omgekeerd moeten zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Who cares? Mosterd en maaltijd geneuzel.
Tis in het voordeel van die ollanders hè, met name Joost heeft het daar moeilijk mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Who cares? Mosterd en maaltijd geneuzel.
het is wel Netzer, een zeer sympathiek mensquote:
Tering..tyf nou maar op met dat buitenspel geneuzel..HET WAS GEWOON GEEN BUITENSPEL! (PUNT)quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Vogel87 het volgende:
Volgens de kenners bij de ARD was het wel degelijk buitenspel bij het eerste doelpunt van Oranje!
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Fathom het volgende:We Hebben de N
We Hebben de I
![]()
We Hebben de S
We Hebben de T
We Hebben de E
We Hebben de L
We Hebben de R
We Hebben de O
We Hebben de O
We Hebben de i
We Hebben de j
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Fathom het volgende:We Hebben de S
We Hebben de N
![]()
We Hebben de E
We Hebben de I
We Hebben de J
We Hebben de D
We Hebben de E
We Hebben de R
Oké, dus als er een voorzet dreigt aan te komen moet je snel over de achterlijn lopen zodat de aanvaller buitenspel staat? ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Vogel87 het volgende:
Volgens de kenners bij de ARD was het wel degelijk buitenspel bij het eerste doelpunt van Oranje!
Like we care!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en dit is pas de 1e helft.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Ulreazj het volgende:
Deel 8 al lol
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Rikketik het volgende:
Mooiste 45 minuten van mijn leven.
En gepwnd worden door Kuyt! Elleboogje in het gezichtquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Dragonetti het volgende:
heerlijk om die materazzi zo hopeloos te zien....!!!!!
Nogmaals duitser kende die regel nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké, dus als er een voorzet dreigt aan te komen moet je snel over de achterlijn lopen zodat de aanvaller buitenspel staat? ?
Daarom was die regel ook afgeschaft volgens mijn vaderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké, dus als er een voorzet dreigt aan te komen moet je snel over de achterlijn lopen zodat de aanvaller buitenspel staat? ?
gaan ze denk ik niet doenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
Dat worden nog 45 lastige minuten, want de Italianen zullen echt nog wel een keer scoren.
Oranje moet gewoon hetzelfde spel blijven spelen en niet achteruit gaan leunen.
Geniaal ja,l.quote:
Het valt wel op inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef maril het volgende:
[..]
Tis in het voordeel van die ollanders hè, met name Joost heeft het daar moeilijk mee.
De zomer is weer begonnen
Neen hoor Netzer heeft net zelf aangegeven dat het een geldlig doelpunt wasquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Vogel87 het volgende:
Je vader is briljant!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom was die regel ook afgeschaft volgens mijn vader
Ik moest ook ERG hard lachenquote:
Nee, de regel is: als je NIET VRIJWILLIG achter de zijlijn moet, doe je niet mee aan het spel. Hier ging het om een blessure, niet vrijwillig, hij doet dus niet mee aan het spel en het is dus geen buitenspel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hélemaal aangezien hij daarvoor nog de bal van de lijn had gehaald en dat hele eind naar voren is mee gerend.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Strychnine het volgende:
van Bronckhorst wordt weinig genoemd, hij gaf wel even een mooie voorzet aan Kuyt waardoor Sneijder (held!) hem er toch maar mooi in kon krijgen.
Dus even wat kudos voor van Bronckhorst
van mij mag het zo blijvenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:48 schreef DR-ONLINE het volgende:
Zo saai. WIJ WILLEN DOELPUNTEN ZIEN. 10 10 10 10 10 10 10
Had ik nooit gedacht van m iddquote:Op maandag 9 juni 2008 21:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Basten is echt een held om tegen Italie met zo'n opstelling te komen en ze weg te spelen.
Die 45 minuten zijn zo omquote:Op maandag 9 juni 2008 21:49 schreef popolon het volgende:
NOu dat worden nog 45 lange minuten.
Ja, zag je die onnozele blik. hahaquote:
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, de regel is: als je NIET VRIJWILLIG achter de zijlijn moet, doe je niet mee aan het spel. Hier ging het om een blessure, niet vrijwillig, hij doet dus niet mee aan het spel en het is dus geen buitenspel.
Wie had er gesolliciteerd ?quote:
ik hoop heitingaquote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
Voor de volgers van de wedstrijd.
Heitinga liep net 11.57 Bouma 11.36 en van persie 11.78
Dus ben benieuwd wie ie er in brengt
Barca heb je nog iets te zeggenquote:
Ik heb altijd een reden om te drinkenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
maak er nou maar gewoon 3 - 0 van... Das beter voor mijn alcohol inname
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:52 schreef michiel_merk het volgende:
Mn duitse vriendin vind Nederlanders maar raar met hun getoeter en geschreeuw![]()
QFT.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
maak er nou maar gewoon 3 - 0 van... Das beter voor mijn alcohol inname
Die 1-0 was mooi ja, weet ik nog.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef Isiolo het volgende:
Sneijder heeft beter gespeeld
Nederland - Schotland 6-0
3 gele kaarten voor italiequote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
Italie : 2 gele kaarten
nederland : 0 gele kaarten & vele blowjobs vanavond voor die scheids?
3quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
twijfel was of het buitenspel was.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou brengt iemand mij weer aan het twijfelen. Kan iemand mij exact vertellen waarom het 1e doelpunt nou geldig was?
Koffie?! Koelere. Als ik nu aan de koffie ga slaap ik 3 weken niet denk ik!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef gateway het volgende:
ik ga maar vast over op bier denk ik, koffie is op
Er lag een speler buiten het veld. Dan neem je nog wel deel aan het spel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou brengt iemand mij weer aan het twijfelen. Kan iemand mij exact vertellen waarom het 1e doelpunt nou geldig was?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Devious69 het volgende:
Idd. Anders lagen er veel spelers buiten 't veld als dat buitenspel veroorzaakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Er lag een speler buiten het veld. Dan neem je nog wel deel aan het spel.
DIe zitten wss gewoon nog steeds met open mond te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, NL supporters, maak weer es wat lawaai!
pannuciquote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
Schneijder krijgt ff een klap van Materazzi
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DIe zitten wss gewoon nog steeds met open mond te kijken
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Het wachten is op het gefrustreerd raken van de spagettivreters.
Krijgen zij kaarten en wij kansen.
Van mij?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:57 schreef Devious69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uit dezelfde reeks, weet niet van wie (unknown credits İ)
maar voor degene die nog willen kijken .
Hoe kom je aan die gifs?quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Aoristus het volgende:
Sneijder kan nog koppen, dus hij moet zich niet zo aanstellen, de smerige poolbederver
en gefrustreerderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
Die Italianen worden wel steeds gevaarlijker...
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Solidius het volgende:
*klop* *klop* *klop* HOLLAND!! *klop* *klop* *klop* HOLLAND!! *klop* *klop* *klop* HOLLAND!!
weetikveelquote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Hoe kom je aan die gifs?
1-2 voor Nederlandquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Devious69 het volgende:
[..]
weetikveel
yo gay-v
anyway stonden in dit topic?
was ie ook bij ajax, alleen bij real heeft hij een beter elftal om zich heen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Sneijder is sterk geworden bij Madrid
idd, AANVALLUH AANVALLUUUUUUUUHquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Karrs het volgende:
Nederland moet geen tijd rekken, Nederland moet z'n eigen spel spelen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Susi het volgende:
Als we winnen zie ik mezelf er voor aan om exact hetzelfde te gaan eten en drinken e.d. als vandaag
En dan hopen dat een speler zich blesseerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Jorwol het volgende:
Gvd Nederland, kom op nou! Hopen dat Gatusso boos wordt en z'n tweede geel pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |